Raiskauksen määritelmä

Miten laki määrittää raiskauksen? Siis jos ei käytetä puhdasta väkivaltaa.

10

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyhght

www.finlex.fi

• Juuri joku kysyi "miten lapsen voi raiskata"

Esim:

Katsoalla heidän kullia/pillua

Näyttämällä kullin/pillun

Puhumalla rivoja

Kirjoittamalla rivoja

Koskemalla vaatteiden päältä

Sama pätee aikuisiin :)

• jyhght

Täh? Juuri kun pääsin toisessa ketjussa kehoittamasta sinua hakemaan apua tähän krooniseen tarpeeseesi puhua paskaa, niin löydän tämän...

Toistan täällä saman mitä jo toisessa ketjussa neuvoin: hae apua tuohon vaivaasi.

• jyhght kirjoitti:

Täh? Juuri kun pääsin toisessa ketjussa kehoittamasta sinua hakemaan apua tähän krooniseen tarpeeseesi puhua paskaa, niin löydän tämän...

Toistan täällä saman mitä jo toisessa ketjussa neuvoin: hae apua tuohon vaivaasi.

Mitäs nyt, onkos stallaus vaihe päällä? Masentaako? Ahdistaako?

Onko sutkin raiskattu puhumalla sulle pervoja :D

Noh apua puutteeseen haen taas iltakännien aikana naapurin pojalta, syntynyt 2000 vuonna, olen tainnut hänetkin joskus raiskata puhumalla pervoja :D

• jyhght
        Bussissa kirjoitti:

Mitäs nyt, onkos stallaus vaihe päällä? Masentaako? Ahdistaako?

Onko sutkin raiskattu puhumalla sulle pervoja :D

Noh apua puutteeseen haen taas iltakännien aikana naapurin pojalta, syntynyt 2000 vuonna, olen tainnut hänetkin joskus raiskata puhumalla pervoja :D

Hienosti alleviivasit kaiken mitä edellisessä viestissäni kirjoitin. Kiitos siitä.

Joko kohta vaihdat taas nimimerkkiä? "Pakettiauton" tavoin olet tämän nimimerkkisi jo niin monesti saanut naurunaiheeksi, että kohta varmaan olisi paikallaan. Voisit taas kokeilla kauanko menee, että uusi nimimerkkisi havaitaan samaksi höpöttelijäksi.

Ensi kerralla muuten kannattaa valita jokin sellainen profiilikuva, jota ei löydä ja sinua esittämättömäksi totea ihan yksinkertaisella googlen kuvahaulla.

• jyhght kirjoitti:

Hienosti alleviivasit kaiken mitä edellisessä viestissäni kirjoitin. Kiitos siitä.

Joko kohta vaihdat taas nimimerkkiä? "Pakettiauton" tavoin olet tämän nimimerkkisi jo niin monesti saanut naurunaiheeksi, että kohta varmaan olisi paikallaan. Voisit taas kokeilla kauanko menee, että uusi nimimerkkisi havaitaan samaksi höpöttelijäksi.

Ensi kerralla muuten kannattaa valita jokin sellainen profiilikuva, jota ei löydä ja sinua esittämättömäksi totea ihan yksinkertaisella googlen kuvahaulla.

Oho! Olet siis raiskauksen uhri ja nyt vituttaa!!!

Noh itsekin olen joutunut uhriksi ja tekijäksikin monasti :D

• jyhght
        Bussissa kirjoitti:

Oho! Olet siis raiskauksen uhri ja nyt vituttaa!!!

Noh itsekin olen joutunut uhriksi ja tekijäksikin monasti :D

Ei, nyt vedit taas ihan poskelleen menneitä johtopäätöksiä. Ei se tosin ollut ensimmäinen kerta. Sinä alleviivasit minun tekstistäni sen, että tarvitset apua tuohon krooniseen paskanpuhumiseesi.

Ja ei, ei minua ole raiskattu sen paremmin "Näyttämällä kullin/pillun" kuin miten raiskaus oikeasti on määriteltykään. Ihan vapaaehtoisesti olen noiden jälkimmäisten kanssa ollut tekemisissä. Eikä sinua kukaan ole raiskannut, ei edes "Katsoalla kullia/pillua". Sitäkään en heti usko, että sinä kovinkaan usein olisit ketään päässyt "raiskaamaan" heidän sukupuolielimiään katsomalla.

• jyhght kirjoitti:

Ei, nyt vedit taas ihan poskelleen menneitä johtopäätöksiä. Ei se tosin ollut ensimmäinen kerta. Sinä alleviivasit minun tekstistäni sen, että tarvitset apua tuohon krooniseen paskanpuhumiseesi.

Ja ei, ei minua ole raiskattu sen paremmin "Näyttämällä kullin/pillun" kuin miten raiskaus oikeasti on määriteltykään. Ihan vapaaehtoisesti olen noiden jälkimmäisten kanssa ollut tekemisissä. Eikä sinua kukaan ole raiskannut, ei edes "Katsoalla kullia/pillua". Sitäkään en heti usko, että sinä kovinkaan usein olisit ketään päässyt "raiskaamaan" heidän sukupuolielimiään katsomalla.

Itse olen ollut uhrina monta kertaa:

Vanha nainen puhunut törkeyksiä

Pannut vanhaa naista tuhannen kännisäs (ns. jälkikatumus, eli yleisin raiskauksen muoto)

Minua hieman vanhempi mies tunnustellut kulliani vessassa kun olni tuhannen kännissä.

Itsekin olen syyllistynyt raisukaiseen monasti:

Useamman tytön kanssa yhdynnässä jolloin he ovat olleet tuhannen kännissä/sammusmispisteessä

Kirjoitellut törkeyksiä alaikäisille

Puhunut törkeyksiä alaisille

katsonut 13 vuotiaan kullia (toki olin silloin itsekin vain 15)

Tunnustellut tuhannen kännissä olevan pojan kullia :D

• jyhght

Sama höpöhöpö senkun jatkuu. Noh, ainakin taas kerran osoitat, että tuolla laintuntemuksella ne kaikki sepityksesi "voitetuista oikeusjutuista" osoittautuvat kertaheitolla höpöhöpöksi vaikka ei vaivautuisi asioita sen enempää penkomaankaan.

Tee nyt itsellesi palvelus, ja tarkista se raiskauksen määritelmä rikoslaista, ennenkuin jatkat itsesi nolaamista.

Suosittelen myös sitä aika-ajoin toistuvaa nimimerkkisi vaihtamista jo.

• isänsamettiiho

No olin jotain 18 kk ikäinen, kun isäni teki tarpeensa reisieni väliin painamalla käsillään reidet kiinni toisiinsa. Hän 'puolusteli' tekojaan, kehumalla ihoani niin samentisen pehmeäksi. Puolustus ja oikeutus teoille; olin äidin pikkuapulaisena, kun äiti oli synnyttänyt seuraavan eikä hoitanut aviovelvoitettaa.
      http://www.iltalehti.fi/viihde/2016030621226465_vi.shtml
      Lady Gaga tietää siis mistä puhun. Minulla on myös koko alapään kipuja joille ei ole muuta syytä. Virtsaa en kyenyt pidättämään n. 13 vuotiaaksi saakka. Nyt tiedän kohdat, emätin kauttaaltaan kipuilee välillä kun veitsellä hankaisi.
      Äiti pesi minut käytön jälkeen, eikä ikinä hyväksynyt mitään puhetta tapahtuneesta, KOSKA isä ei satuttanut minua ???? eikä jälkiä jäännyt.
      Toki minä inhosin isän hajua, se oksetti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1430
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      248
      1332
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      1113
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1088
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      795
    6. 65
      774
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      757
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      738
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      711
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      647
    Aihe