o'len tuota päivitystä odotellut jo puoli vuotta, eipä ole näkynyt. Ilmoituksia on tullut sen sata kertaa "hanki Windows 10" jne, eilen tuli sähköpostiin taas ilmoitus että asenna Windows 10 ??? klikkaa asenna ja sitten suorita. Suoritti taas tietoturvatarkistuksen ja meni sinne "hanki windoows 10"? Kuinka monta sataa kertaa tuo on tehtävä että se päivitys tulee ja miten se tulee fyysisesti?
windows 10 päivitys
17
85
Vastaukset
- näin.minä.tein
Kokeileppas tuota päivitystä MediaCreation Tool.exe-työkalulla, sillä minä ainakin asennutin tuon Win10-päivityksen ja hyvin onnistui.
Tuo työkalu on ladattavissa Microsoftin sivulta ja pitäisi löytyä hakemalla tuolla nimellä sitä.
Sitten jos haluat ladata joko Home- tai Pro-version ja näistä joko 32- tai 64-bittisen version, jonka poltat DVD:lle, niin se onnistui minulla ainakin MediaCreation Toolx64.exe-työkalulla. - windows_______kymppi
Ei kannata päivittää. Windows 10:ssä on vakoilu sisäänrakennettuna, löytyy mm. keylogger, joten salasanat lentelevät maailmalle.
- hyvä.kymppi
Menes ottamaan ne lääkkeesi. hus, hus....
Samalla tavalla ne vanhemmatkin versiot "soittelevat kotiin". Tuollainen monomania ei kuulosta ihan terveeltä, voisit käydä terveyskeskuksessa asiasta juttelemassa.
- win10_kyl_vakoilee
Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:
Samalla tavalla ne vanhemmatkin versiot "soittelevat kotiin". Tuollainen monomania ei kuulosta ihan terveeltä, voisit käydä terveyskeskuksessa asiasta juttelemassa.
Vakoileeko vanhemmat myös web-kameran ja näppäimistön?
win10_kyl_vakoilee kirjoitti:
Niin, siinä tsekkiläisessä artikkelissa oli havaittu tuollainen webcam-homma, mutta tietääkseni sitä eivät ole muut onnistuneet toistamaan. Keyloggerin tiettävästi saa pois päältä.
Karu totuus on, että jos on huolestunut yksityisyydestään, niin mikään Windows ei ole kovin hyvä vaihtoehto. Samoin ns. pilvipalvelujen käyttöä on syytä välttää silloin.- ei_lisää_ongelmia
win10_kyl_vakoilee kirjoitti:
Minä puen säädylliseksi ja kampaan hiukset, ennekuin käynnistän windowsin.
- ongelmia_tiedossa
Jos käytössäsi on mokkula tai HP:n tulostin, niin varaudu ongelmiin.
https://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/windows-10-yhteensopivuusongelmat-usb-mokkuloiden-/
"Windows 10 yhteensopivuusongelmat USB-mokkuloiden kanssa
Windows 10 on tuonut mukanaan yhteensopivuusongelmia USB-kytkennällä liitettäviin mokkuloihin. Emme suosittele päivittämään Windows 10 - käyttö järjestelmään, mikäli käytössäsi on USB-portin kautta liitettävä mokkula.
Laitteiden tuki Win10:lle riippuu laitevalmistajasta. Lisäksi on mahdollista, että vanhimpia mokkuloita ei teknisistä syistä saada Win10-yhteensopiviksi. Windows 10 - yhteensopivuus selviää laitteen teknisistä tiedoista (laitteistovaatimukset) https://www.dna.fi/tuki-mokkulat"- näinkannattaa
Kannattaa hankkia wlan mokkula niin johan toimii. Näiden usb mokkuloiden kanssa on AINA ongelmia..
- apuvatyhmälle
näinkannattaa kirjoitti:
Kannattaa hankkia wlan mokkula niin johan toimii. Näiden usb mokkuloiden kanssa on AINA ongelmia..
joo, pöytäkone on kyseessä ja wifi elikä wlan valmiina (voi tietysti kaapelillakin liittää), lankalinja 24 megaa. Tulostimena Brother.
Olen odottanut tuota päivitystä oikeastaan sen takia että oletuksenani on että se olisi sitten jo kehitetty "ongelmattomaksi"???. Toki tuon päivityksen voisi itsekin hakea netistä.. - näinsemenee
apuvatyhmälle kirjoitti:
joo, pöytäkone on kyseessä ja wifi elikä wlan valmiina (voi tietysti kaapelillakin liittää), lankalinja 24 megaa. Tulostimena Brother.
Olen odottanut tuota päivitystä oikeastaan sen takia että oletuksenani on että se olisi sitten jo kehitetty "ongelmattomaksi"???. Toki tuon päivityksen voisi itsekin hakea netistä..Olet odottanut turhaan koska sen päivityksen on jo saanut ladattua yli puolen vuoden ajan koska tahansa. Ei tuota ilmoitusta ole tarvinnut odotella.
https://www.microsoft.com/fi-fi/software-download/windows10 - AsusDeluxe
Mulla nyt ei tässä ihmeempiä lisälaitteita olekaan, mutta ainakin tää perus Huawein MobileWifi -usbhärpäke toimii ihan heittämällä.
Myös kaikki 8.1:ssä toimivat ohjelmat on toiminu tälläkin.
On tää ny työpöytäkäytössä parempi ku 8.1 ainakin. Ihan näin peruskäyttäjän näkökulmasta kateltuna ainakin. - apuvatyhmälle
näinsemenee kirjoitti:
Olet odottanut turhaan koska sen päivityksen on jo saanut ladattua yli puolen vuoden ajan koska tahansa. Ei tuota ilmoitusta ole tarvinnut odotella.
https://www.microsoft.com/fi-fi/software-download/windows10no juu, latasin ja asensin kympin eilen, meni pari tuntia, hyvin pelittää.
- PrlkeleMS
Suurempi ongelma ja vaiva on niillä jotka ei halua hyvää W7 konettaan muuttaa kympiksi.
- ohjeet_tässä
http://www.howtogeek.com/228551/how-to-stop-windows-7-or-8-from-downloading-windows-10-automatically/
"How to Block Windows 10 from Downloading (Hopefully)
Unfortunately, there’s no magic button to click to stop Windows 10 from downloading. In fact, you’re going to have to install a special patch from Microsoft to keep them from making you download something else. And that’s if you believe Microsoft’s support documentation, which says that you can block the Windows 10 upgrade this way."
- öhöhöhöhöhöhh
Mikä siinä on olevinaan vaikeaa?
Sen kun lataat tulemaan tuosta:
https://www.microsoft.com/fi-fi/software-download/windows10- öhöhöhöhöhö
Eikä pidä hötkyillä, sillä se lataaminen ja asennus nimittäin kestää, kun koko käyttis vaihtuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘641118Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834