Viisautta, ja neroutta

TOSIREALISTIiKOKKOLA

Keparissa oli tänään mielipidesivulla tosi järkeviä viisauksia. Erään kaikkien tunteman Kokkolan neron ajatuksia oli julkaistu peräti 3. Tuli mieleeni, etteikö hänen "neronleimauksiaan" olisi voitu julkaista perättäisinä päivinä, vai oliko se pelkkää lehden taholta painettua tietoista vinoilua.

25

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällä nimimerkillä Kokkola-palstalle tehdyt solvaukset loppuivat tähän.

    • plussa2

      En tuhlaa rahojani moiseen roskaan, päiviä vanhoihin uutisiin. Eli en tilaa keparia, mutta ihan mielenkiinnosta pakko kysyä, että mitäköhän viisauksia olit sinne kirjoitellut?

      • Samaa sataan kertaan kierrätettyä paskaa, mitä tännekin.


      • riittäisijo

        Juurikin sitä samaa sontaa mitä löytyy täältäkin sivukaupalla.


      • plussa2

        Ok... Siis suuria ajatuksia korkeastikoulutetulta kirjastonlakkauttajalta... Heh, hyvä ajatus rekata tuo nimimerkki. Täytyy varmaan tehdä sama kaikille Reijon käyttämille aliaksille.:-)


      • plussa2 kirjoitti:

        Ok... Siis suuria ajatuksia korkeastikoulutetulta kirjastonlakkauttajalta... Heh, hyvä ajatus rekata tuo nimimerkki. Täytyy varmaan tehdä sama kaikille Reijon käyttämille aliaksille.:-)

        Se on itse asiassa erittäin helppoa, sillä rekisteröinti ei edes vaadi vaihtoehtoista sähköpostiosoitetta. Rekisteröinti onnistuu toisin sanoen noin kymmenessä sekunnissa.


    • RessunKaveri

      Kyllä meidän Ressu on viisas mies. Ymmärtää perholaisena viimeinkin mistä tässä on kysymys?!

    • TOSIREALISTIaKOKKOLA

      Kirjastot, kirkot ja ruotsinkieli ovat bpelkkää paskaa. Sanokaa Tosirealistin sanoneen. Niin tulee käymään - kaikki mainitut lakkautetaan Suomessa, hah...

    • TOSITyhmäPerholainen

      TOSIViisauksia.. siis mitä viisauksia.. siis missä Ressu?! Tähän asti olet vain kirjoittanut eri nimimerkeillä täyttä pas..aa palstalle.

    • RessunKaverit

      Tosirealisti on nero, uskokaa jo jopa kaikki Perholaiset lessut...

    • sukulaiset

      Lyhyesti ja kolmesti TOSItollon kirjoituksia.

      Häpeä pienen egosi esittelyä lehden sivuilla, ajattelisit edes sukulaisiasi, hekin saavat huonon maineen typeryytesi takia.

    • Dementikko

      Sisälsi niin paljon keskenään ristiriitaisuuksia nämä Reijon keparikirjoitukset, ettei varmasti jäänyt tyhmimmältäkään tämä seikka havaitsematta.

    • RessunKaveriYxpila

      Ressu on nero.

    • TOSIripulisti

      Älä jaksa Tahvo ruikuttaa!

    • RessunKaveriYxpila

      Ressu on paras kaveri.

      • Viisautta ei ole omakehu ja peffan nuolenta. Ja miksei tämä "kaveri" kerro mitään itsestään? Siksi kun on ripulsitin aliaksia..

        Oikea ystävyys on keskustelua puolen ja toisin, ei vain itsensä ihanointia.

        Naurattaa nämä säälittävät ripulistin avaukset, kasva jo aikuseksi vanaha mies.. :D


    • TOSItahavo

      Tahavo on tahavo.

    • RessunKaveriYxpila

      Viisas mies, suorastaan nero.

      • RessunKaveriYxpila

        No ei vaineskaan, itseänsä täynnä oleva p..a se oikeasti on! Pakottaa kehumaan...auttakaa!


      • RessunKaveriYxpila

        Kappas vaan, pissis kopioi toisen nimimerkkiä.


      • RessunKaveriYxpila

        No voivoi...


    • Ressu on vanha seniili imbesilli jonka ao. on ameeban tasolla.

    • Nerokkuutta

      Ameeba on viisas ja kaunis olio.

    • TOSItahavo

      Miltä Tahavo tuntuu olla tuommoinen surkea luuseri!

    • RessunKaverit

      Kyllä meidän Ressun äo on suurempi kuin kengän numero, on se vain niin viisas mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      649
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      543
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      463
    Aihe