Amarillo JNS

MaxWallenbergh

Voihan V! Nyt riitti. Olen jo monesti syönyt ylihintaista P..skaa Amarilloissa kauttamaan mutta nyt tuli pohjanoteeraus. Linee maanantaipäivän suoritus tämänpäiväinen ateria - ylihintaista puhdasta porsaanläskiä suolaa säästämättä . Lisäksi lasku viipyi yli normiajan vaikka ravintolassa noin viisi asiakasta lisäksemme! Torin snakariltakin saa huomattavasti laadukkaammat eväät. Mulle riitti S- ketjun kusetus ruoat!

7

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riittiminullekin

      Jo vuosia sitten tein saman havainnon: ylihintaisia, liian pieniä annoksia Amarilloissa. Mautonta ruokaa, kruunattu runsaalla (edullisella) punasipulilla. Pöytään kannetaan jotain vaaleaa leivänmössöä, tai chipsejä - vatsan täytettä kalliilla. En syö leipää tai maissilastuja...

      Joensuussa ei missään ravintolassa saa rahoilleen vastinetta. Annokset kautta linjan liian pieniä! PKO:n ravintoloissa pelkkää rahastusta. Laatu - hinta - annoskoko eivät täsmää. Usein lähden ravintolasta nälkäisenä - siksi, että en suostu mättämään vehnäjauholeipää? Joensuussa hinnoittelu on raivostuttavan ylihintaista - lasi viiniä ruuan kanssa lähes 7e. Törkeää. -Kielon annokset myös liian pieniä!

      • 200kg

        No koska olet joku 200 kiloinen sotanorsu, niin eihän mikään annos ole sulle tarpeeksi iso!

        Laihduta laardikasa!


      • liiankallisalue

        Nytkö te tajusitte ylihintaisuuden joensuussa ,ihan kaikki on ylihintaista,syöminen ja asuminen,vuokrat ja omistusasuntojen hinnat.

        Meidän lasku oli rossossa eräänkerran 2 henkeä lähes 70e,siis ruokailu,alko pyöryttämään,salaatteja ei osata tehdä pienissä vaunuissa napottavat.

        Onneksi tiedän kunnon ruokaloita jossa saa syödyksi.


    • See-you-again

      No hejssan Max. Veikeä aloitus sinulla "olen jo monesti syönyt ylihintaista P..."
      Missä vaiheessa tajusit tuon lautasellasi olevan tavaran laadun? Monestiko söit, ennen kuin tajusit sen olevan "ylihintaista paskaa"?
      Kysyn vaan, koska nomaalistihan ihminen tajuaa tuollaisen heti.
      Minä en ole mikään keittotaiteen asiantuntija. Olenhan syönyt vain parissasadassa ravintolassa maailmalla, pääasiassa Euroopassa. Praha, Varsova, Pariisi, Rooma, Napoli, Nikosia, Ateena, Delhi, Helsinki, Milano, Firenze, Pietari, Joensuu jne...
      Tästä huolimatta uskallan väittää, että Joensuussa ja vieläpä Amarillossa on ollut ihan kurantit ruoat.

      • Clgkgllc

        Sinulla on vain käynyt tuuri.. Kyllä minäkin amarillosta olen joskus kelvollisenkin sapuskan saanut useimmiten laatu ei kuitenkaan ole vastannut hintaa..


      • MaxWallenberg

        No joo olihan tuo " ylihintaista jne" hieman yliampuvasti ilmaistu mutta kieltämättä saamani annos lihan (enempikin kyllä läskin) osalta oli heikoin editys mitä vuosiin olen ravintolassa syönyt . Yleensä syön nöyrästi lautasen tyhjäksi enkä turhista valita. Tällä kertaa en pystynyt siihen. Pahoittelut asian johdosta.. Kovasti olet muuten reissannut!


    • Itse painan kaasua S-ryhmän ruokapaikkojen kohdalla. Hinta/laatu eivät todellakaan kohtaa. Harmi vain, että ne ovat vallanneet kaikki parhaimmat ravintolapaikat. Luulen, että jossakin vaiheessa ihmiset rupeavat tajuamaan sen, ja äännestävät omilla jaloillaan. Bonus, aikansa elänyt markkinointi/asiakkaan kyttäys kikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      829
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      62
      746
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe