Viisautta, ja neroutta

TOSIREALISTIiKOKKOLA

Keparissa oli tänään mielipidesivulla tosi järkeviä viisauksia. Erään kaikkien tunteman Kokkolan neron ajatuksia oli julkaistu peräti 3. Tuli mieleeni, etteikö hänen "neronleimauksiaan" olisi voitu julkaista perättäisinä päivinä, vai oliko se pelkkää lehden taholta painettua tietoista vinoilua.

25

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällä nimimerkillä Kokkola-palstalle tehdyt solvaukset loppuivat tähän.

    • plussa2

      En tuhlaa rahojani moiseen roskaan, päiviä vanhoihin uutisiin. Eli en tilaa keparia, mutta ihan mielenkiinnosta pakko kysyä, että mitäköhän viisauksia olit sinne kirjoitellut?

      • Samaa sataan kertaan kierrätettyä paskaa, mitä tännekin.


      • riittäisijo

        Juurikin sitä samaa sontaa mitä löytyy täältäkin sivukaupalla.


      • plussa2

        Ok... Siis suuria ajatuksia korkeastikoulutetulta kirjastonlakkauttajalta... Heh, hyvä ajatus rekata tuo nimimerkki. Täytyy varmaan tehdä sama kaikille Reijon käyttämille aliaksille.:-)


      • plussa2 kirjoitti:

        Ok... Siis suuria ajatuksia korkeastikoulutetulta kirjastonlakkauttajalta... Heh, hyvä ajatus rekata tuo nimimerkki. Täytyy varmaan tehdä sama kaikille Reijon käyttämille aliaksille.:-)

        Se on itse asiassa erittäin helppoa, sillä rekisteröinti ei edes vaadi vaihtoehtoista sähköpostiosoitetta. Rekisteröinti onnistuu toisin sanoen noin kymmenessä sekunnissa.


    • RessunKaveri

      Kyllä meidän Ressu on viisas mies. Ymmärtää perholaisena viimeinkin mistä tässä on kysymys?!

    • TOSIREALISTIaKOKKOLA

      Kirjastot, kirkot ja ruotsinkieli ovat bpelkkää paskaa. Sanokaa Tosirealistin sanoneen. Niin tulee käymään - kaikki mainitut lakkautetaan Suomessa, hah...

    • TOSITyhmäPerholainen

      TOSIViisauksia.. siis mitä viisauksia.. siis missä Ressu?! Tähän asti olet vain kirjoittanut eri nimimerkeillä täyttä pas..aa palstalle.

    • RessunKaverit

      Tosirealisti on nero, uskokaa jo jopa kaikki Perholaiset lessut...

    • sukulaiset

      Lyhyesti ja kolmesti TOSItollon kirjoituksia.

      Häpeä pienen egosi esittelyä lehden sivuilla, ajattelisit edes sukulaisiasi, hekin saavat huonon maineen typeryytesi takia.

    • Dementikko

      Sisälsi niin paljon keskenään ristiriitaisuuksia nämä Reijon keparikirjoitukset, ettei varmasti jäänyt tyhmimmältäkään tämä seikka havaitsematta.

    • RessunKaveriYxpila

      Ressu on nero.

    • TOSIripulisti

      Älä jaksa Tahvo ruikuttaa!

    • RessunKaveriYxpila

      Ressu on paras kaveri.

      • Viisautta ei ole omakehu ja peffan nuolenta. Ja miksei tämä "kaveri" kerro mitään itsestään? Siksi kun on ripulsitin aliaksia..

        Oikea ystävyys on keskustelua puolen ja toisin, ei vain itsensä ihanointia.

        Naurattaa nämä säälittävät ripulistin avaukset, kasva jo aikuseksi vanaha mies.. :D


    • TOSItahavo

      Tahavo on tahavo.

    • RessunKaveriYxpila

      Viisas mies, suorastaan nero.

      • RessunKaveriYxpila

        No ei vaineskaan, itseänsä täynnä oleva p..a se oikeasti on! Pakottaa kehumaan...auttakaa!


      • RessunKaveriYxpila

        Kappas vaan, pissis kopioi toisen nimimerkkiä.


      • RessunKaveriYxpila

        No voivoi...


    • Ressu on vanha seniili imbesilli jonka ao. on ameeban tasolla.

    • Nerokkuutta

      Ameeba on viisas ja kaunis olio.

    • TOSItahavo

      Miltä Tahavo tuntuu olla tuommoinen surkea luuseri!

    • RessunKaverit

      Kyllä meidän Ressun äo on suurempi kuin kengän numero, on se vain niin viisas mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe