Kaatuiko avioliittosi pihtaamiseen

1-21

Tuttavapariskunnat (8) yhtä paria lukuunottamatta, toinen puolisko lähti vieraan vireän matkaan. Minäkin lähdin, nyt on lihaa ympärillä mihin vuorokaudenaikaan tahansa.

116

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kooppi

      Pihtasko se sult taskurahaa?

      • kunhan-ei-lihois-liikaa

        lihaa pihtasivat, olivat jotain vegaaneja, nyt on onnea kun saa kylkeä ja karjalanpaistia mihin vuorokauden aikaan hyvändä


      • ereer

        Onko se nyt niin hirveää jos naida napsauttaa silloin kun toinen haluaa ???
        Sehän tuntuu hyvältä vaan


    • enrekisteröitynyt

      Aloittajassahan ei ole mitään vikaa. Yleensä nainen pihtaa jos seksielämä on huonoa. Tyhjän saa pyytämättäkin. Kunhan tämä uusikin kyllästyy niin etsi taas toinen joka ei vielä tunne sinua.

      • enrekisteröitynyt

        Mietin vaan omaa kariutunutta suhdettani. Itse pihtasin ja niinhän siinä sitten kävi. Enää en ota ketään vaivoikseni. Saan pihdata ihan itsekseni.


      • enrekisteröitynyt7

        Kannattaisi olla sinunkin olla iteksesi. Taidan tietää sut. Voit tehdä mitä lystäät. Sinulla on ongelmia joista syytät muita. Kannattaisi katsoa peiliin


    • miksimankua

      Vaihtamalla paranee.. Tiheesti, niin aina tuereus!

      • enrekisteröitynyt

        Tuskinpa tällä iällä enää tuoretta saa. Siksipä parempi pistää jalat ristiin.


      • uutudenviehätys
        enrekisteröitynyt kirjoitti:

        Tuskinpa tällä iällä enää tuoretta saa. Siksipä parempi pistää jalat ristiin.

        Uusi on aina uusi, alussa!


      • UskonVainenNainen
        enrekisteröitynyt kirjoitti:

        Tuskinpa tällä iällä enää tuoretta saa. Siksipä parempi pistää jalat ristiin.

        Yleensähän kädet pannaan ristiin, kun jotakin parempaa toivotaan!


    • tamppaamaan

      Kyllä sitä haetaan jos mistä erilaista viihdykettä muttei huomata et kunnon tamppaaminen joka päivä on sitä parasta viihdykettä mitä ihmiselle on tarjolla.

      • huulipyöreenä

        Mutta entä jos ei ole mattoja mitä tampata.


      • nuormieli

        Matot kuluu puhki jos niitä jokapäivä tamppaa, kyl kerta viikossa riittää.


    • kaatukoonvaan

      Se pihtaa joka ei saa rakkautta.Jos puolisosi pihtaa,katso peiliin,sieltä löytyy syy.

      • enrekisteröitynyt

        Nykyään katsonkin peiliin aamuisin, ja todistelen itselleni en tarvitse en tarvitse..... Kyllä tähän aikaan illansuussa olen jo hyvinkin vakuuttunut asiasta.


      • Puuhis54

        kannaattaa katsoa peiliin ja miettiä, et mitähän vikaa minussa oli.


    • silloin.ennen

      Meillä ei pihdattu, suorastaan vaatteet revittiin päältä....silloin nuorempa.

      • silloin.ennen

        Mutta täytyy myöntää että näin vanhempana, toivotaankin että pidetään vaatteet päällä. Lisäys tuohon edelliseen kommenttiini.


    • Korppis1

      Sain tänään kuulla sen mitä jo tiesinkin. Avioliitto on tänä päivänä monelle nuorelle kokeulua tai sanoisinko harjoittelua. Kun rakkaus ei enää roihu nainen niin kuin mieskin lähtee omille teilleen. Kylmästi sovitaan kumpi hoitaa vahingon, joka tuli siinä alkurakkaushuumassa tehtyä.

      Tällä ikäähän ei enää lisäännytä ja yhteiset kersatkin elävät jo omillaan joten pakkoa ei ole vanhankaan roikkua laimean avioliiton löysässä hirressä. Ei kun tuulettumaan ja ilo irti elämästä niin kauan kuin jaksaa köpötellä.

    • Joskus-ikäkin-tekee

      Njaa. Jos elämä on edennytkin sellaiseen pisteeseen, että ei ole edellytyksiä yhteyteen, niin onko olemassa molemman puoleista platonista rollaattorirakkautta?

      • siilimuori3

        Toivottavasti on :D. Aattele, eikös ois ihana semmonen tandemrollaattori.


      • Kyllä molemminpuolista platonista rollaattorirakkauttakin on. Mihin rakkaus häipyy vanhuuden ja sairauden myötä? Ei rakkaus ole pelkkää seksiä ja pihtaamista.
        Jos toinen aviopuolisoista vammautuu tai sairastuu pitkäaikaisesti nuorena, joutuu terve puoliso ajattelemaan paljonko pystyy uhraamaan toisen eteen. Tämäkin asia vaihtelee ihmisten mukaan, kahta samanlaista tapausta ei ole.


      • Joskus-ikäkin-tekee

        Juuri tuotakin ajoin takaa, huumorini varjolla. Todellinen rakkaus "ei hylkää". Mutta se alkaa olla harvinaista kun meidän ikäpolvemme poistuu. Nuoremmassa väessä en jaksa uskoa ikuiseen rakkauteen, ovat sen verran pinnallisia ja äkkikäänteisiä ihmissuhteissaan ja tv-ohjelmatkin ikään kuin yllyttävät, että kannattaa kokea kokeilla vaihdella ja elää.


    • Pirrepä

      Kuka kertoi?

      • Pirrepä

        Lisään tähän vielä kommentin. Olenkin jo pitkään ajatellut että joku täällä vuotaa tietoja.


      • Hasssua
        Pirrepä kirjoitti:

        Lisään tähän vielä kommentin. Olenkin jo pitkään ajatellut että joku täällä vuotaa tietoja.

        Kuka kertoi mitä? Ja vuotaa mitä ja kenelle?


      • ei.anna.ei
        Hasssua kirjoitti:

        Kuka kertoi mitä? Ja vuotaa mitä ja kenelle?

        Sitä että pirrepä pihtaa.


      • ei.anna.ei kirjoitti:

        Sitä että pirrepä pihtaa.

        Mustalla rohkeasti ,pikkasen olen kirjoituksista muistavani pirren kohtaloa ja siksi sanon et ,todella typerä ja loukkaava tokaisu pirreä kohtaan.


      • pirrepä
        ei.anna.ei kirjoitti:

        Sitä että pirrepä pihtaa.

        Just sitä yhtä ja ainoata, mitä nainen voi pihdata. En anna en.


      • ei.anna.ei
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Mustalla rohkeasti ,pikkasen olen kirjoituksista muistavani pirren kohtaloa ja siksi sanon et ,todella typerä ja loukkaava tokaisu pirreä kohtaan.

        Onko pirre ainoa tällä palstalla jota kohtaan loukkaavasti kirjoitetaan ? Minä en pirren kohtalosta tiedä mitään, mutta olen huomannut että monia kohtaa täällä ollaan todella törkeitä. Miksi nostaa yksi ylitse muiden ?


      • ei.anna.ei

        Lisätäkseni vielä edelliseen kommenttiini. Ihmettelen kuinka voi näiden kirjoitusten perusteella tietää kirjoittajan todellisen kohtalon. Jokainen voi kirjoituksillaan kerätä myötätuntoa keksimällä tarinoita.


      • ei.anna.ei kirjoitti:

        Onko pirre ainoa tällä palstalla jota kohtaan loukkaavasti kirjoitetaan ? Minä en pirren kohtalosta tiedä mitään, mutta olen huomannut että monia kohtaa täällä ollaan todella törkeitä. Miksi nostaa yksi ylitse muiden ?

        Sulla on se peri Suomalainen periaate että ,ei sillä väliä miten mun asiat on kuhan naapurilla ei oo paremmin .


      • ei.anna.ei
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Sulla on se peri Suomalainen periaate että ,ei sillä väliä miten mun asiat on kuhan naapurilla ei oo paremmin .

        Kuin myös .


      • ei.anna.ei kirjoitti:

        Kuin myös .

        Pirren pyyntöä kunnioittaen ,hyvää yötä .


      • itkupitkästäilosta
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Pirren pyyntöä kunnioittaen ,hyvää yötä .

        Ahaa.... palstan yhteishyvä koti-kiusattu. Kaikkien palstanaisten märkä uni. Kuinka monen kanssa pidätkään yhdyntöjä, anteeksi yhteyttä ulkopuolella palstan. On se kumminkin hyvä että palstalta löytyy myös varsinainen Auervaara.


      • pirrepä
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Pirren pyyntöä kunnioittaen ,hyvää yötä .

        Annahan minun hoitaa itse omat asianani. En tykkää että tuollaisia vihjailuja laitat liikkeelle.


      • kunhan-päteilee-vaan

        kotikiusatusta ole etes aura-auton keula maskiksi saatippa auervaaraksi. lie laiva ukko menneen puosun varjo kuva.


      • pirrepä kirjoitti:

        Annahan minun hoitaa itse omat asianani. En tykkää että tuollaisia vihjailuja laitat liikkeelle.

        Pirrelle.
        Tuolla alempana kirjoitit että osaat itse puolustautua ja siihen vastasin ,kunnioittavani pyyntöäsi ja lopetin .
        Tosin ihmettelen jos nämä on aidon pirren kommentteja.


      • kunhan-päteilee-vaan kirjoitti:

        kotikiusatusta ole etes aura-auton keula maskiksi saatippa auervaaraksi. lie laiva ukko menneen puosun varjo kuva.

        Mä oon mutterilaakson miehiä, en matala ottanen matruusi.


      • seentinentl
        itkupitkästäilosta kirjoitti:

        Ahaa.... palstan yhteishyvä koti-kiusattu. Kaikkien palstanaisten märkä uni. Kuinka monen kanssa pidätkään yhdyntöjä, anteeksi yhteyttä ulkopuolella palstan. On se kumminkin hyvä että palstalta löytyy myös varsinainen Auervaara.

        Ei nyt ihan noin. Luulo ei oo tieron väärtti, sano äiteekin aikanaan. Kiusis on fiksu ihminen.


      • pirrepä
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Pirrelle.
        Tuolla alempana kirjoitit että osaat itse puolustautua ja siihen vastasin ,kunnioittavani pyyntöäsi ja lopetin .
        Tosin ihmettelen jos nämä on aidon pirren kommentteja.

        Kirjoitit lopettavasi jo puoli tuntia aikaisemmin, ennen kuin edes kirjoitin osaavani kyllä itse hoitaa omat asiani. Kaikella kunnoituksella.


      • Pirrepä
        Pirrepä kirjoitti:

        Lisään tähän vielä kommentin. Olenkin jo pitkään ajatellut että joku täällä vuotaa tietoja.

        Jaha, joku välivuotoko, en ainakaan minun tekstiäni.

        Pirrepä, se yhden kysymyksen laittaja, Kysyinpä vaan aloittajalta: kuka kertoi että ne 8:san paria erosivat pihtailun takia, pihtaajako kertoi, vai pihtauksen kohde, ja mikä rooli sinulla oli kys. asiassa kun noin tunnut olevan toisten sänkykamarin asioista tietoinen?...olisi vaan mukava tietää.


      • Pirrepä
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Mä oon mutterilaakson miehiä, en matala ottanen matruusi.

        Olen pahoillani k/k:oo noista, kylläkään ei minun kirjoittamista kommenteista ja vastauksista sinulle, mutta jätetään omann arvoonsa ne, ollaan kuin ei oltaiskaan :)

        P.s. poistin rekatun nimmarini, - ihan omista syistäni, eli mustalla kirjoitan milloin kirjoitan.
        Pirrepä


    • näin-meillä-

      alotukseen:
      ei kaatunu, seksi ei ole aviossa elämän tärkein asia,
      -
      tietenki nuorena rakastuneena se on kiihkeää ,
      pitää saada montakertaa päivässä,
      lapsia syntyy vuoden välein kymmenkunta kappaletta,
      sitten luonto tekee tehtäväsä,
      ukolla ei seiso ja akka ei enää välitä koko touhusta,
      loppuelämä onkin mukavaa aikaa,
      on oma rakas kumppani ja yhteiset matkat maailmalle,

    • normaalia-se-olla-pitää

      Hullu alotus,
      ihmisen täytyy olla mieleltään sairas jos pelkästään seksin puutteesta ottaa avioeron,
      on semosenki tapaus, kun nainen oli ottanu avioeron,
      kun mies oli liian aktiivinen ja aina puutteessa,
      nainen oli sanonu naisystävälleen ettei hän seksihullun kanssa jaksa elää,
      oli sanonu ukolleen, töki jo sängyn päätyä hän ei jaksa enää,
      joten liika on liikaa siinäki asiassa,

    • niinsevainon

      Seksuaallisessa iässä seksi kuuluu normaaliin elämään ei siitä mitää tule jos toinen ei suostu, silloin on hyvä syy laittaa piste yhteiselämälle vielä vanhempanakin.

      • hyiiii-mikä-periaate

        niinsevaanon,,,
        no tee se,
        noin pikkusieluisen ihmisen kanssa ei taatusti kukaan halua solmia mitään pitempää liittoa,


      • Vain-hullut-kärvistelee

        "Seksuaallisessa iässä seksi kuuluu normaaliin elämään ei siitä mitää tule jos toinen ei suostu, silloin on hyvä syy laittaa piste yhteiselämälle vielä vanhempanakin."

        Sanoin lyhyesti ja ytimekkäästi!!! Täyttä asiaa!!!


      • juu-heh-heh-hee
        Vain-hullut-kärvistelee kirjoitti:

        "Seksuaallisessa iässä seksi kuuluu normaaliin elämään ei siitä mitää tule jos toinen ei suostu, silloin on hyvä syy laittaa piste yhteiselämälle vielä vanhempanakin."

        Sanoin lyhyesti ja ytimekkäästi!!! Täyttä asiaa!!!

        heh, naurettava komentti,
        noin yksinkertasta ihmistä ei varmasti toista maanpäältä löydy kun sä,
        vai täyttäasiaa,hiiihiii,
        joopati joo,
        tommonen komentti voi tulla vain jakorasialta,


    • Puuhis54

      Kyllä se seksi kuuluu parisuhteeseen. Kohdalli vain tuli ero. Haki kokoajan muuta seuraa ja sitä en jaksanut enään.

      • pirrepä

        Niinpä kyllä se on vaan annettava, kun on kerran tullut luvanneeksi. Muuten jompikumpi on tyytymätön ja erohan siitä seuraa. Paitsi jos ei kumpikaan ole enää kiinnostunut.


      • hulluja-on-olemassa-

        puuhis54,
        juu,
        outo on semmonenki puoliso joka kokoajan hakee muuta seuraa,
        vaikka kotona tökkii montakertaa päivässä,
        tämmönenki ihme no elämänvarrella nähty,


    • pirrepä

      Kiitoksia vain puolustajalleni koti-kiusatulle, mutta en kaipaa apuja, tulen toimeen omillani. Turha ruveta arvioimaan kenenkään oloja missään suhteessa.

      • pierenpäs

        Asijata


      • Pirrepä

        Täällä näköjään hääräilevät minun kloonit, joista en ole ollutkaan tietoinen, mutta käsipäivää vaan - höpsöt.

        p.s. osaan ja jaksan kyllä itsekin kirjoittaa asiani ja asiattomuuksia en toivottavasti tulevaisuudessakaan.


    • hooooomoilanen

      Tämä asiani ei nyt oikein kuulu tähän aloitukseen, mutta..... mikä virka koti-kiusatulla on täällä palstalla. Onko hän ylläpidon palkkaama puolustaja/arvostelija ? Nyt kun olen palstaa seurannut muutaman kuukauden ajan, olen huomannut kaikenlaisia kummallisuuksia hänen puoleltaan. Asiahan ei tietenkään ole minulle mitenkään tärkeä, mutta kovin on hän esillä kaikenlaisissa keskusteluissa

      • Olen ihmetelly sitä samaa, jotain omituista siinä on , oikeestaan pitäis tehrä ilmotus siit riiran haastajasta.


      • hooooomoilanen
        piikkiö kirjoitti:

        Olen ihmetelly sitä samaa, jotain omituista siinä on , oikeestaan pitäis tehrä ilmotus siit riiran haastajasta.

        Onko täällä joku haastanut riitaa ? En ole huomannut. Keskusteluja on käyty, ja mielestäni tämä koti-kiusattu oli ainoa joka kommentoi kummallisesti. Onko hän se riidan haastaja ?


      • hooooomoilanen kirjoitti:

        Onko täällä joku haastanut riitaa ? En ole huomannut. Keskusteluja on käyty, ja mielestäni tämä koti-kiusattu oli ainoa joka kommentoi kummallisesti. Onko hän se riidan haastaja ?

        Noilla perusteilla niin ,kyl se on se kuulusa pikkusyntinen


      • hoooomoilanen
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Noilla perusteilla niin ,kyl se on se kuulusa pikkusyntinen

        Kuka se semmoinen on ? Heti näin miehenä kiinnostus heräsi.


      • hoooomoilanen kirjoitti:

        Kuka se semmoinen on ? Heti näin miehenä kiinnostus heräsi.

        Ei tällä palstalla oo ku yks mies ja se on jo nukkumas .se on se joku.


      • Pirrepä
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Noilla perusteilla niin ,kyl se on se kuulusa pikkusyntinen

        koti-kiusattu, en se ollut mie joka siulle tylysti vastailin, se on joku identiteetkriisistä kärsivä kloonini :)

        Pirrepä


    • jasekäsekäettättä

      Hei hei, olen ollut palstalla jo muutamia vuosia ja kuullut huhuja...... että koti-kiusattu ja piikkiö olisi yksi ja sama mies tai nainen. Koti-kiusattu kunnioittaa pirreä ja piikkiö astuu kehiin. Varmaa tietoa ei ole, ainoastaan sen mitä olen rivien välistä lukenut.

      • Oliko ihan pakko paljastaa että kiusatul on sininen piikkiö tunnuskin haluussaan?
        Varmaan se jotenkin rikkoo kirjotettui tai kirjottamattomii sääntöi ,ihme vipeltäjä.


      • omakehuhaisee
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Oliko ihan pakko paljastaa että kiusatul on sininen piikkiö tunnuskin haluussaan?
        Varmaan se jotenkin rikkoo kirjotettui tai kirjottamattomii sääntöi ,ihme vipeltäjä.

        Itsehän tuon nyt paljastit.


      • omakehuhaisee kirjoitti:

        Itsehän tuon nyt paljastit.

        niin minkä paljastin?


      • omakehuhaisee
        koti-kiusattu kirjoitti:

        niin minkä paljastin?

        Sen että kirjoitat kahdella eri nimimerillä.


      • määräyksemme
        koti-kiusattu kirjoitti:

        niin minkä paljastin?

        mees avaamaan niit tyhmiä runojas älä puutu järki-ihmisien keskusteluihin, veivaa sata lorua ja pysy siellä!!!


      • omakehuhaisee kirjoitti:

        Sen että kirjoitat kahdella eri nimimerillä.

        Sanoppa muuta ja vielä molemmat sinisellä, on se pikkasen kerskailun puolel menevää.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        niin minkä paljastin?

        Kaikki vanhat tuon jo tietää, että olet piikkiö/koti-kiusattu, mutta mikä show täällä on tänä iltana käyty? Pirren kommenteista en älynnyt mitään ja sinä tulit selventämään enkä siitäkään älynnyt mittään. Heittäydyit Pirren puolustajaksi vaikka Pirren mielestä sinua ei tarvittu, Sinulla tuntuu olevan taito laittaa itsesi joka soppaan rusinaksi.

        Heta sormi pystyssä.


      • korppis kirjoitti:

        Kaikki vanhat tuon jo tietää, että olet piikkiö/koti-kiusattu, mutta mikä show täällä on tänä iltana käyty? Pirren kommenteista en älynnyt mitään ja sinä tulit selventämään enkä siitäkään älynnyt mittään. Heittäydyit Pirren puolustajaksi vaikka Pirren mielestä sinua ei tarvittu, Sinulla tuntuu olevan taito laittaa itsesi joka soppaan rusinaksi.

        Heta sormi pystyssä.

        Ihan sama kun huomaan jonkun potkivan kadulla toista niin meen väliin.
        Joku kertoi miten pirre käyttäytyy avioliitossaan ja mun mielest se ei ollut fiksusti sanottu ,siit huomautin ,oli sitten pahasti sanottu sanojan mielestä.


      • ei.anna.ei
        määräyksemme kirjoitti:

        mees avaamaan niit tyhmiä runojas älä puutu järki-ihmisien keskusteluihin, veivaa sata lorua ja pysy siellä!!!

        Mutta hänpä ilmestyi kun tyhjästä pirren kommentteja ihmettelemään. Jospa hän tuntee nämä palstan naiset paremmin kun he tuntevat itsensä


      • hooooomoilanen
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Ihan sama kun huomaan jonkun potkivan kadulla toista niin meen väliin.
        Joku kertoi miten pirre käyttäytyy avioliitossaan ja mun mielest se ei ollut fiksusti sanottu ,siit huomautin ,oli sitten pahasti sanottu sanojan mielestä.

        Mistähän sinä tiedät onko hän pirre itse vai joku muu. Taitaa käydä linjat kuumina vähän joka puolelle. Olen kyllä huomannut että valitse tarkoin ne jota puolustat. Muutamat nimimerkit jätät oman onnensa nojaan. Vaikka näet heitä potkittavan. Melkoisen puolueellinen tunnut olevan.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Ihan sama kun huomaan jonkun potkivan kadulla toista niin meen väliin.
        Joku kertoi miten pirre käyttäytyy avioliitossaan ja mun mielest se ei ollut fiksusti sanottu ,siit huomautin ,oli sitten pahasti sanottu sanojan mielestä.

        Missä kommentissa joku kirjoitti miten miten Pirre käyttäytyy avioliitossaan en osaa nyt yhdistää yhteenkään kommenttiin.


      • hooooomoilanen kirjoitti:

        Mistähän sinä tiedät onko hän pirre itse vai joku muu. Taitaa käydä linjat kuumina vähän joka puolelle. Olen kyllä huomannut että valitse tarkoin ne jota puolustat. Muutamat nimimerkit jätät oman onnensa nojaan. Vaikka näet heitä potkittavan. Melkoisen puolueellinen tunnut olevan.

        Musta ku ajankulukseen itelleen kirjottelee ,vuoroin haukkuu ja kehuu ,mee siihen sitten.
        Kuten huomasit niin heti sain melkosen lauman niskaani kun yhtäkään uskalsin pikkusen puoltaa.


      • oppia.ikä.kaikki
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Musta ku ajankulukseen itelleen kirjottelee ,vuoroin haukkuu ja kehuu ,mee siihen sitten.
        Kuten huomasit niin heti sain melkosen lauman niskaani kun yhtäkään uskalsin pikkusen puoltaa.

        Jos puolustaa yhtä, kannattaa puolustaa kaikkia. Silloin ei tule leimatuksi.


      • korppis kirjoitti:

        Missä kommentissa joku kirjoitti miten miten Pirre käyttäytyy avioliitossaan en osaa nyt yhdistää yhteenkään kommenttiin.

        .anna.ei

        22.2.2016 19:53



        Hasssua kirjoitti:



        Kuka kertoi mitä? Ja vuotaa mitä ja kenelle?


        Sitä että pirrepä pihtaa


      • kukasaajakukaei
        koti-kiusattu kirjoitti:

        .anna.ei

        22.2.2016 19:53



        Hasssua kirjoitti:



        Kuka kertoi mitä? Ja vuotaa mitä ja kenelle?


        Sitä että pirrepä pihtaa

        Onko sillä sinulle jotain seksuaalista merkitystä jos joku jotain kuvittelee. Antaisit pirren itse kommentoida jos jotain kommentoitavaa on. Uskon kumminkin että niinkin fiksu nainen, minkä kuvan olen hänestä saanut ei moisesta piittaa.


      • oppia.ikä.kaikki kirjoitti:

        Jos puolustaa yhtä, kannattaa puolustaa kaikkia. Silloin ei tule leimatuksi.

        Ihan sama ,ens kerrallakkin sanon kun mielestäni on pahasti sanottu .


      • kukasaajakukaei kirjoitti:

        Onko sillä sinulle jotain seksuaalista merkitystä jos joku jotain kuvittelee. Antaisit pirren itse kommentoida jos jotain kommentoitavaa on. Uskon kumminkin että niinkin fiksu nainen, minkä kuvan olen hänestä saanut ei moisesta piittaa.

        Niin paljon kun puhutaan palstan huonosta henkestä ja ikävistä kirjotuksista niin ei ne koskaan vähene jos se hiljanen enemistö vaan yrittää omaa nahkaansa varjella.
        Sillon sanotaan jos tuntuu et se teksti ei sovi puheen aiheeks ,muuten me hyväksytään nää huutelut, sit on turha tehrä valituksia palstan henkestä.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        .anna.ei

        22.2.2016 19:53



        Hasssua kirjoitti:



        Kuka kertoi mitä? Ja vuotaa mitä ja kenelle?


        Sitä että pirrepä pihtaa

        Olisikohan mielikuvituksesi tehnyt tepposen.

        Minulle kävi kerran siten, että Palomalle kirjoitetun viestiin koodatun sisällön paljasti toinen palstalainen selkeä sanaisesti kaikille ja minut todettiin syylliseksi yksityisten tietojen vuotamiseen palstalle.

        Sitä paitsi kun lukee niin Pirren kommentti oli jollekin aikaisemmin kirjoitetulle kommentille suunnattu ei noihin johon itse tartuit.


      • korppis kirjoitti:

        Olisikohan mielikuvituksesi tehnyt tepposen.

        Minulle kävi kerran siten, että Palomalle kirjoitetun viestiin koodatun sisällön paljasti toinen palstalainen selkeä sanaisesti kaikille ja minut todettiin syylliseksi yksityisten tietojen vuotamiseen palstalle.

        Sitä paitsi kun lukee niin Pirren kommentti oli jollekin aikaisemmin kirjoitetulle kommentille suunnattu ei noihin johon itse tartuit.

        En mä tunne pirreä muuten kun 50 palstalta ja muutama viesti täältä.
        Minusta vaan tuntui se tokasu väärältä ja ajatellen ittiäni niin en mä ainakaan tykkäsi jos palstalla kirjotellaan kuvitteellisiakaan juttuja mun yksityiselämästä.
        Silloin jos joku sivullinen siihen puuttuu niin en pahaa tykkää.
        Jospa pirre joskus sinisellä kommentoi mitä tein väärin ,tumma ei kelpaa.


      • Korppis1
        koti-kiusattu kirjoitti:

        En mä tunne pirreä muuten kun 50 palstalta ja muutama viesti täältä.
        Minusta vaan tuntui se tokasu väärältä ja ajatellen ittiäni niin en mä ainakaan tykkäsi jos palstalla kirjotellaan kuvitteellisiakaan juttuja mun yksityiselämästä.
        Silloin jos joku sivullinen siihen puuttuu niin en pahaa tykkää.
        Jospa pirre joskus sinisellä kommentoi mitä tein väärin ,tumma ei kelpaa.

        Olen pohtinut onko nuo kommentit Pirren ollenkaan, ajattelin heti kun luin, mitä hän mahtoi tarkoittaa:
        "kuka kertoi"
        ja
        "Lisään tähän vielä kommentin. Olenkin jo pitkään ajatellut että joku täällä vuotaa tietoja".

        Pirrellä on murre ja nuo kommentit ovat hyvällä kirjoitettu kirjakielellä.

        Eli taitaa sittenkin joku leikkiä mustalla. Jospa selviää jos sininen "pirrepäs" kommentoisi.

        Kaikki selviää aikanaan, yötä!


    • tätä.en.tiennytkään

      Onko koti-kiusattu pirren kanssa avioliitossa, kun tietää miten pirre käyttäytyy avioliitossaan ?

      • Voi miten vähästä joku saa ilonsa ,jatkakaahan rauhassa .


    • töött

      Sairaus ja totaalinen uupumus yllätti ja erotti
      - ennenaikaiset vaihevuodet kolmikymppisenä helvetinlieskoineen teki minusta
      hirviön ilmeisesti - hörmonijutut jotenki oli pelkkää vitsailua vaan
      ja koettu ynnä vaiettu väkivallan kohteenaolo jätti elinikäiset vammat.
      Olen ajatellut että on ihana asia kun elämä on loppusuoralla
      - miksei ihmiseloa voisi ajatella kotimatkana - jossa kuolema on vain portti
      uuteen ja parempaan - raivokkaista mustasukkaisista kähjääjista niin ukoista kuin akoistakin totisesti saanu niin tarpeekseen
      - rauhan haluaisin vain jättää kaikille.

      • töött.
        Ei aina ole halua eikä kuntoa olla "seksiobjektina" ;)
        Kirjoitat hyvin ja rehellisesti. Mustasukkaisuus ja toisen vahtiminen on turhaa energian tuhlausta. Jos joku on mennäkseen, hän menee, tekipä sitten mitä tahansa. Rähjääminen ja luulottelu vain nopeuttaa kyllästymistä.
        Tämä elomme on matkaa koko ajan, välillä kivisempää. Ollaan täällä niin vähän aikaa, otan rauhallisesti vanhenemisen ja kuoleman lähestymisen. Kuoleman jälkeen, ei kai kukaan osaa sanoa mitä tapahtuu, vai ollaanko kuten ennen syntymäämme?


    • Myrsky vesilasissa ;)

      • Korppis1

        Savua laivan konehuoneessa ; )

        Yötä


    • sitäkö

      Sisäpiiri !!!?

      • pirrepä

        Mikäs muu !!!!! Öitäpä !!!!!!


    • Väitän että pihtaaminen on seuraus, ei syy. Useimmiten ainakin. Kai on ihmisiäkin joiden hormoonitoiminnan vilkkaus ei vaan kohtaa. Mutta jos väität että ero tuli pihtaamisen takia, sanoisin että todennäköisempää on että on ollut muita ongelmia.

    • Naisellinen.nainen

      Aijaa. Mun exä sanoi silloin ennen kuin erottiin, että mulla on sängyssä ihan huoran elkeet. Ei sellainen mies tosinaista ansaitse!! En ymmärrä miehiä että mitä ne oikein haluaa....Turha kenenkään tulla enää ainakaan seksiä pyytämään.

    • AkanUkko

      Ei oo ainakaan vielä kaatunut. Kaikella on syynsä, pihtaamisellakin.
      Seksi on sellainen asia, että jokaisella on oikeus päättää omalta osaltaa siitä, että kenen kanssa ja koska seksiä harrastaa. Vain harvoin kahdella ihmisellä osuu sopiva aika ja halu samaan aikaan ja silloinkin voi paikka olla esteenä.
      Aivan turha kuvitella, että mies haluaa aina. Viimeaikaiset tutkimukset viittaavat siihen, että nainen haluaa seksiä enemmän kuin mies.
      Tiedän tapauksia, että pihtaamisen taustalla on fyysinen kroonistunut vaiva. Siinä ei halu auta, jos homma on vain pelkkää kärsimystä.
      Toisinkin päin voi olla, että mies pihtaa siksi, kun ei vain onnistu, vaikka mitä tekisi.

      Jos on tuollaisia asioita pihtaamisen taustalla, niin siinä on vain otettava lusikka kauniiseen käteen ja sopeuduttava tilanteeseen.

      Sellaiset ihmiset, jotka parisuhteesta eroavat, eivät ole parisuhdetta oikeasti koskaan solmineetkaan. Taustalla ei olekaan ollut solmia parisuhdetta, vaan kenties seksisuhde. Usein on myös niin, että vain toinen tietää asian todellisen laidan ja toista vedätetään.

      Parisuhdetta luotaessa, olisi syytä tutustua toiseen niin perusteelisesti, että myöhemmin ei sitten tulisi pettymyksiä. Usein puolisosta on muodostettu haavekuva ja sen kanssa sitten ryhdytään parisuhteeseen. Sitten kun arki koittaa ja huomataan, että eihän tuo toinen olekaan sen haavekuvan mukainen, niin sitten kiiruusti erotaan. Ja todennäköisesti tehdään sama virhe uudestaan.
      Tyhmäksi sanotaan sitä, joka toistaa samoja virheitä.

      Parisuhteessa kaksi erilaista ihmistä yrittää sopeutua elämään toistensa reviirillä. Siinä on aina pakko tehdä kompromissejä. Siitä voi olla aivan varma, että toista ei voi muuttaa. Eli jos ei ole valmis mistään tinkimään, niin hyvä parisuhde ei onnistu.

      En aina ymmärrä näitä suomalaisia naisia, että miksi ihmeessä he valitsevat puolisoikseen juoppoja, mustasukkaisia, väkivaltaisia ja narsistisia miehiä.

      Itse olen hyvin sopeutuvainen, jopa niin, että en kai pitäisi pahana elää vuosikymmeniä vaikkapa eristyssellissä. Nuorempana haaveilinkin erakon elämästä.
      Kun en sitten erakoksi ryhtynytkään (terveys ei sallinut), niin ympäristön sosiaallisen paineen alla ajauduin yrittämään aviollista suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen.

      Kummallista kyllä, sainkin puolisokseni ihka elävän Enkelin! En ole ainoa, joka on kokenut vaimoni Enkelinä.

      Miksi koskaan hänestä luopuisin? Ei hänkään halua luopua minusta, vaikka en nyt mitenkään hänen arvoisensa. Mutta Enkelit ovat sellaisia.

      • mustaakinmustempi

        Pidät puolisoasi enkelinä. Onko tässä nyt enkeli mustalla nikillään? Vaiko koti-kiusattu kolmannella nikillään? Tällä kertaa mustalla. Eikös enkeli ole lähes kirosana tällä palstalla. Vai onko enkelin mies asialla?


      • mustaakinmustempi kirjoitti:

        Pidät puolisoasi enkelinä. Onko tässä nyt enkeli mustalla nikillään? Vaiko koti-kiusattu kolmannella nikillään? Tällä kertaa mustalla. Eikös enkeli ole lähes kirosana tällä palstalla. Vai onko enkelin mies asialla?

        "mustaakinmustempi"

        No, no!
        Eipäs nyt...

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "mustaakinmustempi"

        No, no!
        Eipäs nyt...

        H.

        Mun vanha Ukko-juttu :)

        H.


      • Rinkeleitä-onko-heitä
        mustaakinmustempi kirjoitti:

        Pidät puolisoasi enkelinä. Onko tässä nyt enkeli mustalla nikillään? Vaiko koti-kiusattu kolmannella nikillään? Tällä kertaa mustalla. Eikös enkeli ole lähes kirosana tällä palstalla. Vai onko enkelin mies asialla?

        Heko heko heko vaan punainen enkeli ja peruna ja maa.


    • älkää-omiko-nimiä

      Siis onko Suomessa teidän mielestänne vain yksi 50 - 60 vuotias Pirre? Minä tunnen ainakin kasapäin Pirkkoja, Pirjoja ja Birgittoja joita kutsutaan Pirreksi.

      Mistä joku tänne eksyvä Pirre voi tietää että nimi kuuluu yksin vain jollekulle joskus tänne kirjoittaneelle?

      • pirrepä

        Sitä minäkin tässä ihmettelin pitkin iltaa. Saako palstalla kirjoittaa ainoastaan yksi Pirre..... Jos ei halua että on saman nimisiä ihmisiä palsta puollollaan, pitänee sitten keksiä sellainen nimimerkki, joka ei sisällä mitään nimeä.

        En pystynyt kirjoittamaan omalla lempinimelläni Pirrellä. Yritin mutta luki että oli jo käytössä, niin jotain siihen perään piti keksiä. Hyvin harvoin täällä kirjoittelen, sen vuoksi en viitsi rekisteröityä.


      • paskapuhetta
        pirrepä kirjoitti:

        Sitä minäkin tässä ihmettelin pitkin iltaa. Saako palstalla kirjoittaa ainoastaan yksi Pirre..... Jos ei halua että on saman nimisiä ihmisiä palsta puollollaan, pitänee sitten keksiä sellainen nimimerkki, joka ei sisällä mitään nimeä.

        En pystynyt kirjoittamaan omalla lempinimelläni Pirrellä. Yritin mutta luki että oli jo käytössä, niin jotain siihen perään piti keksiä. Hyvin harvoin täällä kirjoittelen, sen vuoksi en viitsi rekisteröityä.

        Onhan oikealla pirrellä rekattu nikki .


      • OikeaVaiVäärennös
        paskapuhetta kirjoitti:

        Onhan oikealla pirrellä rekattu nikki .

        Oikea Pirre?
        Onko toinen Pirre toista Pirreä oikeampi?
        Mikä tekee jostain tietystä Pirrestä oikean Pirren?
        Tämän ikäryhmän naisista lähes 30 000 kantaa nimeä josta helposti saa lempinimen Pirre, mutta vain 6kpl on oikeita Pirrejä 1940-59 syntyneissä


      • Skeden.skelit

        Speden tyttö Pirre Pasalainen


      • Pirrepä
        OikeaVaiVäärennös kirjoitti:

        Oikea Pirre?
        Onko toinen Pirre toista Pirreä oikeampi?
        Mikä tekee jostain tietystä Pirrestä oikean Pirren?
        Tämän ikäryhmän naisista lähes 30 000 kantaa nimeä josta helposti saa lempinimen Pirre, mutta vain 6kpl on oikeita Pirrejä 1940-59 syntyneissä

        Nono klooni, heitäpä se jorina jo pois, mie olen niin kauan täällä kirjoittanut että et kuule käy minusta hahaa..:))

        Pirrepä


    • eienääsamankatonalle

      Juu, on kaatunut. Kumppani ryhtyi pitämään seksin antamista palkintona kuuliaisuudestani tai palveluksien tekemisestä, niin silloin ryhtyi keittämään.

      Kannattaa asua erillään, silloin seksin saanti ja antaminen perustuu haluihin eikä vallankäyttöön.

    • tämänhuomannut

      eikös täällä saa kirjoitella kuka vaan, kun käyttäytyy hyvin muita kohtaan, ei aina tarvii latistaa toista...

    • Meidän eromme johtui objekti-termin tulkintaerimielissydestä, sehän on monellakin tapaa riskaabelia, ruuhkauttaa ajankäytön, kuormittaa, stressaa useita ihm,isiä - Kohdaltani lähdettäväksi jäi, ¨¨elämä on tässä ja nyt ja se riittää ¨¨- kevyttä sietää.
      Eli mitä opiksi, ei mitään, kun jokainen kulkee polkunsa vastuunsa valiten.

    • olenko-vai-enkö-ole

      Ei kaatunu, kuolema erotti,
      vaikka en vieläkää tajua että se olisi ero,
      puolisoni elää muistissa kuin eilinen päivä,
      tuntuu kuin hän olisi vaan jossaki käymässä,
      ja että hän kohta tulee kotiin,
      hassua kun vihkikaavassa sanotaan " kunnes kuolema teidät erottaa "
      mun pitäisi nyt tajua että olen vapaa,
      mutta en vaan tajua yhtää enempää kuin että jos hän olisi elossa vielä,,,
      koko loppuelämänkö mä luulen olevani edelleen naimisissa ja varattu ?????
      onko joku kokenu koskaan jotain saman tyyppistä, kiva olis tietää,,,,,

      • kuolemas-on-se-RAJA

        kukaan ei ole kokenut noin julmaa että jää roikkumaan.
        nyky aika on sillasta, et ku entisen saa hautaan, on illalla lähettävä kapakkiin etsimää uutta.
        nyky ihmisil ei o aikaa surrata siis surea, kaik on pinnallist. nimittäin tiedän kakskin tapausta, et alle viikossa ettivät jo uutta. tosi on.


      • olen-tai-en-ole
        kuolemas-on-se-RAJA kirjoitti:

        kukaan ei ole kokenut noin julmaa että jää roikkumaan.
        nyky aika on sillasta, et ku entisen saa hautaan, on illalla lähettävä kapakkiin etsimää uutta.
        nyky ihmisil ei o aikaa surrata siis surea, kaik on pinnallist. nimittäin tiedän kakskin tapausta, et alle viikossa ettivät jo uutta. tosi on.

        En mä roiku, eikä tämä ole julmaa,
        en vaan tajua että kaikki olisi ohi,
        kai se vie aikansa,
        tai sitten mä tapaan puolisoni tuonpoleisessa
        hän odottaa mua siellä, jos se johtuu siitä,
        tai sitten mä olen tullu vanhaksi, enkä enää tajua juosta uusia hakemassa,
        enkä usko että yli kuusikympiset edes löytää uutta kumppania, se on mielikuvistusta,
        tuntuu hullulta jos heti leskeksi jäätyään näkee vanhan naisen juoksevan ja vaahtoavan uuden perään,
        mä epäilen semmosta jo sairauden oikreeksi,
        siis dementtia on jo pitkällä, dementikothan ei huomaa olevansa muistihäiriöisiä,
        elävät uutta nuoruutta täysillä,
        dementtinen muistaa vain nuorena tapahtuneita asioita, puhuu vain nurenna nähdyitä kavereistaan tutuistaan ja sukulaisistaan, tämän hetkisiä ne harvoin komentoivat jos ollenkaa,


    • kkji

      väärä kaveri on jos täyty pihdata, me on oltu muijan kanssa 4,5 yhdessä ja joka päivä rakastellaan

      • pakastelun-alkeet-opin

        mää taas tein silleen et ex muijan kans pakasteltiin. aina vaan pakastelua. marjoja, sieniä, perunoita, vihanneksii, leipää, ruokaa. mulla munatki huurtu kun piti vaan pakastella.


      • siinä-se-tuli-sanottua
        pakastelun-alkeet-opin kirjoitti:

        mää taas tein silleen et ex muijan kans pakasteltiin. aina vaan pakastelua. marjoja, sieniä, perunoita, vihanneksii, leipää, ruokaa. mulla munatki huurtu kun piti vaan pakastella.

        eipä muuta sanottavaa,,,
        https://www.youtube.com/watch?v=M4o7RzRm3ng


    • ent.siivoojaparka

      Miten te oikein olette eläneet?
      Minun avioliittoni on vielä kaukana tulevaisuudessa.
      Vastahan tässä ollaan elämänsä puolessavälissä, noin suunnilleen.

    • vähänpipi

      Just joo
      - minäkin jouduin kipristeleen varpaita kun ei koskaan kerennyt ees sukkahousuja riisumaan - hah hah.. - kova kulutus eikä aina ollu varaa uusia ostaa.

    • MITEN_ON_tuletko-omaksi

      Onks täällä vapaita miehiä ?????
      HALOOO,,, nyt on karkausvuosi ja 29 pv karkauspäivä,
      varokaa,,, teitä kostiataan,,,,
      annatteko rukkaset vai mietn semeni, ostatteko kauniin pukukankaan, vai suostutteko kihlatuksi,,,
      kohta ei tarvi valittaa yksinäisyyttä, mummelit aikoo kosia teitä,,,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      413
      8867
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2384
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      37
      1748
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1619
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      86
      1380
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      359
      1201
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      18
      1073
    9. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      125
      1049
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1022
    Aihe