Honor 7 - oman numeron näyttö

Missämissämisää

Heippa! Ongelmana huawain honorin kanssa on ollut se, etten ole löytänyt asetuksista kohtaa, jolla saisin oman numeroni näkymään vastaanottajalle, kun soitan. Mistähän tällainen kohta löytyy?

17

17362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinsemenee

      Avaat sen soittovalikon (mistä numeron voi kirjoittaa) ja painat sieltä valinnat. Sieltä löytyy puheluasetukset.

      • Mikäköhän

        Tuonne asti pääsin, mutta mikä kohta on se oikea


      • tarkkakohtalöytyy
        Mikäköhän kirjoitti:

        Tuonne asti pääsin, mutta mikä kohta on se oikea

        Sieltä se löytyy ennenpitkään kunhan vain etsii


      • Emmävaatiiä

        Häh


      • Anonyymi

        toimi tuo!! se mihin numerot näppäillään- lisäasetukset- soittajan tunnus-näytä numero


    • Nyt_toimii

      Terve. Mulla on itsellänikin ollut sama ongelma ja nyt sain vihdoin ratkaistua sen. Kun menet numerovalitsimeen paina vihreän luurin vasemmalla olevaa kolmea viivaa, valitse asetukset, valitse lisäasetukset, ja sieltä soittajan tunnus, valitse soittajan tunnuksesta Näytä numero ja pitäis alkaa numeron sitten normaalisti puhelun vastaanottajalla taas soittajan numero näkyä.

    • toimiise

      Samaan ongelmaan törmäsin omassa puhelimessa. Kiitos hyvistä vinkeistä.

      • mä-itse-ilon-tekijä

        Sama täällä- kiitos vinkistä :).


    • Elinal

      Minä en saa tuolla tyylil näkymään, vaikka käynnistin puhelimenkin uudelleen, mussä vika?

      • IrmaV

        Oletko varma että katsoit oikeasti sim-kortista? Minä ainakin valitsin ensin toisen, joka ei ole käynnissä, eikä avannut...


    • omituistaa

      Meinaatko soitella itsellesi?

    • ratkaisu_ongelmaan

      honor litessä ainakin löytyy kun painaa vihreää luuria päänäytöllä -> kolme viivaa alakulmassa -> asetukset -> lisäasetukset -> soittajan tunnus. :)

    • Asiantuntija11

      Pistäkää numero yhdistelmä #31# tai *31# siihen kohtaa mihin voi lisätä uuden numeron ja soittakaa niin se vaihtaa numeron yksityiseksi tai näkyväksi.

      • Asiantuntija11

        Pitäis toimia kaikkien puhelinten kaikissa malleissa jos puhelin on kosketusnäyttö


    • henskelimies6

      Tuo numeron näkyminen voi olla estettynä operaattorilla..ja silloin se ei näy soitettaessa puhelun vastaanottajalla, vaikka kuinka pitäisi puhelinasetusten mukaan näkyä jos on esim: elisan liittymä, niin omaelisassa käy muuttamassa numeron näkyväksi..ja sitten tarkistaa että puhelinasetuksissa myös sama valinta että näkyy, niin sitten toimii !
      yleensä operaattorivalinnat siis ohittaa puhelinvalinnat

    • jippiiii

      Miten saan tallenetuksi uusia puhelinnumeroita Honor 7. En saa, en millään. Muuten puhelin tuntuu hyvältä.kuka voisi auttaa?

    • minätäältä

      Ne saa näkyviin kun menee yhteystiedot, valikko, näytä asetukset ja laittaa täpin kaikki yhteystiedot niin tulee kaikki lisätyt ym näkyviin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe