Moi koko rinne porukka.. NYT LumiLuistelu on saapunut Suomeen. KUN kaikki muut LumiLajit on menneet ihan hassuun suuntaa siinä mielessä että ollakseen koko "jätkä/kimma" rinteessä täytyy hypätä katolta tai taistella 1,5 metristen kumpujen välissä ja kaikista hassuinta on tulla sataa mäkeä alas luistimet jalassa. Nämä kaikki on todella hienoja lajeja mutta niiden oppimiseen tarvitaan hyvät perustaidot ja niiden oppimiseen LumiLuistimet ovat todella kohdallaan.KUN opit yhdessä tunnissa halitsemaan LumiLuistimet niin siitä koko homma lähtee ja LumiLuistelussa voi edetä vaikka kuinka pitkälle ihan oman halun mukaan.Tärkeitä LumiLuistelussa on se että PAPPAN JA MUMMON VOI OTTAA MUKAAN OMA ÄITIN JA ISÄN LISÄKSI koska hekin oppivat LumiLuistelun perustaidot tunnissa. LumiLuistelu on turvallista ja alkuvaiheessa vain kypärä päähän ja mäkeen. Lumiluistelu välinetä voit tilata minulta Markku Pirhonen 040 5824814. S-sposti [email protected]
https://youtu.be/OAMSk0DBHto..
UUSI LumiLaji koko perhelle
Rinteeseen
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512