Voihan V! Nyt riitti. Olen jo monesti syönyt ylihintaista P..skaa Amarilloissa kauttamaan mutta nyt tuli pohjanoteeraus. Linee maanantaipäivän suoritus tämänpäiväinen ateria - ylihintaista puhdasta porsaanläskiä suolaa säästämättä . Lisäksi lasku viipyi yli normiajan vaikka ravintolassa noin viisi asiakasta lisäksemme! Torin snakariltakin saa huomattavasti laadukkaammat eväät. Mulle riitti S- ketjun kusetus ruoat!
Amarillo JNS
7
100
Vastaukset
- Riittiminullekin
Jo vuosia sitten tein saman havainnon: ylihintaisia, liian pieniä annoksia Amarilloissa. Mautonta ruokaa, kruunattu runsaalla (edullisella) punasipulilla. Pöytään kannetaan jotain vaaleaa leivänmössöä, tai chipsejä - vatsan täytettä kalliilla. En syö leipää tai maissilastuja...
Joensuussa ei missään ravintolassa saa rahoilleen vastinetta. Annokset kautta linjan liian pieniä! PKO:n ravintoloissa pelkkää rahastusta. Laatu - hinta - annoskoko eivät täsmää. Usein lähden ravintolasta nälkäisenä - siksi, että en suostu mättämään vehnäjauholeipää? Joensuussa hinnoittelu on raivostuttavan ylihintaista - lasi viiniä ruuan kanssa lähes 7e. Törkeää. -Kielon annokset myös liian pieniä!- 200kg
No koska olet joku 200 kiloinen sotanorsu, niin eihän mikään annos ole sulle tarpeeksi iso!
Laihduta laardikasa! - liiankallisalue
Nytkö te tajusitte ylihintaisuuden joensuussa ,ihan kaikki on ylihintaista,syöminen ja asuminen,vuokrat ja omistusasuntojen hinnat.
Meidän lasku oli rossossa eräänkerran 2 henkeä lähes 70e,siis ruokailu,alko pyöryttämään,salaatteja ei osata tehdä pienissä vaunuissa napottavat.
Onneksi tiedän kunnon ruokaloita jossa saa syödyksi.
- See-you-again
No hejssan Max. Veikeä aloitus sinulla "olen jo monesti syönyt ylihintaista P..."
Missä vaiheessa tajusit tuon lautasellasi olevan tavaran laadun? Monestiko söit, ennen kuin tajusit sen olevan "ylihintaista paskaa"?
Kysyn vaan, koska nomaalistihan ihminen tajuaa tuollaisen heti.
Minä en ole mikään keittotaiteen asiantuntija. Olenhan syönyt vain parissasadassa ravintolassa maailmalla, pääasiassa Euroopassa. Praha, Varsova, Pariisi, Rooma, Napoli, Nikosia, Ateena, Delhi, Helsinki, Milano, Firenze, Pietari, Joensuu jne...
Tästä huolimatta uskallan väittää, että Joensuussa ja vieläpä Amarillossa on ollut ihan kurantit ruoat.- Clgkgllc
Sinulla on vain käynyt tuuri.. Kyllä minäkin amarillosta olen joskus kelvollisenkin sapuskan saanut useimmiten laatu ei kuitenkaan ole vastannut hintaa..
- MaxWallenberg
No joo olihan tuo " ylihintaista jne" hieman yliampuvasti ilmaistu mutta kieltämättä saamani annos lihan (enempikin kyllä läskin) osalta oli heikoin editys mitä vuosiin olen ravintolassa syönyt . Yleensä syön nöyrästi lautasen tyhjäksi enkä turhista valita. Tällä kertaa en pystynyt siihen. Pahoittelut asian johdosta.. Kovasti olet muuten reissannut!
Itse painan kaasua S-ryhmän ruokapaikkojen kohdalla. Hinta/laatu eivät todellakaan kohtaa. Harmi vain, että ne ovat vallanneet kaikki parhaimmat ravintolapaikat. Luulen, että jossakin vaiheessa ihmiset rupeavat tajuamaan sen, ja äännestävät omilla jaloillaan. Bonus, aikansa elänyt markkinointi/asiakkaan kyttäys kikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091