Birgitta Silander -mysteeri katoaminen.

FOUNDHER

Tiedottamisen puute Silanderin tapauksessa ihmetyttää. Katoamisesta aikaa jo
7kk:ta. Kadonneesta opettajastakin julkaistiin uutta tietoa ja uusi kuva(otto automaatin turvakamera kuva?)Silanderista julkaistiin vain yksi ainoa kuva.( passikuva?)Jos ihminen katoaa keskellä Helsinkiä,keskellä kirkasta päivää,niin
eikö hän tallentuisi edes johonkin keskustan turvakameraan? Silanderin työskenteli
lähes koko elämänsä samoilla kulmilla,niin varmaan on yksikin kantakahvila,tuttu kauppa ym.
Millä poliisi perustelee olettamuksensa,että Silander tosiaan lähti kotoaan keskustaan. Entäs jos Silander tapettiinkin kotonaan,ruumis heivattiin roskikseen,kulkeutui Ämmänsuolle ja joku käytti matkakorttia ja heivasi kännykän keskustaan. Poliisi ei usko omaehtoiseen katoamiseen,eikä rikokseenkaan. Poliisi varmaan olettaa Silanderin vaan hypänneen mereen. Ja that`s it.
Sinällään surullinen todiste ihmiselämäsä ilman omaisia.Ei omaa perhettä>ainoa lapsi>tai sisarukset iäkkäitä>sukulaiset kuolleet>ystävät iäkkäitä. Ainoa kuva,mitä antaa katoamis ilmoon on passikuva.

5

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FOUNDHER

      Ikäsyrjintä kulkeutunut jo kadonneiden etsintääkin.(?)Poliisin hidas reagointi kadonneen kampaaja Birgitta Silanderin tapauksessa ihmetyttää,mutta ei yllätäkkään. Mitä poliisi oletti kampaajattarelle oikein tapahtuneen? Naisella ei ollut välttämättä mitään syytä päättää päiviään.Hänhän jäi vuokratuolille ja elämäntyö jatkui,vaikka liiketoiminta myytiin.Vanhuus oli turvattu,kun voimat loppuisivat. Kaikki eivät halua Entäs jos joku aikoikin vetää välistä ja nainen houkuteltiin jonnekkin muualle.
      Puhuteltiinko bussikuskeja? Yrittikö joku maksaa ensin Silanderin matkakortilla,mutta ei onnistunut. On surullista nykypäivän Suomessa,että 65v nainen,vaikkakin nuorekkaan ja vetävän näköinen nainen ei jää ihmisten mieliin,vaan hukkuu ihmisvilinään. Havointijen vähyys toisaalta tukee oletusta,ettei nainen koskaan poistunut asunnoltaan. Entä,jos joku löysi Silanderin kännykän,mutta sitä ei ole osattu etsiä löytötavaroista.

      • höpsistää

        Nuoria miehiä kateissa ties kuinka monta eikä ole tiedotettu tai etsitty tuonkaan vertaa.


      • FOUNDHER

        Juuri näin. Nuoret miehet vs nuori kaunis nainen.(Nela).
        Vanha nainen vs nuori nainen.(Nela).
        USA:sa laki ym. saa nimesä rikoksen uhrin mukaan.(Megan`s law,Amber alert.) Suomessa voitainsiin alkaa puhumaan "Nela"-syndroomasta.


    • Ihmeellistä_kitinää

      Juu, jos vaikka ufo on siepannut, eikä tutkahavaintoja ole tehty. Puhuteltiinko hävittäjälentäjiä mahdollisista havainnoista? Mitä hittoa tiedottamattomuus aloittajan elämää haittaa? Jos et ole sukulainen/muuten läheinen, ei asian luulisi elämääsi mitenkään hetkauttavan.

      • FOUNDHER

        EI mitään kitinää. Kyllä hänet on UFO sieppannut. Sehän se juuri tässä maailmassa on vikana,kun mikään ei hetkauta ketään. Silanderilla ei nähtävästi sukulaisia tai he ovat iäkkäitä. Se kuka tässä kitisee olet kylläkin SINÄ. Itsehän tuli tälle palstalle,itshän luit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe