Tietääkö kukaan onko mahdollista että asunnossa olisi kaksi päävuokralaista.
Haluan että oma lapsen lapseni olisi myös päävuokralainen kuten minä kolmiossa. Tällä hetkellä hän on alivuokralaisena asunnossani. Saan häneltä paljon tukea olisi hienoa jos hänkin olisi asunnon päävuokralainen.
päävuokralainen
3
227
Vastaukset
- tabou
Vastasin jo toisen aihealueen alle, mutta: jos et omista asuntoa, et voi sanella, kuka sen päävuokralainen on. Hoidatte asian vuokranantajan kanssa, ei täällä :)
- Vuokranantaja
Voi kyllä. Olen vuokrannut kaksion kahdelle lähisukulaiselle siten, että molemmat hallitsevat siitä omaa puolikastaan päävuokralaisena. Myös viranomaiset tuntuvat hyväksyvän tämän järjestelyn. Molemmat saavat asumistukea.
- sdasdsadad
Riippuu täysin sukulaisuussuhteesta. Saman perheen jäsenet, eli esimerkiksi aikuinen lapsi ja tämän vanhempi ei voi kumpikin saada asumistukea samaan asuntoon. Tällaisissa tapauksissa tuo kahden henkilön talous määritellään yhdeksi ruokakunnaksi ja mahdollinen asumistuki myönnetään koko asunnon osalta jommalle kummalle ruokakunnan jäsenelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896