Onko pikkukoneen automaatti kuiva- vai märkäkytkimillä? Volkkarilla on pikkukoneissa kuivakytkinautomaatit, joihin vaihdetaan uudet kytkimet aina(?) isossa huollossa.
1.0 Powershift kuivakytkimillä?
8
251
Vastaukset
- Anglia_63
Focuksen automaatit bensakoneella (1.0/1.5l) on perinteisellä momentinmuntimella varustetulla 6- portaisella automaattivaihteistolla. Dieselautomaatit Poweshift vaihteistolla (kaksoiskytkin) märillä kytkimillä. Fiesta 1.0 110 hv automaatti on Poweshift kuivilla kytkimillä.
- Anglia_63
Fiesta 1.0 100hv eikä 110
- nipponkippon
Onko Aisinin valmistama automaatti.
Voi sitten kestää. - megaaninenlaite
valencia oli vijjerikytkimellä aina! eli tämäkin todennäköisesti on...
- näillämennääntaas
VW konsernin DSG7 on kuivakytkimellä, eikä siihen nyt sentään joka isossa 60 tkm huollossa kytkimiä vaihdella, ne vaihdetaan silloin kun on tarvis. Mulla vaihdettiin edellisessä Passatissa 120 tkm lootaan kytkin.
- näillämennääntaas
Mites tossa momentinmuunnin (perinteinen) automaatissa, vaihdetaanko siihen öljyjä kuinka usein?
- valeco
valenciassa ei ole muunninta! se on meekaaninen vijjeri!
- näillämennääntaas
Mä mistään valenciasta kysynytkään, vaan momentinmuuntimellisesta, joka on 125 hv A6 2016 focuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611165
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472545- 372236
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131761Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421654Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351246Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61046Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo100986