Jos haluan katsoa YouTubesta 4K-videoita pöytätietokoneella, niin riittääkö että ostan 4K-resoluutiota tukevan uuden näytön?
Onko tietokoneen näytönohjaimella mitään merkitystä? Jos on, niin riittääkö NVIDIA GeForce GTX970 DirectCU II-tuohon (tämä on nyt koneella)?
kysymys 4K-resoluutiosta
Oravanhäntä
2
126
Vastaukset
- Molempien_pitää_tukea
Tottakai näytönohjaimella on merkitystä, ei se 4k-kuva itsestään sinne näytölle tule. Sekä näytänohjaimen että näytön pitää tukea 4k-kuvaa jos haluat nähdä sen 4k-tarkkuudella.
Koneesi osaa yllä skaalata sen 4k-videon nykyisellekin näytöllesi, tarkuutta pudotetaan nykyisen näyttösi tasolle eli voit nytkin katsoa niitä 4k-videoita mutta ne näkyvät heikommalla tarkkuudella.- Oravanhäntä
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741