Moi oon 12/03 blondi tyttö joka haluis pojan vierelleen asun helsingissä ja oon jotain 160cm pitkä ja painan 40kg mul on fb , ig , sc ja kik voin kertoo ittestäni lisää jossai niissä jos laitatte alas omn käyttäjänne oon aktiivisena 24/7 :) :)
Etin poikaystävää
20
350
Vastaukset
- Vaikutatihanaly
Ootko vapaa viel
- Nebuliiiz
Juu olen vapaa
- Nebuliiiz
Laitatko kikkis tänne
AAAAAAAAAAAAAAAAARG
- mäkinetsin
ei ole vielä löytynyt
- Nebuliiiz
Kertokaa vaa kik nii tuun puhuu :)
- metsätekeenaisen
Onko sulla metsää?
- Hurri1999
Etkös sä oo vähän liian nuori tommoseen hommaan
- Istuinrengastippa_
Ehdottaisin sauna.jamppaa petikaveriksi. 18v hyvännäköinen beba. Tykkä jenkkiautoist
Kelpaako 500kg merinorsu Espoosta
- Ykspoikahesast
Viel vapaana?
- Supila
Ikä 01-03 eli 13-15
- Supila
Oon vaan wapissa!
- ulkoilijamuna
Menkää ulos.
- 6vkhbkr5bk
Ooks vapaa... Yks kiinostunu poika...
- Ette_voi_olla_tosissanne
Eiks 03 oo enää parempaa tekemistä?😂 Naurettavaa jotenki että olet vittu 12 vuotta vanha ja etit pakolla ittelles poikaystävää??😂😂. Ehkä kannattais oottaa pari vuotta ku oot vaikka 15 ja tajuaisit ehkä vähän enemmän suhteista ja näin koska voin sanoo että 03 suhteet ei toimi ja niistä ei oo muuta kun haittaa koska se suhde kestää ehkä kaks viikkoo ja sit porataan kavereille kui rakastit sitä poikaa niin paljon joten pls anna sen seurustelun olla kunnes ymmärrät siitä jotain!😂😂😂
- Esups
Ei ne 15-vuotiaidenkaan suhteet toimi.
- Aho03
Hei oon 03 poika hesasta ja jos oot vielä vapaa nii tuu juttelee mulaa on aina kaikille rakkautta haluaville sitä tarjolla😊
Hellä, herkkä ja kiltti 13-vuotias romanttinen poika täällä!
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940