Otsikko kertoo kaiken. Olen ottanut Levillä ollessani 2 × 90 minuutin yksityistuntia ja kuulemma "kaikki" oppivat laskettelemaan tuossa ajassa...paitsi minä. Vituttaa ihan suunnattomasti.
Mikä on vikana kun en opi kuin auraamisen ja hieman kääntymään auraamalla tuossa ajassa? Sitten kun viedään isompaan mäkeen niin pitää tulla auraamalla alas ja minunkin kuntosalia harrastaneena ihmisenä täytyy sanoa että jalat väsyvät ensimmäisen 50 metrin jälkeen. Miksei sitä Slalom käännöstä voi opettaa heti?
Toinen kärsivä ovat lättäjalkani. Niitä pakottaa monoissa ihan sikana. Ehkä se,onkin yksi syy huonoon oppimiseen kun kipua pitää koko ajan ajatella. Mene JA tiedä.
Onko kenelläkään siis kokemusta siitä miten kauan tuohon opetteluun menee että uskaltaa alkaa itse laskemaan vai olenko toivoton tapaus? Entä noi monot :löytyykö latuskajalalle sopivia? Vai olenko ihan toivoton tapaus?
Aloittelijaa kyrsii
0
125
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.379889- 102875
- 80670
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei180660- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 35604
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557