Onko kukaan ollut Phuketissa tälle keväälle olisin iloinen tiedosta joko rantatuolit ovat tulleet takaisin.
28.2 sunnuntaina lähdössä Phukettiin
Kissankuluma
2
116
Vastaukset
- thaimaanmatkaaja2016
Tammikuun lopussa ei ainakaan ollut. Mutta kaikilla käymilläni rannoilla oli ainakin aurinkovarjoja, osassa myös tuoleja tai patjoja vuokrattavana.
Ne olivat vähän taaempana niin että kauniit rannat eivät "peittyneet". - Tollot
Palattiin muutama päivä sitten ja rantatuoleja ei ole rannoilla vain patja varjo vuokrattavissa 200baht.Rannoilla on alueita joilla on nämä varjo/patja palvelut muuten ihmiset makoilee pyyhkeiden päällä ja ostaneet omat varjot kaupassa jotka maksaa vain jotain 150baht, mutta ne räpsyjä ja tuuli vie ne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013