kertokaapa tejän mielestä ihannepaino??
169cm ja 40kg on mun ihannepaino
Ihanne paino
38
2067
Vastaukset
- Suojelus-Enkeli
Hmm.... 30kg ehkä.. en mä paino kauheesti tota enmpää.... pitempi mä haluaisin olla, oon nyt aika lyhyt.....
- eZkimo
Kuinka vanha olet? 30kg? Vaikka olisit vain 150 -senttinen, on tuo reilusti liian vähän.
Vähintään 40 kg pitäisi painaa. - diidii
Mäkin painoin ehkä ekalla luokalla 30 kiloa. Sun täytyy olla tosi lyhyt, että 30 kiloa olis sopiva. Itte oon kyllä aina ollu aika pitkäkin.
- poitsu
no oon pitkä 168 ja painan 55kg, että ihan hyvä
- mitää
diidii kirjoitti:
Mäkin painoin ehkä ekalla luokalla 30 kiloa. Sun täytyy olla tosi lyhyt, että 30 kiloa olis sopiva. Itte oon kyllä aina ollu aika pitkäkin.
mitä ihmettä ekalla luokalla 30 kiloa ;OO minä painoin nelosen alussa vielä 28 kiloo!?!? mutta nyt oon 160 ja painan 52
- gaborone
Olin viimeksi mitattaessa 172,5 joten nyt oon jo varmaan 173. Painan n.46-47 ja ihannepaino ois ehkä jotain 50kg.
Mutta en silti jaksa lihottaa..- mmmmmmmmiiiiiiiÄÄÄÄ
miiiÄääkin ooon ssaman painooone ku siÄ ,, mutmut ooon 168 cm ,, ettt siilleii.
- tyttö
on 167cm pitkä ja ihannepaino on siinä missä nytki o, eli 57kg
- tyttö
oon siis silti hoikka/normaali, ei oo mitää jenkkakahvoi
- typy
tyttö kirjoitti:
mä oon 15 wee 146cm ja 29kg.
- TH04
tyttö kirjoitti:
tuohon pituuteen/painoon nähen sulla voisikaan olla jenkkakahvoja..
ja eikä sun tartte laihduttaa, voisi tulla 10kg lisää ja silti olisit aivan normaalin painoinen. typy kirjoitti:
mä oon 15 wee 146cm ja 29kg.
oot aika laiha. vähintään 10 kiloo lisää painoo tohon pituuteen nähen. :)
- Jordy
http://www.anakitten.addr.com/website/gallery/04/13.jpg
Ei turhia makkaroita... - Cornet
Öööps.Ite olen 165.5/53
Siin on mun ihannepaino.- Broken Angel
pituutta on 175cm ja painoa löytyy joku 63kg..
ja aivan sopivaksi tuon olen kokenut, muodot pysyy hyvänä ja oikeissa kohdissa kun liikkuu..=) - ihanitetäällävain
Broken Angel kirjoitti:
pituutta on 175cm ja painoa löytyy joku 63kg..
ja aivan sopivaksi tuon olen kokenut, muodot pysyy hyvänä ja oikeissa kohdissa kun liikkuu..=)jaa.. mun mielest toi oli aika alhanen... ei se kyllä liikaa saa olla.. mut kummiski ei ihan luurankokaan...
- Broken Angel
ihanitetäällävain kirjoitti:
jaa.. mun mielest toi oli aika alhanen... ei se kyllä liikaa saa olla.. mut kummiski ei ihan luurankokaan...
että 175/63 on liikaa..?
ja ymmärrätkö sä että lihas painaa paljon enemmän kuin läski..?paino indeksi on 20,6, mikä on normaali. jaa miten alhanen? ei tartte ajatella kaksi mielisesti.=)
- Im the wildchild
Mun paino index on 17.5 tai jotain tuonnepäin. Oon reilusti alipainonen :) mut en kuitenkaan mikään luuranko. Onneks tuota lihasmassaa löytyy. Pituus 166cm ja paino 47kg
- Masa-Man87
ihanne paino ois 75 omasta mielestä olen 177cm pitkä ja paino tällä hetkellä 81-84 ei sitä saa olla liian laiha ;)
- isohko mieshenkilö
minun ihanteeni itselleni olisi 115-120 kiloa. nyt painan 102.
- lkjfdokashdf
Oon 183cm eli hyvä paino vois olla 85kg. Nyt oon 73kg.
- girlieeh
Siiis okei.... mä oon 169 cm ja 65 kg.. REVI SIITÄ
- Scarlet
Olen 160cm ja 47-48 kg ja olisin iloinen jos saisin ainakin 45 pudotettua. Näin pienen ei tulisi painaa ihan näin paljon.
- -natalie-
Olen 162cm/48kg ja haluisin painaa vaikkapa pari kiloa vähemmän elikkäs 46kg.
- kjsdncu9urencuebcv
Olen 165cm pitkä ja painan 53kg. Tää on just hyvä paino, jos painasin 50kg ni näyttäsin liian laihalta (koettu on), mut taas jos painasin yli 55kg ni olo ois semmonen tukala. En tiiä mikä mun paino indexi on mut luulisin et se on jotain 19-21 väliltä...
- kommentoin;;;;;;;;;;
kjsdncu9urencuebcv kirjoitti:
Olen 165cm pitkä ja painan 53kg. Tää on just hyvä paino, jos painasin 50kg ni näyttäsin liian laihalta (koettu on), mut taas jos painasin yli 55kg ni olo ois semmonen tukala. En tiiä mikä mun paino indexi on mut luulisin et se on jotain 19-21 väliltä...
ootte varmaan trolleja?.30-40 kiloa? Meet tuolla painolla anorektikosta...ei vittu ette oo oikeesti tosissanne
- Olen urheilija!
Paino ei kerro ulkonäöstä mitään. Voi olla 55 kg ja 170 cm, ja paljon "löysää", tai 65 kg ja 170 cm ja täyttä lihasta.
Itse en luota painonumeroihin, vaan siihen millainen olo minulla on kehossani.- hunkki12334949
Olen 185cm ja ihannepainoni olisi n. 90kg lihaksilla
hunkki12334949 kirjoitti:
Olen 185cm ja ihannepainoni olisi n. 90kg lihaksilla
Itselläni on pituutta 164 cm, painoa 60 kiloa ja olen fucking proud joka vitun kilosta. On lihaksia ja muotojakin, ja olen paljon tyytyväisempi itseeni nyt kun syömishäiriöisenä 45-kilosena. Piste.
itse oon 168cm ja paino vaihtelee 76 - 80 välillä. ja itse oon ihan sinut tuon suhteen, vaikka pari ylimäärästä kiloa onkin.
- fdgsg
''vaikka pari ylimäärästä kiloa onkin. '' Enemmänkin parisenkymmentä.
- tdbsreh
itte oon tyttö ja oon 168cm ja painan 47 kg, ihanne painoni tällä hetkellä olisi 50-55 kg
- tyyyyyyyyyyyyyttö15
47kg Oon 158 pitkä. Teille päälle 160 senttisille se on liian vähän mun mielestä.
Olen vähän ylipainonen nytte, mut eipä se mitään, kilo on jo läheteny päälle viikossa. Hiljaa hyvä tulee x) - qqueen
Oon nyt 171 cm ja suunnilleen se 62kg, tähtäimessä se tasan 60 kg.
- nvdjklnvljnfbn
Oon 163cm/47-48kg ja ihannepaino ois 45kg :)
- ihanaaaaea
Oonko liian laiha kun oon 170cm/50kg ? Ei oo mun ihannepaino ainakaan, 5 kiloo vähintään lisää...
- juuh-,.-.,-.
172cm/60kg mutta olen poika:
- hsfuydhfdu
Hullut teinit! Tosin teininä paino on normaalisti hiukan vähemmän kuin aikuisena.
Kun olin täyttämässä 13 olin 152 cm ja 30kg. Terveydenhoitaja oli huolissaan että painan liian vähän, parin seuraavan vuoden aikana kasvoin paljon, mutta sain myös syötyä kunnolla joten painokin nousi kokoajan. Yläasteen päättyessä olin 165cm ja 46-47kg. Ja olin edelleen hiukan liian laiha. Omasta mielestäni olin kyllä ihan sopiva.
Myöhemmin kun painoin 50kg olin myös tyytyväinen. 52 kiloisenakin olin tyytyväinen. 54kg oli myös ihan hyvä. 60 kiloa oli sitten vihdoin liikaa ja nyt painan 56-57kg mikä on ihan ok koska liikun aika aktiivisesti tällä hetkellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685