Mistä ostaa fursuit?

White_dragon

Hei, olen etsinyt toooooosi kauan (yhden päivän ajan xD) kauppaa josta saisi suht halvalla hyvälaatuinen fursuitin, että jos tiedätte niin kertokaa.

34

1647

Vastaukset

• Melkoisen vanha, mutta vastaan nyt kuitenkin. Hyvää ja halpaa fursuittia ei ole olemassa. Tarvikkeita fursuitin tekemiseen menee kamalasti, pelkästään hyvälaatuinen pää hipoo 60-100 euron hintaluokkaa. Suomessa ei taida olla niin kamalasti ihmisiä jotka fursuitteja väsää, mut jos semmosen tilaustyönä tekee niin kannattaa odottaa aika korkeaa hintaa. Itse tekeminen ei oikeastaan ole niin vaikeaa kuin luulis, joten seki on vaihtoehto.

• Jos hyvälaatusta fursuittia etit, odota kovaa hintaa. Suomesta ei oikee löyvy fursuitin tekijöitä. Jos etit hyviä fursuitteja, kato Clockwork Creations, Kloofsuits tai Mischef Makers. Mutta hinta on aika korkea.

• Hei,olen etsinyt toosi kauan (yhden päivön) tälläistä fursuittia. Laittakaa kommiin jos tiedätte että mistä saa halvalla fursuitin.. Olisin tyutyväunen😁😁

• Hei fursuittia haluat mene joko huuto.net tai tori.fi
        Ostin itse maksoi 100€
        Ite olen fursuit harrastaja Rovaniemellä

• Furru-Vain kirjoitti:

Hei fursuittia haluat mene joko huuto.net tai tori.fi
        Ostin itse maksoi 100€

Oon myös rovaniemen furry

Onko twitter?

• Furru-Vain kirjoitti:

Hei fursuittia haluat mene joko huuto.net tai tori.fi
        Ostin itse maksoi 100€

Oma fursuit makso 30€ 😐😂

• Facebook kirppytorilta saa ainakin joo oon kyllä myöhässä mutta kuitenkin

• Voisitko linkata minullekin sen kirpputorin? En löydä suomesta yhtään fursuit-kirpputoria...

• Vanha kommentti mutta jos tarvitset vielä fusuittia niin kirjoita vaan facebook:iin fursuit kirpputori niin siinä on ryhmä josta löytää fursuitteja

• Paljonko ne maksaa siel?

• Myykö joku fursuiti 400-800€??

• Etin 30-80e fursuitin
        päätä!

• Tää on tosi vanha mutta mä voisin myydä jos on vielä hakusessa

• Minkä laista ois?

• Mie etsin fursuittii ja en löydähä mistää :d

• Mää haluisin furrin mutta ei oo rahaa xdd

• Myytkö vielä?

• mäki

• Etsystä löytyy fursuitteja. Varautukaa maksamaan paljon, sekä tullimaksut sun muut.

• ei kannata mä tilasin sielt ja tuli aika huono :/

• Moikka oon turri ja mun pitäis ostaa uta suitia

• Tietääks kukaan et mistä saada sitä karvaa/vaahtomuovii ku alotan mun toista fursuit headia✌🏻

• Moi mie oon aatellu tehä furryy mut ku en tiiä mist sais vaahtomuovii siihe. Haluisko joku kertoo??

• Oon 10.v oon etsinyt fur suittia semmosta aika halpaa olen sanonut äidille juttelen äidinkaa joten kommatkaa jos on hyviä vinkkejä en osaa itse tehdä olisin tyytyväinen oon etsinyt jo vuoden fursuittia olen kohta 11.v😁🤩

• no minä kyllä voisin tehdä sinulle paljonko olisit valmisnmaksamaan ja olen 9vuotias ja minulla on jo kaksi fursuittia mutta jos haluat et teen niin tekisin mieluusti :3

• Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

missä sä asut

• Anonyymi kirjoitti:

no minä kyllä voisin tehdä sinulle paljonko olisit valmisnmaksamaan ja olen 9vuotias ja minulla on jo kaksi fursuittia mutta jos haluat et teen niin tekisin mieluusti :3

Voitko tehdä mulle oon etsinyt jo aika kauan

• Mistä materiaalista voisi tehdä fursuit pään..?

• no yleensä se tehään vaahto muovist koska mäkin tein

• Onks jollain tietoo et mistä sais fursuitin olen kokeillut jo etsyä ebayta toria ja lisan otuspajaa mutta hinta on ollut 1000-500€ pelkkä pää olisko jollain vaikka myydä hyväkuntosta päätä tassuja ja häntää halavalla tyyliin noin 50-200€ tai haluisko joku ehotella kauppoja❤😙😙😙😁😁

• Olen etsinyt todella halpaa (noin 40-100e) fursuittia. Minulle käy joko fursuitin pää ja tassut tai pää ja häntä. Jos jollakulla olisi tietoa mistä saa halpoja fusuitteja ilmoittakaa minulle.Ja se joka myy on oltava varuilla jos tarvitseekin ajaa tänne Neuvottomaan asti!

• No hyvä laatusia voi löytää kirjottamal
      "fursuit shop" mut niil on kyl hintaa
      (n. 300-900€) tai sit teet vaan ite. Kankaita löytyy kangas kaupoista

• Tosta on 6 vuotta mut huvikseen vastaan: Ei oo halpoi fursuittei mut suosittelen Lisan otuspajaa

• Suomalaisena fursuitin tekijänä voin sanoa, että hyvän suitin saat uutena hintaluokassa 500€ ja ylöspäin.

Instagramissa hästägillä fursuitsuomi tai finnishfurry löytyy tekijöitä jos vähän plärää postauksia

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Britti kehuu Suomalaista terveydenhoitoa.

MTV HS: Brittimies virui Suomessa viisi viikkoa tajuttomana hengityskoneessa – elämästä kamppailu juuri Suomessa oli onnekas sattuma Brittiläinen toi
      Maailman menoa
      136
      8311
    2. Stefan Thermanin firmaa haetaan konkurssiin

Tuoreita kuulumisia: https://www.seiska.fi/Uutiset/Stefan-Thermanin-firmaa-haetaan-konkurssiin/1151960
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      7015
    3. Maskisekoilu riittäsi jo -STM!

STM:n maskisekoilu vain jatkuu. Mitä ihmettä onkaan tapahtunut? Onko nyt menossa jälkien peittelyvaihe ja mielipiteitten hämärtämisprojekti? LUE TÄMÄ:
      Maailman menoa
      268
      1760
    4. Kiitos elämä, Nala mutta vuokraluukkuun

Miten noin menevä nainen voi ottaa koiran keskelle kaupunkia? Eikö edellinenkin koira annettu pois kun asuvat Eskon kanssa, eikä ollut aikaa hoitaa si
      55
      857