Onko normaalia

Alottaja

Olen 14, 2kk päästä 15. Kun runkkaan minulla ei tule orgasmin yhteydessä spermaa eikä ole koskaan tullut nukkuessakaan. Mutta kun olen saanut orgasmin niin menee ehkä noin 3-5min. Niin minulla on tullut läpinäkyvää kirkasta nestettä. Pari kertaa sitä on tullut runkatessakin mutta ne ovat ilmeisesti touhutippoja. Olen nähnyt täällä aikaisemminkin kun joku kysyi samasta asiasta. Kiitos jo etukäteen

10

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotenjoten

Emt, oon tyttö :)

• Odota-vielä-vähän

Et kertonut sitä, koska murrosikäsi alkoi ja koska karvat tulivat. Oletan, että noista ei ole vielä paljon aikaa joten odota vielä kuukausi pari, niin varmaan spermaakin tulee jo vauhdilla. Tämä tuntu ihan normaalilta murrosiän alussa.

• Alottaja

hiki alkoi haista pari vuotta sitten ja ehkä 1v sitten tuli ekat haituvat kasseihin. Karvoja ei viälä ole kauheasti mutta jonkun verran kumminkin. Äänen murros ei ole alkanut. Mutta silloin kun sitä "mälliä" tulee vähän niin se on läpinäkyvää...

• Alottaja

Niin ja se vielä että penikseni ei ole vielä alkanut kasvaa.

• On normaalia.

Usein se ensimmäinen tavara, mitä sieltä tulee, on juurikin läpinäkyvää. Alkuvaiheessa sitä voi tulla hyvinkin vähän ja sen takia se saattaa tulla ulos vasta vähän jälkijunassa, koska paine ja määrä ei riitä työntämään sitä ulos asti orgasmin hetkellä - varsinkin, jos runkkaat selälläsi. :)

Kehityksesi on ehkä hieman keskimääräistä myöhäisemmässä, mutta missään nimessä ei ole syytä huoleen.

• Alottaja

Kiitos vastauksesta. :) Ja niin yleensä runkkaankin selälteen.

• Alottaja kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. :) Ja niin yleensä runkkaankin selälteen.

Ole hyvä. :)

Nauti nyt (suurin piirtein) kuivista orgasmeista, kun vielä voit. :D Muistan, miten sperman tulon alkaminen monimutkaisti toimitusta, kun piti ottaa myös jälkipyykki paremmin huomioon. Lisäksi uudelleen latautuminen alkoi vaatia enemmän aikaa.

• 01boy69

Mää oon itte 14 kans ja mulla ekat karvat tuli joskus 12 v mulla lentää aika vitusti mälliä ja se on aika perseestä ku runkkaa sängyllä äänenmurros alko 13 v kasvupyrähdys lopuillaan ja vituttaa 173cm tuli pituudeks muna ei varmaa nii paljoo oo kasvanu ku noin 12-13cm

• Kasvamisesi ei välttämättä lopu siihen, kun kasvupyrähdyksesi loppuu.

Itse olin kasvupyrähdyksen päättyessä sinua sentin lyhyempi ja nyt olen 178 ja vajaan sentin päälle.

• YourMastah

Juu kuulin huhua, että vuosi sen jälkeen kun kivekset laskeutuu (=spermaa/siittiöitä alkaa kehittymään), kasvaa myös penis. Jos ei oo karvoja viä ollu, niin käsittääkseni pikemminkin sääntö kuin poikkeus. Kuten oot varmaan jo tuhat kertaa lukenu, murrosiän aika on erittäin yksilöllinen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3225
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2283
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1745
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1411
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1371
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1266
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1251
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1167
    Aihe