Raiskauksen määritelmä

Miten laki määrittää raiskauksen? Siis jos ei käytetä puhdasta väkivaltaa.

10

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyhght

      www.finlex.fi

    • Juuri joku kysyi "miten lapsen voi raiskata"

      Esim:

      Katsoalla heidän kullia/pillua

      Näyttämällä kullin/pillun

      Puhumalla rivoja

      Kirjoittamalla rivoja

      Koskemalla vaatteiden päältä

      Sama pätee aikuisiin :)

      • jyhght

        Täh? Juuri kun pääsin toisessa ketjussa kehoittamasta sinua hakemaan apua tähän krooniseen tarpeeseesi puhua paskaa, niin löydän tämän...

        Toistan täällä saman mitä jo toisessa ketjussa neuvoin: hae apua tuohon vaivaasi.


      • jyhght kirjoitti:

        Täh? Juuri kun pääsin toisessa ketjussa kehoittamasta sinua hakemaan apua tähän krooniseen tarpeeseesi puhua paskaa, niin löydän tämän...

        Toistan täällä saman mitä jo toisessa ketjussa neuvoin: hae apua tuohon vaivaasi.

        Mitäs nyt, onkos stallaus vaihe päällä? Masentaako? Ahdistaako?

        Onko sutkin raiskattu puhumalla sulle pervoja :D

        Noh apua puutteeseen haen taas iltakännien aikana naapurin pojalta, syntynyt 2000 vuonna, olen tainnut hänetkin joskus raiskata puhumalla pervoja :D


      • jyhght
        Bussissa kirjoitti:

        Mitäs nyt, onkos stallaus vaihe päällä? Masentaako? Ahdistaako?

        Onko sutkin raiskattu puhumalla sulle pervoja :D

        Noh apua puutteeseen haen taas iltakännien aikana naapurin pojalta, syntynyt 2000 vuonna, olen tainnut hänetkin joskus raiskata puhumalla pervoja :D

        Hienosti alleviivasit kaiken mitä edellisessä viestissäni kirjoitin. Kiitos siitä.

        Joko kohta vaihdat taas nimimerkkiä? "Pakettiauton" tavoin olet tämän nimimerkkisi jo niin monesti saanut naurunaiheeksi, että kohta varmaan olisi paikallaan. Voisit taas kokeilla kauanko menee, että uusi nimimerkkisi havaitaan samaksi höpöttelijäksi.

        Ensi kerralla muuten kannattaa valita jokin sellainen profiilikuva, jota ei löydä ja sinua esittämättömäksi totea ihan yksinkertaisella googlen kuvahaulla.


      • jyhght kirjoitti:

        Hienosti alleviivasit kaiken mitä edellisessä viestissäni kirjoitin. Kiitos siitä.

        Joko kohta vaihdat taas nimimerkkiä? "Pakettiauton" tavoin olet tämän nimimerkkisi jo niin monesti saanut naurunaiheeksi, että kohta varmaan olisi paikallaan. Voisit taas kokeilla kauanko menee, että uusi nimimerkkisi havaitaan samaksi höpöttelijäksi.

        Ensi kerralla muuten kannattaa valita jokin sellainen profiilikuva, jota ei löydä ja sinua esittämättömäksi totea ihan yksinkertaisella googlen kuvahaulla.

        Oho! Olet siis raiskauksen uhri ja nyt vituttaa!!!

        Noh itsekin olen joutunut uhriksi ja tekijäksikin monasti :D


      • jyhght
        Bussissa kirjoitti:

        Oho! Olet siis raiskauksen uhri ja nyt vituttaa!!!

        Noh itsekin olen joutunut uhriksi ja tekijäksikin monasti :D

        Ei, nyt vedit taas ihan poskelleen menneitä johtopäätöksiä. Ei se tosin ollut ensimmäinen kerta. Sinä alleviivasit minun tekstistäni sen, että tarvitset apua tuohon krooniseen paskanpuhumiseesi.

        Ja ei, ei minua ole raiskattu sen paremmin "Näyttämällä kullin/pillun" kuin miten raiskaus oikeasti on määriteltykään. Ihan vapaaehtoisesti olen noiden jälkimmäisten kanssa ollut tekemisissä. Eikä sinua kukaan ole raiskannut, ei edes "Katsoalla kullia/pillua". Sitäkään en heti usko, että sinä kovinkaan usein olisit ketään päässyt "raiskaamaan" heidän sukupuolielimiään katsomalla.


      • jyhght kirjoitti:

        Ei, nyt vedit taas ihan poskelleen menneitä johtopäätöksiä. Ei se tosin ollut ensimmäinen kerta. Sinä alleviivasit minun tekstistäni sen, että tarvitset apua tuohon krooniseen paskanpuhumiseesi.

        Ja ei, ei minua ole raiskattu sen paremmin "Näyttämällä kullin/pillun" kuin miten raiskaus oikeasti on määriteltykään. Ihan vapaaehtoisesti olen noiden jälkimmäisten kanssa ollut tekemisissä. Eikä sinua kukaan ole raiskannut, ei edes "Katsoalla kullia/pillua". Sitäkään en heti usko, että sinä kovinkaan usein olisit ketään päässyt "raiskaamaan" heidän sukupuolielimiään katsomalla.

        Itse olen ollut uhrina monta kertaa:

        Vanha nainen puhunut törkeyksiä

        Pannut vanhaa naista tuhannen kännisäs (ns. jälkikatumus, eli yleisin raiskauksen muoto)

        Minua hieman vanhempi mies tunnustellut kulliani vessassa kun olni tuhannen kännissä.

        Itsekin olen syyllistynyt raisukaiseen monasti:

        Useamman tytön kanssa yhdynnässä jolloin he ovat olleet tuhannen kännissä/sammusmispisteessä

        Kirjoitellut törkeyksiä alaikäisille

        Puhunut törkeyksiä alaisille

        katsonut 13 vuotiaan kullia (toki olin silloin itsekin vain 15)

        Tunnustellut tuhannen kännissä olevan pojan kullia :D


    • jyhght

      Sama höpöhöpö senkun jatkuu. Noh, ainakin taas kerran osoitat, että tuolla laintuntemuksella ne kaikki sepityksesi "voitetuista oikeusjutuista" osoittautuvat kertaheitolla höpöhöpöksi vaikka ei vaivautuisi asioita sen enempää penkomaankaan.

      Tee nyt itsellesi palvelus, ja tarkista se raiskauksen määritelmä rikoslaista, ennenkuin jatkat itsesi nolaamista.

      Suosittelen myös sitä aika-ajoin toistuvaa nimimerkkisi vaihtamista jo.

    • isänsamettiiho

      No olin jotain 18 kk ikäinen, kun isäni teki tarpeensa reisieni väliin painamalla käsillään reidet kiinni toisiinsa. Hän 'puolusteli' tekojaan, kehumalla ihoani niin samentisen pehmeäksi. Puolustus ja oikeutus teoille; olin äidin pikkuapulaisena, kun äiti oli synnyttänyt seuraavan eikä hoitanut aviovelvoitettaa.
      http://www.iltalehti.fi/viihde/2016030621226465_vi.shtml
      Lady Gaga tietää siis mistä puhun. Minulla on myös koko alapään kipuja joille ei ole muuta syytä. Virtsaa en kyenyt pidättämään n. 13 vuotiaaksi saakka. Nyt tiedän kohdat, emätin kauttaaltaan kipuilee välillä kun veitsellä hankaisi.
      Äiti pesi minut käytön jälkeen, eikä ikinä hyväksynyt mitään puhetta tapahtuneesta, KOSKA isä ei satuttanut minua ???? eikä jälkiä jäännyt.
      Toki minä inhosin isän hajua, se oksetti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe