Vartijat voitteko toimia omaan lukuunne? lueskelin noitä keskusteluja, aloin miettiä, kuinka saisitte enemmän liksaa itsellenne ja ajattelin josko on mahdollista, jonkun yksittäisen varijan ottaa pestin myymälästä omiin nimiin ja silloinhan tietää sopimuksen sisällön perusteella paljonko siitä irtoo fyffee ja siten tietää tunnit ja silloin vois miettiä muita kohteita jne.
Toimiskohan tämmöinen systeemi?
Entäpä kimppa systeemi joku 2-3.vartijaa.
jk.olen muuten joskus erehdyksessä kysynyt kaupan vartijalta jotakin tuotetta jota en ole löytänyt ja ilokseni saanut täsmälliset ja hyvä neuvot ja ystävällisesti. ja hyvä mieli jäi.
Vartijat voitteko toimia omaan lukuunne?
3
121
Vastaukset
- gerverv
Vartiomistehtävän voi ottaa vastaan vain vartioimisliike. Vartioimisliiketoiminta on taas luvanvaraista.
Jotta siis voisit ottaa yksittäisenä henkilönä vastaan vartiomistehtävän, pitäisi sinulla olla oma vartioimis firma. - Anonyymi
On se mahdollista jos käy turvallisuusvalvojan erikoisammattitutkinnon, perustaa yrityksen/yhdistyksen ja hakee yhteisölle turvallisuusalan elinkeinoluvan. Tämän jälkeen toimii omassa vartiointiliikkeessä vastaavana hoitajana ja vartijana. Kyllä jotkut yritykset ovat alkaneet yhden miehen voimin tai pienellä porukalla.
Ihmettelen, että miksi näin pitäisi toimia saadakseen tuntihinta ja sopimuksen sisältö selville? Kyllähän vartija tietää sopimuksen sisällön jos tekee sitä työtä kohteessa. Sopimukseen on kirjattu juurikin ne tehtävät, joita vartija tekee. Tuntihinnan taas voi laskea vartijan palkasta ja lisistä, eli mitä pitää laskuttaa vartijasta, jotta saa vartijan palkan maksetuksi ja kaikki siihen päälle on voittoa. - Anonyymi
Oletko koskaan erehdyksessä kysynyt myyjältä, että voisiko hän poistaa häirikön tai ottaa näpistelijän kiinni? Niinpä. Outoa kun erehdyksiä ei koskaan satu toisin päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 858053
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556148- 896138
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344621- 363204
- 483196
- 422733
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412695- 402620
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo481983