NE VIE MEIDÄN NAISET!

kylläkyrsii

56

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metsien..Mies

      Vievät
      Naiset
      Työt
      Rahat
      Tää peli on loputtava PERKELE

      • Muhametinhaltuun

        Säälittävin yhdistelmä elämää on kotimainen & mamu yhdistelmä .


    • Keuruun_Gay

      Ei luulisi harmittavan jos jonkun hampaattoman Keuruulaisen suvakin nussivat puhki? Työntäkää löylykauha perseeseenne ja nautikkaa Keuruun luonnosta.

      Jos oikein kunnolla ruvetaan nussimaan, niin siinä touhussa akat ovat vain tiellä!

      • en-kadehdi

        No sinulle ainakin on taivas auennut tänä talvena!
        Varo kuitenkin tauteja.


      • Lapsellinen

        No, mitäpä ehdotat sen jälkeen, kun akat ovat pois pelistä? Sikoja, lampaita laehmiä, hevosia, vai ihan...


    • SlimFit

      Hyvä vaan jos nää härmän ylipainoiset rumilukset kelpaa jollekin ihan alttarille saakka.

    • nurkkapatrioottinen
    • suvakitonhoroja

      Paskasakki mitään naisia vie. Eihän sellaiset rupikonna suvakki typerykset edes kelpaa suomalaiselle. Irakiin vaan häädettävä koko sakki ja niiden horot mukaan.

      • OihJaUuhIihanaa

        samanlailla realistiimuijat lankee tumman miehen pauloihin kun saa Isoo munaa suuhun ja perseeseen!


    • en-kadehdi

      Ekokylästä voihke kuuluu.

      • hämmästynyt

        Kuka ekokylässä voihkii?


    • voi-äiti-äiti
      • Suvakitnejaksaamokuttaa

        Kohtalaisen tyhjää täynnä koko Keski-Somalin artikkeli. Siis oltiin havaittu jotain, joka saattoi johtua jostain, mutta ehkä ei sitten kuitenkaan muualla tapahtunut samaa, mitä jossain toisaalla.
        Turha tuollaisesta yhteiskunnan varoin toteutetusta yliopiston nolla-tutkimuksesta on Keski-Somalia syyttää, mutta kyllä lehdelläkin pitäisi olla jotkin muutkin kriteerit kuin mokutus artikkeleidensa julkaisemiselle.

        http://urbaanisanakirja.com/word/mokutus/


    • mälehdenluin
    • JokoSuomessa

      Soon naisilla jo etulyönti Ruottissakin, miehiä enempi kuin naisia.

    • Menolippukotiin-

      Vesi vaan kotimaahansa palvelijansa,,,

    • Bror-Erik666

      Vasistinatsien puheista lyö läpi hillitön peniskateus ja osaamaton osattomuus ar-
      jen haasteissa,väkivaltaan turvautuminen on yleistä natsiperheissä koska tunteit-
      ten osoittaminen saati ihmisrakkaus viheltää huikeasti yli natsilantun tajunnan-
      tason :) Ei varmaan kauan katsele natsien naiset moista; he lähtevät ilman viemis-
      täkin kauas vuorten taa eroon siunatusta hulluudesta :) Eiks niin?

      • jehjehjehjehjeh

        Naisten alistaminen, avioliitot lasten kanssa, raiskaamiset, kivittämiset ymym muut kauheudet ovat ovat normaalia islamistien kulttuuria sinnehän naisten kannattaakin suunnata, Eiks jeh.


    • Vanhempi-lukija

      Olihan kaukonäköinen Veikko Huovisen Hitler-kirjan nimi "Veitikka"!

      • ähläm_-

        Ja ählyä jortikka johdattaa.....


      • sählämi

    • takeaway-getaway

      Ei tuu ikävä. Ottais kaikki läskit yyhoot ja mummot mukaansa ketkä hyysää,,,

    • hahhahh_sitäsaamitätilaa

      Kyllä ne Suomihorot pian huomaavat, että missä on naisen paikka muslimiperheessä.
      Jos ei oo illalla halal-soppaa lautasella ku partalapset tulee kyliltä, niin saattaa olla silmä mustana seuraavana päivänä.

      • MaailmanHäpeäHitler

        Näitten natsihörhöjen esi-isä Hitlerhän oli homo ja munat sisäänpäin kasvaneet . Ei ihme että hullu olikin!


      • turpiinvaan

        Suomalaisethan koko pohjoismaisista miehistä ovat kaikkein väkivaltaisimpia puolisojaan kohtaan. Etkö ole sitä tiennyt aikaisemmin no nyt tiedät.


      • muslmit100x_tappavampia
        turpiinvaan kirjoitti:

        Suomalaisethan koko pohjoismaisista miehistä ovat kaikkein väkivaltaisimpia puolisojaan kohtaan. Etkö ole sitä tiennyt aikaisemmin no nyt tiedät.

        Mutta,, muslimimiehet ovat maailman väkivaltaisimpia. Katkovat kaulat naisilta, ja lapsilta, ja raiskaavat sen jälkeen vielä päättömät huorat..


      • turpiinvaan

        Oikeinko on tutkittua tietoa tuokin muslimimiehistä Meinaan vain kun tämä suomalaisten miesten väkivaltaisuus on tutkittua tietoa en ole kuullut että sama tutkimus olisi tehty muslimimiehistä se on vain jonkun oletusta ei tietoa.


      • KansallinenHäpeä
        muslmit100x_tappavampia kirjoitti:

        Mutta,, muslimimiehet ovat maailman väkivaltaisimpia. Katkovat kaulat naisilta, ja lapsilta, ja raiskaavat sen jälkeen vielä päättömät huorat..

        Suomalaismies tappaa koko perheensä ampumalla!


      • turbaanivaan
        turpiinvaan kirjoitti:

        Oikeinko on tutkittua tietoa tuokin muslimimiehistä Meinaan vain kun tämä suomalaisten miesten väkivaltaisuus on tutkittua tietoa en ole kuullut että sama tutkimus olisi tehty muslimimiehistä se on vain jonkun oletusta ei tietoa.

        Olet aivan oikeassa. Arabimaissa ei ole tutkittu naisiin kohdistuvaa perheväkivaltaa, koska siellä sellaista ei ole olemassa. Muutamia tuhansia avioeroja on myönnetty aviovaimon väkivaltaisen käytöksen vuoksi, mutta onneksi paikalliset oikeuslaitokset ovat ankarilla tuomioillaan rankaisseet syyllisiä.


    • VeiVei

      Pakolaisaallon käsittelyn jälkiaaltona joudutaan aikanaan perustamaan satoja turvakoteja näille burkhaan puetuille naisille jotka eivät ymmärrä että mokkakikkelin mukana tulee kotikuri joka on aika kova.
      Sitten puolet väestä asuu jonkinlaisessa laitoksessa. Vain valkoinen keski-ikäinen idioottimies käy

      • VeiVei

        töissä ja maksaa koko lystin.


      • BurkhaOnPerseessäs

        Työnnä kuspää mokkakikkeli kurkkuus vaan!


    • jeremia3

      Ekokylän telaketjufeministit liittoutuvat vaikka pirun kanssa taistellessaan suomalaista miestä vastaan. Seurauksista he eivät välitä.

    • ne-win

      Aasian mies satsasi rulettiin aina numerolle 9 hävisi koko maan johon loi 9-jakoisen rahayksikön

    • näinkinseon

      Monia eri syitä löytyy tuohon mamujen tms mukaan lähtevistä suomitytöistä.Rumia eivät kylläkään aina ole. "Vieraat"miehet osaavat olla rakastavia,vaikka se ei todennäköisesti kestä kauan.
      Toisaalta vanhempanakin moni voi mieltyä ystävälliseen vieraasta kulttuurista tulleeseen mieheen.
      Vähän valotan tähän mahdollisia syitä. Suomalainen naista usein vaihtava "auervaara"tykkää varatuista rouvista.Netissäkin antaa virtuaalilahjoja sellaiselle ja aina enemmän kuin sinkuille . Sinkku kyllä tajuaa ettei ole hänen tyyppiään sellainen suomimies.Varatuissa on se intohimo joka puuttuu kai sinkulta. Ulkomaan mies voikin sitten pelastaa Suomitytön!

    • SkandaaliSunMuijas

      en saa muijaas mun mielest, mua huimaa sen vieres
      ku muistan sen viel, mitä se kuiskas suupielestä
      ja koht nähään suutut sä kuinka kun vien sen
      se ei tarvii sua vaan huipulta miehen
      teette tunne ku meette tulee tuntee
      mä tunnen kuumeen, ku se puree huulest
      saa mut kulkee tuules, uneen vaipuneen
      sun muijas ei kuulu sun tulevaisuuteen
      mä vien sen maailmalle, mä vien sen taivaaseen
      mä vien prahaan, pariisiin ja thaimaaseen
      ostan sille, mitä sä et saa kuukausipalkallas
      mä oon valmis piirittää sitä kuukausi kaupalla
      me kuulutaan yhteen, siks kuulutan nyt et
      multa puuttuu vaan yks, se on sun muijas kyljest
      kuivaa kyynel, emmä varasta mitään
      mun on saatava siltä ku mä rakastan sitä


      mä huomaan sun muijas jo kaukaa
      ja nautin kun saan muijas nauraa
      siks vaan et se on sun muijas
      jos se ois mun muija, se ei ois mun muija kauaa


      se on kaunis, ku se on sun
      mä nautin, kun se kostuu
      sen silmänisku iskee ku haulit ku ne osuu
      pidä korvas auki, kuule totuus
      mitä ikin teil onkaan ollut se kaikki tulee loppuu
      sama mitä tuut tekemään, se pitää must enemmän
      en sitä tuu menettää, se pistää sut menemään
      se on nyt vaan elämää,pakko tehä tää
      ja ehkä löydän ekaa kertaa jotain kestävää
      en sano enempää, enkä haluu leveillä
      mut poika ootsä hereillä, etsä huomaa sen eleistä
      ku mä liityn seuraan, se seuraa mua silmillään
      ku mä siirryn vessaa, se seuraa mua vinkkinä
      ei se tietenkään vietelly enemmän
      kui voisin vastustaa kiellettyy hedelmää
      testataan kummas on miehekkyyt enemmän
      olit viemäs sen mökille, mä vien sen nyt etelään


      mut se nähään sit, onkse mun naiseni
      ja sillon sä et tuu olee enää maisemissa
      niinku aina mä haluun, mitä mul ei oo
      joten niinpä sul ei oo, mut millä muul keinolla
      testaisin vetovoimaa, tsekkaisin onks veto poissa
      olit vanha frendi, jota vedätin ku vetokoiraa
      nyt ei jää ero soimaan, ku meiän ero koittaa
      se en oo minä, se on vienti jota en voi poistaa
      ja näin se menee, ensin kaikki vaiva jonka näin sen eteen
      sit pudotin sen jäiseen veteen
      ja kylmään kylpyyn hyppäs typy
      ei ymmärtäny, et silmis näkyy tyhjä syvyys
      eise oo väärä nainen, mä oon vaan vääränlainen
      vähän vaikee koittaa päästä maineesta
      ku säädän maisteis, mul on päässä painet
      niin helposti kyllästyn ja jätän kaiken

      https://www.youtube.com/watch?v=uiRu9j30eKw

    • Vaiettäihanteidänomat

      Mitkä teidän naiset? Ei teillä ole koskaan naista ollutkaan eikä tule olemaankaan.

    • Anonyymi

      Onnittelen niitä suomalaisia naisia, jotka alistuvat jonkun islamistin jalkavaimoksi. Noiden muslimien suurin motivaatio mennä suomalaisen naisen kanssa naimisiin on se, että sen jälkeen saavat jäädä maahan ns. perhesyiden perusteella. Esim. marokkolaiset ovat avioliittorintamalla aktiivisia sillä heillä ei ole minkäänlaista perustetta muutoin saada turvapaikkaa tai muuta oleskelulupaa. Avioliitto tai ainakin yhteinen lapsi suomalaisen höynäytettävän naisen kanss on oikotie onneen ja Kelan asiakkaaksi. Kun maassaolo on turvattu, niin sitten voikin unohtaa sen lapsen ja heivata nainen sekä etsiä toinen tyhmä, joka suostuu elättämään tämän ulkomaan ihmeen.

    • Anonyymi

      ompahan noita thaimaalaisia ja venäläisiä naisia ihan riittämiin, eikö kaikki ulkomaalaiset joutaisi pois maasta

    • Anonyymi

      Mieti mistä tuo viha sisälläsi kumpuaa, onko noin paha olla suomipojalla.

      • Anonyymi

        Onneksi nyt tulee Haapamäelle seksinukkebordelli se tulee tosi tapeeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi nyt tulee Haapamäelle seksinukkebordelli se tulee tosi tapeeseen.

        Uskomattoman hyvä uutinen, tuskin maltan odottaa.


      • Anonyymi

        Kyllä seksinukkebordelli on kowasana Haapamäelle, kyllä ukkoja rittää, warmasti.


    • Anonyymi

      Eiköhän punaniska tuo ole jo vanha vitsi vie meidän naiset no voi kun itku tulee. Mikäs sä jälkee jäännyt olet säälittävä tapaus. Tuskin sinuun edes kukaan koske tikulla. Hyi vittu.

      • Anonyymi

        Nyt ei ole muuta mahdollisuutta kuin ominkäsin onneen.


      • Anonyymi

        Mulla kädenvaihto vauhdissa epäonnistu.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3548
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      194
      1648
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1317
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1182
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      863
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      845
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      799
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      51
      799
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe