Anteeksi kun en jaksa aina välillä käydä palstalla

Joskus pidän taukoa palstasta koska on päiviä jolloin en ihan oikeasti jaksa tulla lukemaan tänne koska pelkään että se yks on taas aukonu päätään.. Jos minulla on todella huono päivä niin en halua teitä häiritä ja kertoa...

Joskus on päiviä jolloin ei vaan halua vahingossakaan lukea jotain negatiivista koska kun itselläni on todella huono päivä niin sinä päivänä olen todella sulkeutunut ja en halua jutella kenenkään kanssa ja en halua edes ystäviä nähdä koska en halua kaataa minun murheita kenenkään niskaan...

Toivottavasti kukaan teistä ei ymmärrä tätä minun kirjoitusta väärin ja luule etten välitä teistä tai olen unohtanut tai suuttunut kun en aina täällä käy..

Tämä Kokkolan palsta sattuu vain olemaan erään typerän nimimerkin takia sellainen paikka jota välillä juoksen karkuun...

Pyydän lopuksi nöyrästi anteeksi kaikilta joita olen loukannut sillein etten ole vastannut

52

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sielläodotetaan

Sulle oiskin tosi täsmällisiä keskustelupalstoja tarjolla; esim. Suhteet ja Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys osion alta löytyy paljon palstoja joihin voi kirjoitella tuollaisia.

• Ehkä nuo mainitsevasi palstat ovat hänelle ja jopa minullekin sopivat. Mutta ilmanini sanoi syyn miksi käy täällä, minun mielestä uusi mukava henkilö Kla-palstalle tekee vain hyvää.

• tuki-jo-turpasi

Oletko pilkunnussija jossakin virastossa töissä kun samat jutut hiertää jatkuvasti? Joka saatanan vitun kerta tuo sama virsi. Ota yhteyttä ylläpitoon ja vaikerra sinne.

• No_intohimonsa
        tuki-jo-turpasi kirjoitti:

Oletko pilkunnussija jossakin virastossa töissä kun samat jutut hiertää jatkuvasti? Joka saatanan vitun kerta tuo sama virsi. Ota yhteyttä ylläpitoon ja vaikerra sinne.

kullakin..

• majurievpkutenjokusanoi
        tuki-jo-turpasi kirjoitti:

Pahin hullu myrkyttää ilmapiirin. Kyttääjä tulee kaukana perässä.

http://img.yle.fi/uutiset/kokkola/article5604347.ece/ALTERNATES/w580/Reijo Kivelä

Tuon näköisestä punakasta pärstästä tulee tällaista tekstiä:

'On siinä tyhmä ämmä. "Mistä mistä mistä, kusta kuka kutakin, pani, löi raiskasi kouri, - tappeli, ryösti ja nai ihanasti. On siinä saatanan tyhmä ämmä. Sinimerkkinen hutsu, huora, hullu, hörhö. Pilaa sivuston asiallisen keskustelun hulluudellaan. Tuo saa.... on saatava kuriin. Lienee sama Maija-, kimeeri- ja vapaamuurareista kirjoitteleva paskiainen. Hullu mikä hullu, hörhö mikä hörhö, sairas mikä sairas ja..

"Pyörätuoli-tuolipyörä. Pyörä kuin pyörä", hah hah haa...'

Moniko nuori veti itsensä armeijassa 'kiikkuun' sotaherran 'rohkaisemana'?

• Sehän on kuulemma sairas ja eläkkeellä..

• inhottaa
        Kittiechihu kirjoitti:

Sehän on kuulemma sairas ja eläkkeellä..

Oikeessa oot kittie minun mies oli yhtäaikaan töissä asekoululla tämän sontakasan kans luin ääneen tuon tollon kirjoituksia mies meni hiljaiseks totes vain ettei tuo töissäkään mikään välkky ollut!enenpää en kerro mutta jos tuo tollo alkaa haukkuun täällä muita sitten kerron kaikki mitä tiedän!

• inhottaa kirjoitti:

Oikeessa oot kittie minun mies oli yhtäaikaan töissä asekoululla tämän sontakasan kans luin ääneen tuon tollon kirjoituksia mies meni hiljaiseks totes vain ettei tuo töissäkään mikään välkky ollut!enenpää en kerro mutta jos tuo tollo alkaa haukkuun täällä muita sitten kerron kaikki mitä tiedän!

olipas kiva kun kerroit ripulistin taustoja. Joo, uskon miestäsi, että ei hän työssään mikään järkevä voinut olla, kun niin hullulta vaikuttaa.. Toivottavastihän ei ole pilannut miehesi elämää.

• Minä ymmärrän kyllä ettet aina tänne halua tulla. Älä anna haukkujien lannistaa, tiedän että se on vaikeaa olla välittämättä kun olet herkkä, mutta yritä. vastaa vain meille mukaville, jooko? :)

• ilmannimiä

Anteeksi kun käyn aina välillä paskalla enkä jaksa lukea teidän kaikkia paska juttujanne.

• Tsemppiä_Ilmannimi

Ota kittiestä mallia äläkä välitä ilkeistä raakkujista. :)

• Jep, varsinkaan typerien ja ilkeiden kommenteista ei kannatta välittää, he hakevat vain huomiota. Kannattaa vaan keskittyä mukaviin palstalaisiin. :)

• RessunKaveriYxpila

Ressu kirjottaa taas kerran pelekkää asiaa.

• Et koskaan häiritse meitä,jos haluat kertoa vaikkapa huonosta päivästäsi.Tuon palstahäirikön jutuista älä piittaa.Ei se tykkää kenestäkään ja haluaisi olla täällä palstalla yksin noitten keksimiensä sivupersoonien kanssa.Se on pöpi ukko ja sen voi jättää huomiotta. :)

• On palstalla Tinttu-liina
        ei ole palstan piina.
        Kittiechihu juttelee
        ja A-R-I-E-L taitaa olla merenneito.

Tonttu torvelo töihin kiitää
        ja Ilmannimi rustaa runoja.

On ripulilla elämä vaikeaa
        ja ankeaa
        kukaan tykätä taida ei
        kun tyhmät jutut ystäviä häntä vei.

• Ilmannimi kirjoitti:

On palstalla Tinttu-liina
        ei ole palstan piina.
        Kittiechihu juttelee

ja ankeaa
        kukaan tykätä taida ei

Vitsit mikä runo :-) No tytsi on sellainen pieni merenneito. Meikän paras kaveri maailmassa ja ikuinen rakkaus..

• Ilmannimi kirjoitti:

ei ole palstan piina.
        Kittiechihu juttelee

ja ankeaa
        kukaan tykätä taida ei

Nätisti riimitelty, meikästä ei oo moiseen kun oon tämmönen torvelo:)

• toljanter kirjoitti:

Nätisti riimitelty, meikästä ei oo moiseen kun oon tämmönen torvelo:)

No nii ootki..;))

• Ilmannimi kirjoitti:

ei ole palstan piina.
        Kittiechihu juttelee

ja ankeaa
        kukaan tykätä taida ei

Voi Ilmanimi,ku oli nätti runo.<3Tuosta tuli ihan hyvälle tuulelle! :)

• Ilmannimi kirjoitti:

ei ole palstan piina.
        Kittiechihu juttelee

ja ankeaa
        kukaan tykätä taida ei

Päivän piristys! :) Kiitos! <3

• Ilmannimi kirjoitti:

ei ole palstan piina.
        Kittiechihu juttelee

ja ankeaa
        kukaan tykätä taida ei

olipas nätti runo :) osui kyllä noi kuvaukset aivan nappiin..

• Ilmannimi kirjoitti:

ei ole palstan piina.
        Kittiechihu juttelee

ja ankeaa
        kukaan tykätä taida ei

Tosi superihana runo :)) Olet ihan selvästi kirjallisesti lahjakas... Tonttu-kohta oli mun mielestä niiiiiiiiiiiiiiiin P-A-R-A-S :))

• ilmannimiä

Huomaatteko, että kaikki palstalla ovat ottaneet oppia TOSIREALISTIiKOKKOLA paskaa tulee vaikkakin eri reistä.

Heti kun siirrytte johonkin järkevään tai ajankohtaiseen asiaan, niin minäkin tulisin juttelemaan, nyt ei pysty muuta kuin huutelemaan paska asioista paskaaaa

• TOSIripulisti

Mitä se ripulistin pipipää taas reuhaa täällä! Pitääkö taas poliisien hakea ripulisti.Kaikkein parasta kuitenkin on että äijä luulee että Hongistoa jotenkin kiinnostaa ripulistin valitus poliiseista! Poliiseille kunniamerkki häirikön pidättimisestä.

• Ei se tajua lopettaa.. Ihme kyllä että ei tajua mitään. saisi poliisit taas käydä hänellä vierailulla?

• Anteeksi vain mutta haluan puhua kokkolan palstalla koska olen saanu jo täältä palsta kavereita ja mitä ihmettä mä pyytäisin joiltakin muilta anteeksi kuin teiltä... ? Halusin vain pyytää anteeksi ja yritin selittää että vaikken ole vastannut viestiin en ole mikään nirppa nokka

• Ei sua kukaan pidä nirppanokkana.:)

• En minäkään pidä. :)

• Kittiechihu kirjoitti:

En minäkään pidä. :)

Niin. Kiitos siitä

• Ilmannimi kirjoitti:

Niin. Kiitos siitä

No eipä kestä. :)

• ilmannimiä

Näyttää siltä, että jotkut luulevat, että tämä on chat palsta.

• olelukematta

Sulla on pahasti joku vinksallaan!

• Hyvä_neuvo

Otat reippaasti yhteyttä Suomi24n maksulliseen numeroon. Hinta on rapiat 2 euroa minuutti. Varaudu maksamaan myös jonotusajasta. Kerro sinne että maailmasi on järkkynyt sijoiltaan.

• samaamieltä2

Niin joillakin ei riitä älykkyys erottamaan chattia ja järkevää keskustelua toisistaan. Näille taitaakin olla ongelmana se etteivät saisi chatissa näkyvää jälkeä itsestään esille. Menisivät Huuhaa palstalle sekoilemaan. täälle he vain kehuvat toisiaan, haukkuvat muita, itkevät, valittavat, kertovat runoja/satuja, Ja tarpeenvaatiessa käyvät ilman nimimerkkiä kirjoittelemassa paskaa ja pitävät nimimerkkiään siistinä.

• Ongelmatilanteissa
        samaamieltä2 kirjoitti:

Niin joillakin ei riitä älykkyys erottamaan chattia ja järkevää keskustelua toisistaan. Näille taitaakin olla ongelmana se etteivät saisi chatissa näkyvää jälkeä itsestään esille. Menisivät Huuhaa palstalle sekoilemaan. täälle he vain kehuvat toisiaan, haukkuvat muita, itkevät, valittavat, kertovat runoja/satuja, Ja tarpeenvaatiessa käyvät ilman nimimerkkiä kirjoittelemassa paskaa ja pitävät nimimerkkiään siistinä.

Soita numeroon 0600 0 1234 (2,0014 euro/min mpm tai pvm)

• Höh joku paukapää kirjoittaa nimimerkillä ilmannimiä. Se tyyppi en ole minä! Kerron vain tämän ettei kukaan teistä luule muuta..

• Älä huoli! Kyllä me tiedetään että se on joku häirikkö.

• Tällä nimimerkillä Kokkola-palstalle tehdyt solvaukset loppuivat tähän.

• tosi.realistikokkola

ahaa. rekisteröisitkö myös trk,tosirk, tosirealistik, tosreakok, tosirealkokkola, truerealkokkola, kokkolantosirealisti, kokkolantr, tosirealistikokko, tosirealistik, realistikokkola, tosi.realisti.kokkola, realkokkola, ynnä muut sellaiset ja entäs kun nimi vaihtuu?

• tosi.realistikokkola kirjoitti:

ahaa. rekisteröisitkö myös trk,tosirk, tosirealistik, tosreakok, tosirealkokkola, truerealkokkola, kokkolantosirealisti, kokkolantr, tosirealistikokko, tosirealistik, realistikokkola, tosi.realisti.kokkola, realkokkola, ynnä muut sellaiset ja entäs kun nimi vaihtuu?

Luonnollisesti rekisteröin vasta sitten, kun nimimerkki on viikkojen kuluessa vakiintunut käyttöön. Silloin sen vieminen tuntuu kaikkein makeimmalta. Eli vastaus on: en.

• Vastaan ihmettijöille ja en tietenkään voi vastata kaikkien puolesta mutta luulen ettei ihmiset tykkää käydä chatissa koska siellä aina joku vonkaa...

Itse tykkään jutella kokkolan asioista mutta mitään ihme seuran hakijoita en kestä..

Muutenkin toi chatti on sellainen että joko sulle puhutaan tai sitten kukaan ei sinua huomaa.

Ai niin joo Kokkolan asioista piti puhua. Täällä on ihana ilma ja aurinko paistaa ja kerrankin on tiet hoidettu...

Mutta vesi putkia on hajonnut ympäri Kokkolaa. Oiskohan aika ne jo uusia?

• Noista valittajista,jotka käskee menemään chattiin,niin mikä ihme siinä onettä pitää ruikuttaa,kun kirjoituksia ei ole pakko lukea.Suurimmaksi osaksi rekatut juttelee vaan yhdessä kahdessa rekatun tekemässä aloituksessa.Ei klikkaa juttua auki ollenkaan,niin sillähän sitä pääsee.

• Aina joku valittaa.. Mitä se haittaa että ihmiset juttelevat hyväntahtoisesti.

• Mä vähän epäilen,että syy valitukseen on jossain muualla kuin siinä,että täällä juttelee. Eipä mua kenenkään narinat haittaa...siinäpä narisevat jos ei ole muuta tekemistä.

• tinttu-liina kirjoitti:

Mä vähän epäilen,että syy valitukseen on jossain muualla kuin siinä,että täällä juttelee. Eipä mua kenenkään narinat haittaa...siinäpä narisevat jos ei ole muuta tekemistä.

Luulisi elämän olevan suhteellisen järjestyksessä, mikäli muuta valittamisen aihetta ei löydy. Yleensä isompien vastoinkäymisten jälkeen elämänarvot hakeutuvat uomiinsa, eivätkä mitättömät pikkuseikat jaksa hetkauttaa.

• spee_do kirjoitti:

Luulisi elämän olevan suhteellisen järjestyksessä, mikäli muuta valittamisen aihetta ei löydy. Yleensä isompien vastoinkäymisten jälkeen elämänarvot hakeutuvat uomiinsa, eivätkä mitättömät pikkuseikat jaksa hetkauttaa.

Tuo on kyllä totta ja sen tietää kaikki jotka ovat joutuneet kokemaan yhtä sun toista.

• spee_do kirjoitti:

Hyvin sanottu! :)

• Terkkuja kaikille!

• IlimanNimmee

Siihen ei vissiin kykene kukaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      141
      7969
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2061
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2000
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      960
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      832
    Aihe