Niin kertokaapa mikä on teiän mielestä typerin sääntö kotonanne.
Typerin sääntö mikä teidän kotona on
18
317
Vastaukset
- puhelin_jonne
Meillä ei saa käyttää puhelinta arkena klo 22 jälkeen ja mutsi kerää puhelimet siihe aikaan mikä on ihan PERSEESSÄ. Ja oon siis 13v
- edfghjk
Onpa siinä viisaalla äidillä typerä tytär.
- 12vTyttönen
Mul o 8v pikkusiskon kaa yhteinen huone ja sit joudun menee sen kaa samaan aikaan nukkumaan ettei sen uni häiriintyi. Eli joudun usein menee klo 21 nukkumaan, mikä o iha saakelin rasittavaa kun ei nukuta yhtään ja sit valvon sängyssä jotain 3 tuntia ennen kui nukahan. Oon sanonu tästä mutsille mut se vaa sanoo et hankita ite rahat isompaan asuntoon. Kun meiän perhe on nii köyhä ettei meillä oo rahaa isompaan asuntoon.
Kirjoitukseni oli ehkä vähän sekavaa, toivattavasti saitte selvää!- AinoaLapsiPerheessä
Onneks mul ei oo sisaruksia!
- nosistersnobrothers
sama
- 244544
Sä voit tulla meille nukkumaan milloin vain ;)
The.Chosen.One kirjoitti:
haha vitun köyhä. mun mutsi ja faija ostaa mulle kaiken mitä haluun
Saatko myös halutessasi natsi muistoesineitä, kuten SS-uniformun?
17v_lukiolainen kirjoitti:
Saatko myös halutessasi natsi muistoesineitä, kuten SS-uniformun?
Mulla on jo sellanen. Tilasin kiinasta
The.Chosen.One kirjoitti:
Mulla on jo sellanen. Tilasin kiinasta
Paljonko maksoi? Itse etsin kerran netistä penkkari asua, niin SS-uniformun hinnaksi olisi tullut päälle 400€.
Ktsoin täältä:
http://www.ww2sale.com/m41-field-green-officer-uniform-tunic-du002.html17v_lukiolainen kirjoitti:
Paljonko maksoi? Itse etsin kerran netistä penkkari asua, niin SS-uniformun hinnaksi olisi tullut päälle 400€.
Ktsoin täältä:
http://www.ww2sale.com/m41-field-green-officer-uniform-tunic-du002.htmlIte ostin alibaba.com:sta koska kiinasta saa halvalla
- vähävituttaa
Ehdottomasti pahin on se ettei saa tupakoida sisällä, mitä vittua luuleeks ne että -30 asteen pakkasessa pystyy olee röökillä ilman et sormet menee routaan. stna.
pahin on se et ne kieltää mua pitämästä Ku Klux Klan kokouksia meillä
- tcfuyvighbujnk
no mitä vittua ei saatana mitä mulkkuja kyllä normaalin sekopään pitäis pystyä toteuttamaan sekopäisiä kokouksia on se niin paskaa kun ei vanhemmat ymmärrä tarpeita!!!!!!1
- HatersHate
Että en saa viillel
- hiljainen.kostaja
Kyllä sut spämmeri löydetään!
- SAataNa9
No että saatana kännyy saa käyttää vaa 18.00-19.00 vitun paska
Homo vanhemmat
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?352399Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321905
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761331