Kysymys vaatteista?

Yeti19

Mitkä housut ovat mielestänne ns. parhaat? Condivo 14 verkkarit vai kollarit (Collegehousut)? Kummat ovat mukavammat jalassa? Tyylikkäämmät? Voiko käyttää esim.koulussa?

Tyhmä kysymys mutta Googlettaminen ei antanut vastausta...

Havainnollistavat kuvat jos joku ei tiedä mistä puhutaan. :)
Kollarit: http://image1.superdry.com/static/images/products/upload6894039031968103431.jpg
Condivo 14 verkkarit: http://g.nordstromimage.com/ImageGallery/store/product/Large/3/_8617883.jpg

Olen kyllästynyt farkkuihin, joten ajattelin kokeilla jotain muuta.

9

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastailen

Condivot ehdottomasti paremmat!

• kollarijätkä

Kollarit ei näytä niin juntilta.

• hyiiikolleget

Kollarit nyt vasta juntilta näyttää! Jotku vähä ohuemmat varsinkin näyttää ihan kalsareilta.

• freeballerboy

Jos pitää valita kollarit tai Adidas Condivo verkkarit niin mun mielestä Adidas näyttää paremmalta ja on kans käytännöllisemmät. Pitää paremmin tuulta ja kosteutta mut ei ne silti talvella kovin lämpimät oo tai ainakaan pakkasella. Onhan ne aika ohuet joten paremmin sopii kesällä ja varsinkin jos on tiedossa liikuntaa.

Jos oot farkkuihin kyllästyny ja haluut jotain muuta niin mites chino housut? Aika rennot ja näyttää hyvältä. Ei oo kuitenkaan sama asia ku farkut ja on paljon eri väri vaihtoehtoja. Jotku on jopa aika lämpimiä jos ei sit kehtaa toppahousuja pakkasilla käyttää.

• AlexDeLarge

No nuo Adidaksethan on nyt se muoti`meta`, et jos haluaa pelata varman päälle niin pidä niitä. Kukaan tuskin kattoo oudosti, onhan nuo nyt vähintään yläasteilla ihan päivittäinen näky. Ite tykkään enemmän pitää kollareita, ovat mielestäni makeamman näköiset, oikein mukavat sekä antavat rennon hiphopmaisen ilmeen. Tosin pidän vähän leveämpiä kuin linkin kuvassa.

Itse siis suosisin kollareita (tummanharmaat, vähän löysät sekä nilkoista kiristetyt parhaita) mutta jos haluat olla muodikas, niin ostat Adidakset.

• hyiiikolleget

En kyllä ymmärrä mitä makean näköistä kollareissa on?! Näyttää hemmetin lapselliselta täysikasvuisten päällä.

• freeballerboy

Tarviiks ne just condivo verkkarit olla? Eiks Adidas tuulihousut ois yks vaihtoehto?

• 4B4F4B

En itse käyttäisi kollareita tai verkkareita missään muussa tilanteessa kuin liikuntatilanteessa. Sillä niiden pitäminen arkihousuina viestii sitä ettei ole tyylikäs tai edes hieman aikuismainen. Pidä ennemmin chinoja tai farkkuja, sillä niitä pidetään paljon tyylikkäämpinä arkitilanteissa kuten koulussa.

• puolustajaaaa

Miksi kouluikäisen pitäisi olla "aikuismainen"? Itse ainakin tykkään kummistakin vaihtoehdoista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      41
      8613
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      300
      6490
    3. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      59
      6402
    4. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      99
      5867
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      45
      5527
    6. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      52
      4884
    7. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      228
      4234
    8. Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan

Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe
      Maailman menoa
      4
      4001
    9. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      151
      3736
    10. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      39
      3282
    Aihe