Moi oon 12/03 blondi tyttö joka haluis pojan vierelleen asun helsingissä ja oon jotain 160cm pitkä ja painan 40kg mul on fb , ig , sc ja kik voin kertoo ittestäni lisää jossai niissä jos laitatte alas omn käyttäjänne oon aktiivisena 24/7 :) :)
Etin poikaystävää
20
398
Vastaukset
- Vaikutatihanaly
Ootko vapaa viel
- Nebuliiiz
Juu olen vapaa
- Nebuliiiz
Laitatko kikkis tänne
AAAAAAAAAAAAAAAAARG
- mäkinetsin
ei ole vielä löytynyt
- Nebuliiiz
Kertokaa vaa kik nii tuun puhuu :)
- metsätekeenaisen
Onko sulla metsää?
- Hurri1999
Etkös sä oo vähän liian nuori tommoseen hommaan
- Istuinrengastippa_
Ehdottaisin sauna.jamppaa petikaveriksi. 18v hyvännäköinen beba. Tykkä jenkkiautoist
Kelpaako 500kg merinorsu Espoosta
- Ykspoikahesast
Viel vapaana?
- Supila
Ikä 01-03 eli 13-15
- Supila
Oon vaan wapissa!
- ulkoilijamuna
Menkää ulos.
- 6vkhbkr5bk
Ooks vapaa... Yks kiinostunu poika...
- Ette_voi_olla_tosissanne
Eiks 03 oo enää parempaa tekemistä?😂 Naurettavaa jotenki että olet vittu 12 vuotta vanha ja etit pakolla ittelles poikaystävää??😂😂. Ehkä kannattais oottaa pari vuotta ku oot vaikka 15 ja tajuaisit ehkä vähän enemmän suhteista ja näin koska voin sanoo että 03 suhteet ei toimi ja niistä ei oo muuta kun haittaa koska se suhde kestää ehkä kaks viikkoo ja sit porataan kavereille kui rakastit sitä poikaa niin paljon joten pls anna sen seurustelun olla kunnes ymmärrät siitä jotain!😂😂😂
- Esups
Ei ne 15-vuotiaidenkaan suhteet toimi.
- Aho03
Hei oon 03 poika hesasta ja jos oot vielä vapaa nii tuu juttelee mulaa on aina kaikille rakkautta haluaville sitä tarjolla😊
Hellä, herkkä ja kiltti 13-vuotias romanttinen poika täällä!
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439