Mistä ostaa fursuit?

White_dragon

Hei, olen etsinyt toooooosi kauan (yhden päivän ajan xD) kauppaa josta saisi suht halvalla hyvälaatuinen fursuitin, että jos tiedätte niin kertokaa.

81

10791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fannibal

      Melkoisen vanha, mutta vastaan nyt kuitenkin. Hyvää ja halpaa fursuittia ei ole olemassa. Tarvikkeita fursuitin tekemiseen menee kamalasti, pelkästään hyvälaatuinen pää hipoo 60-100 euron hintaluokkaa. Suomessa ei taida olla niin kamalasti ihmisiä jotka fursuitteja väsää, mut jos semmosen tilaustyönä tekee niin kannattaa odottaa aika korkeaa hintaa. Itse tekeminen ei oikeastaan ole niin vaikeaa kuin luulis, joten seki on vaihtoehto.

      • Anonyymi

        No minäpä löysin fursuitin joka maksoi 20€. Ja se kuule oli paras jonka ikinä olen nähnyt! (Olen siis fursuittien tekijä)


    • LostyHowls

      Jos hyvälaatusta fursuittia etit, odota kovaa hintaa. Suomesta ei oikee löyvy fursuitin tekijöitä. Jos etit hyviä fursuitteja, kato Clockwork Creations, Kloofsuits tai Mischef Makers. Mutta hinta on aika korkea.

    • wenspa

      Hei,olen etsinyt toosi kauan (yhden päivön) tälläistä fursuittia. Laittakaa kommiin jos tiedätte että mistä saa halvalla fursuitin.. Olisin tyutyväunen😁😁

      • Furru-Vain

        Hei fursuittia haluat mene joko huuto.net tai tori.fi
        Ostin itse maksoi 100€
        Ite olen fursuit harrastaja Rovaniemellä


      • Anonyymi
        Furru-Vain kirjoitti:

        Hei fursuittia haluat mene joko huuto.net tai tori.fi
        Ostin itse maksoi 100€
        Ite olen fursuit harrastaja Rovaniemellä

        Oon myös rovaniemen furry

        Onko twitter?


      • Anonyymi
        Furru-Vain kirjoitti:

        Hei fursuittia haluat mene joko huuto.net tai tori.fi
        Ostin itse maksoi 100€
        Ite olen fursuit harrastaja Rovaniemellä

        Oma fursuit makso 30€ 😐😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma fursuit makso 30€ 😐😂

        Sama :DD


      • Anonyymi
        Furru-Vain kirjoitti:

        Hei fursuittia haluat mene joko huuto.net tai tori.fi
        Ostin itse maksoi 100€
        Ite olen fursuit harrastaja Rovaniemellä

        Osaatko tehdä tarvisin lapselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama :DD

        Mistä ostit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama :DD

        Mistä te niin halvalla saitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama :DD

        Mistä ostit oisin kiinnostunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma fursuit makso 30€ 😐😂

        Minun maksoi 20€..🤣


      • Anonyymi

        Minä sain torilta fursuitteja aika halpoja osat on ja sieltä löytyy myös dino maskeja


      • Anonyymi

        Tori on yksi vaihto ehto. Joku halvin fursuit tais maksaa 30€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama :DD

        Aion vetää base jollain 30€


        On kaikki muut materiaalit


    • Furrynen

      Facebook kirppytorilta saa ainakin joo oon kyllä myöhässä mutta kuitenkin

      • CookieFox

        Voisitko linkata minullekin sen kirpputorin? En löydä suomesta yhtään fursuit-kirpputoria...


      • Anonyymi

        Vanha kommentti mutta jos tarvitset vielä fusuittia niin kirjoita vaan facebook:iin fursuit kirpputori niin siinä on ryhmä josta löytää fursuitteja


      • Anonyymi

        Paljonko ne maksaa siel?


    • Anonyymi

      Myykö joku fursuiti 400-800€??

      • Anonyymi

        Etin 30-80e fursuitin
        päätä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etin 30-80e fursuitin
        päätä!

        niitä saa torista kun kirjoittaa vaan fursuit tori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etin 30-80e fursuitin
        päätä!

        Facebookissa on yksi vilma joka myy 20€-40€+posti maksut. Sillä on kaksi todella hyvää päähinettä ja sitten vielä vähän huonokuntoisempi päähine.


    • Anonyymi

      Tää on tosi vanha mutta mä voisin myydä jos on vielä hakusessa

      • Anonyymi

        Minkä laista ois?


      • Anonyymi

        Mie etsin fursuittii ja en löydähä mistää :d


      • Anonyymi

        Mää haluisin furrin mutta ei oo rahaa xdd


      • Anonyymi

        Myytkö vielä?


      • Anonyymi

        Mimmosta


    • Anonyymi

      mäki

    • Anonyymi

      Etsystä löytyy fursuitteja. Varautukaa maksamaan paljon, sekä tullimaksut sun muut.

      • Anonyymi

        ei kannata mä tilasin sielt ja tuli aika huono :/


    • Anonyymi

      Moikka oon turri ja mun pitäis ostaa uta suitia

    • Anonyymi

      Tietääks kukaan et mistä saada sitä karvaa/vaahtomuovii ku alotan mun toista fursuit headia✌🏻

      • Anonyymi

        Moi mie oon aatellu tehä furryy mut ku en tiiä mist sais vaahtomuovii siihe. Haluisko joku kertoo??


      • Anonyymi

        Siis fursuitsupplies.com xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi mie oon aatellu tehä furryy mut ku en tiiä mist sais vaahtomuovii siihe. Haluisko joku kertoo??

        No siis... Jos oot ettiny vaan päivän niin.... Mä oon tutkinut puolvuotta vaan fursuitteja ja valmistajia ja tutoriaaleja, en vaan päivää, mutta siis jyskin verkkosivuilta löytyy askarteluvaahtomuovia, (aka fursuit vaahtomuovia


    • Anonyymi

      Oon 10.v oon etsinyt fur suittia semmosta aika halpaa olen sanonut äidille juttelen äidinkaa joten kommatkaa jos on hyviä vinkkejä en osaa itse tehdä olisin tyytyväinen oon etsinyt jo vuoden fursuittia olen kohta 11.v😁🤩

      • Anonyymi

        no minä kyllä voisin tehdä sinulle paljonko olisit valmisnmaksamaan ja olen 9vuotias ja minulla on jo kaksi fursuittia mutta jos haluat et teen niin tekisin mieluusti :3


      • Anonyymi

        missä sä asut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no minä kyllä voisin tehdä sinulle paljonko olisit valmisnmaksamaan ja olen 9vuotias ja minulla on jo kaksi fursuittia mutta jos haluat et teen niin tekisin mieluusti :3

        Voitko tehdä mulle oon etsinyt jo aika kauan


      • Anonyymi

        Mä oon aika lailla sman ikänen ku sä, eli 11 v nyt. Voisin tehdä fursuitteja hinnalla 80-160 € Hinta riippuu silti paljon fursuitista, kuten sen lajista, korvien koosta, karvan laadusta yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no minä kyllä voisin tehdä sinulle paljonko olisit valmisnmaksamaan ja olen 9vuotias ja minulla on jo kaksi fursuittia mutta jos haluat et teen niin tekisin mieluusti :3

        onko sinulla instagramia tai jotain missä voisin ottaa yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no minä kyllä voisin tehdä sinulle paljonko olisit valmisnmaksamaan ja olen 9vuotias ja minulla on jo kaksi fursuittia mutta jos haluat et teen niin tekisin mieluusti :3

        Mä tarvisin et jos oot valmis tekee jollai vähä halvemmalla nii voisin ostaa ei yli 300 Euroopan oon kymmenen ja mun vaate koko on joku 134 cm ja haluisin nähä mimmosii teet 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon aika lailla sman ikänen ku sä, eli 11 v nyt. Voisin tehdä fursuitteja hinnalla 80-160 € Hinta riippuu silti paljon fursuitista, kuten sen lajista, korvien koosta, karvan laadusta yms.

        Haluisin fursuitin ja jos teet noin halvalla nii ostan varmasti


      • Anonyymi

        No siis jos ei ite haluu tehä, niin :( Jos jo vuoden oot ettinyt, niin sitte varmaan oot huomannu, et ei semmosta hyvälaatusta halvalla saa. Ite löysin suomalaisen valmistajan, mut silläkin maksaa 1 fursuit pää lähemmäs 1000€ (Lisan otuspaja) Ite oon ettiny vasta puolvuotta


    • Anonyymi

      Mistä materiaalista voisi tehdä fursuit pään..?

      • Anonyymi

        no yleensä se tehään vaahto muovist koska mäkin tein


    • Anonyymi

      Onks jollain tietoo et mistä sais fursuitin olen kokeillut jo etsyä ebayta toria ja lisan otuspajaa mutta hinta on ollut 1000-500€ pelkkä pää olisko jollain vaikka myydä hyväkuntosta päätä tassuja ja häntää halavalla tyyliin noin 50-200€ tai haluisko joku ehotella kauppoja❤😙😙😙😁😁

      • Anonyymi

        Mä voisin tehä noin 100 € (:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisin tehä noin 100 € (:

        Mä voisin ostaa 100_


    • Anonyymi

      Olen etsinyt todella halpaa (noin 40-100e) fursuittia. Minulle käy joko fursuitin pää ja tassut tai pää ja häntä. Jos jollakulla olisi tietoa mistä saa halpoja fusuitteja ilmoittakaa minulle.Ja se joka myy on oltava varuilla jos tarvitseekin ajaa tänne Neuvottomaan asti!

      • Anonyymi

        Jos googlettaa tori.fi furry nii sieltä tulee jotain 100€ fursuitteja on sielä kyllä joitain vähä halvempia mut ei vältti nii hienoja


    • Anonyymi

      No hyvä laatusia voi löytää kirjottamal
      "fursuit shop" mut niil on kyl hintaa
      (n. 300-900€) tai sit teet vaan ite. Kankaita löytyy kangas kaupoista

    • Anonyymi

      Tosta on 6 vuotta mut huvikseen vastaan: Ei oo halpoi fursuittei mut suosittelen Lisan otuspajaa

    • Anonyymi

      Suomalaisena fursuitin tekijänä voin sanoa, että hyvän suitin saat uutena hintaluokassa 500€ ja ylöspäin.

      Instagramissa hästägillä fursuitsuomi tai finnishfurry löytyy tekijöitä jos vähän plärää postauksia

    • Anonyymi

      Melko vanha viesti mutta nohh... Kannattaa ostaa vaikka itse vanha patja ja tehdä siitä. Tilaustyönä pelkkä pääkin on halvimmillaan 200€! Jos itse tekee niin kannattaa ostaa karvoja esim fursuitsupplies.com nimiseltä sivustolta. YouTubesta löytyy tosi hyviä viinkkejä tekemiseen. :)

    • Anonyymi

      Nyt on kyllä aika vanha juttu, mutta multa voi aina ostaa. Sillon vaan pitäs olla noutp Nivalasta. Teen siis noin 100€ fursuitteja jos joku etsii. (:

      • Anonyymi

        Minäää!mä etsin fursuittia oon etsinyt noin ⅕vuotta sopivaa fursuittia


    • Anonyymi

      Omistan kaksi firsuittia. Ja yhden hännän. Olen löytänyt nämä tori.fi. Fursuit rakennetaan vaahtomuovista ja karvoista kannattaa katsoa. Youtubesta vinkkejä miten tehdä ja miten ei. Kannattaisi tehdä. Sieltä löytyy

    • Anonyymi

      Hei haluisko joku tehä mulle suitin olisin valmis maksamaan 100-400$

    • Anonyymi

      Mäki

    • Anonyymi

      Lisan otus paja

    • Anonyymi

      Moi menkää Tori.fi sieltä löytyy vaikka minka laista fursuitttia. 🐾😊 Ite tilasin tori.fi toisen turrin. Terveisin furru dragon

    • Anonyymi

      Mää oon 11v ja löysin tori.fi 90€ maksavan suitin jossa oli pää ja tassut et sielt löytää UwU ps onks Lauttasaaressa muita turreja ku mää

    • Anonyymi

      moi oon 10v Hyvinkäältä mutta en ole turri vielä haluisin ehkä olla siis etin suittia

    • Anonyymi

      Hei, olen jo tosi kauan halunnut fursuit pukua mutta en oo nähny yhtäkään sellasta jos tiedätte mistä niitä saa niin kertokaa ihmeessä
      😀

    • Anonyymi

      Vanha keskustelu, mut joo. Ite oon 10 (kohta 11) ja mä oon halunnu fursuittia noin 3kk. Äiti ei suostu ostamaan sellasta tonnin maksavaa hyvälaatusta fursuittia tilaustyönä, joka on kyl ihan ymmärrettävää. Katon tori.fi:stä joka päivä monta kertaa, muutama kerta tullu hyviä vastaan, mut nekin ostettiin mun nenän edestä :D Oon tehny jo mun fursonan, sellanen harmaa susi, vaalean sinisellä sivutukalla ja silmillä. Nimeä en oo sille vielä päättänyt. Haluisin (sit ku saan suitin) myös mennä turrimiitteihin mut äiti ei anna. En tiiä miks. Mut onks teil jotain vastattavaa tähän mun novellin pituseen kommenttiin? :D olen puhunut xD UwU

    • Anonyymi

      TORI

    • Anonyymi

      Torista löytyy halvalla

    • Anonyymi

      Minä myös

    • Anonyymi

      Moi! Olen etsinyt kans fursuittii( n. Viikon 😅) ja siis löysin torista aika paljon erilaisia. Sielläkin ne maksaa halvimmiltaan 30-50€ ja se on mun mielestä vähän fursuittiin. Aloin itse tekemään fursuittii ja jos sulla on sisaruksia/oot itse äiti no siis kuitenkin niin teillä todennäköisesti on ainakin ollut äitiyspakkaus siellä alla tulee sellainen iso vaahtomuovi niin mä tein siitä itse sen pään. Ja muuten jos joku asuu Joensuussa ja harrastaa tätä niin kertokaa. Ja muuten sry kun tää tulee näin myöhään.

    • Anonyymi

      Mistä löytää halvimmat furry asun?

    • Anonyymi

      Voi tulla tori

    • Anonyymi

      Minäkin olen etsinyt kauan ja en kyllä ole löytänyt mutta Facebookissa yksi Vilma myy halvalla kolmea Furry päähinettä. 40€/20€+ postit. Valitettavasti en tiedä koko nimeä😔

    • Anonyymi

      Mäkin oon ettiny ihan super kauan hyvälaatuista melko halpaa fursuittia mut en oo löytäny

    • Anonyymi

      Juu hei tori on sillee ihan hyvä oon löytänyt sieltä 30€ maksavan suitin:3

    • Anonyymi

      Sama täällä

    • Anonyymi

      En itsekään oo löytänyt

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      195
      4564
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      255
      2582
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1273
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    9. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe