dna rahasti mitä haamuliittymällä vuosia0449745107

pojalla jostain syystä vaihtui numero ,????!!!! mutta vanha numeroa ei ollu poistettu en tiedä miksi!!!!!???? soittelin DNA:LLE puhelinlaskusta useita kertoja kun oli epäselvyyksiä...en tiennyt että tämä numero oli 0449745107 edes käytössä...meni ulos monta kertaa soitin dna:lle mikä mättää kaikki kunnossa sanoivat nyt 2 päivää sitten selvisi että pojallla oli ollut 2 liittymää 16vuotiaalla....29.50 e meni kummastakin liittymästä kuukaudessa soitin dna:lle ja valitin laskuepäselvyyksistä eivät mitään tehneet ovatkohan suomen kielen taitoisia..nyt eilen kun soitin tyttö kysyi onko pojala 2 liittymää .!! miksi kesti näin kauan sen saaminen selville 10 puhelujita soitin dna:lle tämä on oikein haamuliittymä miksei meille kerrottu että on tämmönen liittymä jota ei käytetty vuosiin ollaan maksettu ittemme kipeiksi ja ulosotot ja kaikki meillä on 10 liittymää dna:lta silti he eivät mitään välitä asiakaspalvelusta kirjoitan tämän vaan muille varotuksena ettei teille kävis samoin se vielä huvittavaa tää muka meidän syytä VAIKKA MONTA KERTAA SOITIN VIHASIA PUHELUITA HE EIVÄT VOINEET SANOA KUN VASTA VUODEN PÄÄSTÄ HAAMULIITTYMÄSTÄ ONKI TÄÄ KUSETUSTA VAI RAHASTUSTA VAI MITÄ DNA: EI LUVALLUT EDES SENTILLÄ KORVATA VAIKKA MEILLÄ YLI 10 LIITTYMÄÄ ONKO TWIDÄN MIELESTÄ TÄMÄ OIKEIN OIS KIVA KUULLA KOMMENTEJA ONKO MUILLLE KÄYNY SAMOIN DNA SANOI VAAN OLLAAN PAHOILLAAN EI EDES HALUNNU MITENKÄÄN KORVATA KIITOS SILLE NAISELLE JOKA KERTOI ETTÄ POJALLA KAKS 29.50 EURON LIITTYMÄÄ MIKS KESTI NÄIN KAUAN ETT KERROTTIIN HAAMULIITTYMÄSTÄ DNA EI OSANNU VASTATA HE SENTÄÄN PAHOITTELIVAT ETTÄ TÄMMÖISTÄ ASIAKASPALVELUA YLÖI TONNIN TULI MAKSAAN TYHJÄSTÄ JA SE VIELÄ YLI 10LASTA JA VIELÄ TYÖTÖN EI SE YHTÄÄN DNA:TA HETKAUTTANUT KÖYTTÄ VAAN KAULAAN SE VOIS HETKAUTTAAA KIITOS DNA TÄSTÄ IHANASTA LASKUSTA IHANAA DNA IHANAAA!!!!???PS SE KUN 10 PUHELUITA SOITIN SINNE EIVÄT SILTI KERTONEET HAAMULIITTYMÄSTÄ VASTA VUODEN PÄÄSTÄ EILEN SAIN TIETÄÄ KIITOS SILLE HENKILÖLLE JOKA KERTOI!!!!!!!!ASIAN MIETTIKÄÄ JOKU VOI MAKSAA VAIKKA KUINKA KAUAN ...VOI HYSSYKÄT

30

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DNANkusettama0449745107

      NÄIN SE MENEE JOKAINEN ON OMAN ONNENSA SEPPÄ! DNA ON IHANA KUSETUS JUTTU MIKSEIVÄT KERTONEET MIKS SUOTTA ANTAA POJAN MAKSAA NIIN SAA KÄYDÄ RUOKAJONOSSA JA ROSKIKSELLA ONHAN DNA:STA ENNENKIN KUULUNUT KAIKENLAISIA JUTTUJA ONKOHAN NE ULKOISTANEET MONIA HOMMMIA ULKOMAISIA TYLNTEKIJÖITÄ JNE..PANNAAN JUTTU KIERTÄMÄÄN KUN DNA ON NÄIN HYVÄ PALVELUFIRMA TUHANSIA JUTTUJA LIIKKEELLE TÄSTÄ SE ALKAA..DNA OLEMME KAIKKI PAHOILLAAN ,,,VARMAAN NEKIN JOTKA VASTASIVAT PUHELIMEEN KUN SOITELTIIN NUMEROON 044144...O TEMPORE O MORES OI AIKOJA OI TAPOJA

    • KUSETUSonPOIKAAdna

      miten voi vielä 2016 vuonna olla näin asiakasystävällinen pulju, ei kestänyt kuin vuosi että he kertoivat haamuliittymästä aika nopeeta toimintaa DNA..PISTEET NOLLILLA

    • ihanadna

      DNA antaa ihmisten kuolla nälkään kaikki laskut ulosottoon vaan ihanaa dna ihanaa olette päivän aurinkoisia ihania

    • 0449745107

      mitä tästä vois oppia helppo olla jälkiviisas joka asiassa...joku dna:ssa oli sotkenut nää meidän laskut menny ristiin ex vaimo maksanu mun laskun ja toisinpäin silti olisi dna voinut kertoa mikä mättää laskuissa kun kerran soitin sinne 044144jne..mutta eivät se vielä kaikki oli meidän syytä..vaikka kuinka tivasin dna:n numerosta mikä mättää he kuulin naurua taustalta en tii osasiko kyseinen henkilö suomea ....soitin kyllä monta puhelua olisi luullut että asia selviää mutta 2 päivää sitten ja vielä kerran kiitos sille ystävälliselle naiselle joka kysyi onko 2 kaksi liittymäää pojalla hyvä että edes vuoden soittojen jälkeen selvis ja tonni menny rahaa haamuliittymän ulosottoihin jne..DNA nauraa paskasta naurua kuten siellä puhelimessa se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa miten se menee....katellaan

    • Hei!

      Ikävä kuulla, että olet kokenut epäselvänä liittymien laskutuksen sekä mielipahasta jota tilanne on aiheuttanut, pahoittelumme.

      Olet jo ollut yhteydessä asiakaspalveluumme ja tuolla sinulle on kerrottu asioiden kulku ja se ettei tilanteessa ole tapahtunut virhettä. On tehty täysin uusi erillinen liittymätilaus uudella numerolla ilman, että erikseen toista liittymää olisi irtisanottu tai tuotu esiin, että tarkoitus olisi vaihtaa liittymää.
      Ylimääräinen liittymä on toimestamme irtisanottu heti sen yhteydenottosi aikana kun olet saattanut tietoomme, että kyseistä liittymää ei tarvita. Tämän myötä asia on asiakaspalvelumme osalta selvitetty. Ikävää ettemme yhdessä saaneet tilanteeseen ratkaisua, joka miellyttäisi sinua.

      Suosittelen että olet vielä yhteydessä kuluttajaneuvontaan mikäli haluat tilanteeseen lisäselvitystä.

      Kuluttajaneuvonnan puhelinnumero: 029 553 6901 (arkisin 9–15)

      http://www.kkv.fi/Tietoa-KKVsta/asiointi/kuluttajaneuvonta/

      https://kuti.kkv.fi/Kutiweb/kuluttajat/etusivuneuvonta.aspx

      • vihdoinSELVII

        joo joku sanonut että ottaa yhteyttä sinne ja kuningaskuluttajaan, tietoja saa käyttää...hyväksi


      • tarkastaheti

        Otin vuosia sitten Dna:n liittymän ja kuukausien päästä "jokin aavistus" käski tarkastamaan maksetut laskut, ja hups aivan itsestään nimiini oli tullut toinenkin liittymä/ paperisessa sopimuksessa sitä ei ollut, enkä varmasti tilannut sitä muutenkaan . Kyllä ketutti moinen toiminta ja oma tyhmyys, kun en aina heti tarkastanut laskutustietoja. Taitaa olla Dna:lla haamuliittymien tehdas. Vieläkin sapettaa!


    • turhatoivo

      dna kertoo että ei ole tehty virhettä soitin sinne monta kertaa laskuepäselvyyksistä mikseivät he kertoneet vuosi sitten että on pojalla 2 liittymää..tästä kysymys ei tehty virhettä mutta olisihan heti voitu kertoa että on haamuliittymä..miksei kerrottu!!!!!!!kun ihmettelin laskua monta kertaaa

      • Miksi et lue niitä laskuja. Niissä kyllä lukee mistä laskutetaan. On se käsittämätöntä, jos aikuinen ihminen maksaa 30 euroa kuussa ylimääräistä miettimättä mitään. Minulla on neljä puhelinliittymää. Niitä todellakin voi olla useampia kuin yksi.


      • okaro kirjoitti:

        Miksi et lue niitä laskuja. Niissä kyllä lukee mistä laskutetaan. On se käsittämätöntä, jos aikuinen ihminen maksaa 30 euroa kuussa ylimääräistä miettimättä mitään. Minulla on neljä puhelinliittymää. Niitä todellakin voi olla useampia kuin yksi.

        se meni ristiin vaimo maksoi tän laskun mä toisen katotko sinä tyttöystäväsi laskuja joku oli laittanut nä laskut ristiin


      • sakari5555 kirjoitti:

        se meni ristiin vaimo maksoi tän laskun mä toisen katotko sinä tyttöystäväsi laskuja joku oli laittanut nä laskut ristiin

        Mitä ristiin?Jos saan jonkin laskun, joka minulle ei kuulu puutun heti asiaan. Ihme selittelyä.


      • okaro kirjoitti:

        Mitä ristiin?Jos saan jonkin laskun, joka minulle ei kuulu puutun heti asiaan. Ihme selittelyä.

        jos sulla alle 18v lapsia joudut ottaan heidän nimiin liittymän! EI ole mitään selittelyä!!! minkä ikänen olet mä vanha ja täytyy myöntää ett tämmösiön sattuu DNA laskuttanut molemmilta vanhemmilta 29.50 e kuukaudessa toista liittymää vaan käytetty...joko hiffaat alle 18vuotiaat ei saa ite liittymää jos ymmärrät minu liittymästä ei ole kyse vaan pojan jos nyt ymmärrät!!!!vai pitääkö vielä selittää pahviaivoja näkyy olevan täällä mutta myös siellä!!!!????


      • sakari5555 kirjoitti:

        jos sulla alle 18v lapsia joudut ottaan heidän nimiin liittymän! EI ole mitään selittelyä!!! minkä ikänen olet mä vanha ja täytyy myöntää ett tämmösiön sattuu DNA laskuttanut molemmilta vanhemmilta 29.50 e kuukaudessa toista liittymää vaan käytetty...joko hiffaat alle 18vuotiaat ei saa ite liittymää jos ymmärrät minu liittymästä ei ole kyse vaan pojan jos nyt ymmärrät!!!!vai pitääkö vielä selittää pahviaivoja näkyy olevan täällä mutta myös siellä!!!!????

        JA KYSYN MITEN VOI dna KAUPPA AVATA LIITTYMÄÄ JOHON EI OLE MINUN SUOSTUMUSTA, TAI JOUTUNU AINAKIN MAKSAMAAN, EIKÖ DNA: KAUPAN OLISI PITÄNYT SOITTAA MINULLE TAI LAITTAA VIESTIÄ OLLUT ASIASTA TIETÄMÄTÖN...KUNNES TÄLLÄ VIIKOLLA SELVISI ASIANLAATU!!!!AIKA INNOKKAITA OVAT NÄEMMÄ DNA KAUPPIAAT...MINKÄS TEET OMA POIKA KYSEESSÄ SILTI KAI PITÄIS LUPAA MINULTA KYSYÄ VAI OLLAANKO DNA ERI MIELTÄ ASIASTA!!!!???


      • okaro kirjoitti:

        Miksi et lue niitä laskuja. Niissä kyllä lukee mistä laskutetaan. On se käsittämätöntä, jos aikuinen ihminen maksaa 30 euroa kuussa ylimääräistä miettimättä mitään. Minulla on neljä puhelinliittymää. Niitä todellakin voi olla useampia kuin yksi.

        JÄLKIVIISAUS HELPPOA SAA KATTOO PEILIIN MUTTA SANOTAAN VIELÄ ETTÄ ON SE HYVÄ ETTÄ KUN 30 PUHELUA SOITTANUT 044144..NIIN SITTEN VIHDOIN SELVIÄÄ VIIME VIIKOLLA ETTÄ ASIA ON PIHVI....HYVÄ NÄIN ELÄMÄ ON VAAN NIIN NIHANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!????ONHAN TÄSSÄ JOTAIN POSITIIVISTA EI KANNATA ANTAA PERIKSI..ENNENKUIN ASIA SELVIÄÄÄÄ MAKSO MITÄ MAKSO!!!! KOKEILLA KUNINGASKULUTTAJAAA MITÄ NE TUUMAAA ASIASTA....


      • okaro kirjoitti:

        Miksi et lue niitä laskuja. Niissä kyllä lukee mistä laskutetaan. On se käsittämätöntä, jos aikuinen ihminen maksaa 30 euroa kuussa ylimääräistä miettimättä mitään. Minulla on neljä puhelinliittymää. Niitä todellakin voi olla useampia kuin yksi.

        LOPPU HYVIN KAIKKI HYVIN TÄÄ KRITIIKIN KÄRKI KOHDISTUNU DNA:N TYÖNTEKIJÖIHIN MUTTA EIPÄ SE AUTA ENÄÄ KUIN MUITA VAROITELLA...TEKEMÄSTÄ SAMAA VIRHETTÄ JA JOS ASUU ERI OSOITTEESSA HARVOIN TULEE TOISEN LASKUA KATOTTUA JA TOSIAAN MUN NIMISS OTETTU LIITTYMÄT TIETÄMÄTTÄNI...OIS DNA VOINU SOITTAA DNA KERTOKAAPA NIILLE KAUPPIAILLE ETTÄ SOITTAVAT TÄMÄN JÄLKEEN KYSEISILLE HENKILÖILLE JOSTA KYSYMYS OMISTAJILLE...OIKEESTI


    • Fert

      Tässä ketjussa TAAS aloittaja ei tiedä miten liittymä irtisanotaan. Vai yritätkö väittää. että uuden liittymän avaus eri numerolle automaattisesti lopettaa vanhan liittymän? Jos olisi pyydetty vanhalle numerolle uutta liittymää, olisit säästynyt turhalta touhulta ja mesoamiselta

      • sanotaan näin DNA ILMAN MINUN LUPAA AVANNU LIITTYMÄN, JOTA JOUTUNU MAKSAAN ....


      • OSAATKO LUKEA KUTEN SANONU 30!!!!! KERTAA SOITIN NUMEROON 044144044 LASKUEPÄSELVYYKSISTÄ,AINAKIN!!!! KAS KUMMAA SITTEN SELVISI ETTÄ 2 POJALLA 2 LIITTYMÄÄ, MITÄ JOS SE NAINEN EI OIS VIELÄKÄÄN KERTONU MAKSU JUOKSIS NUMEROSTA 0449745107VIELÄKIN JA MITEN KAUAN!!!!??? VAIKKEI OO EDES SIM KORTTIA OLLU VUOSIIN..SIKSI TÄNNE KIRJOITTELEN ETTEI MUUT TEE TÄMMÖSTÄ VIRHETTÄ MUTTA KUN ASUTAAN POJAN ÄITIN KANSS ERI OSOITTEESSA EI TUU JOKA PÄIVÄ TARKISTETTUA LASKUA KATOTTUA!!!!JOS YMMÄRRÄT MITÄ TARKOITAN!!!!??????


    • jos K kauppaan tai pizzeriaan olisi maksanu liikaa he kyllä korvais asian nyt dna pelkää keskustelua ei annna enää kirjoittaa tästä asiasta julki dna kun kaikki ovat asiasta samaa mieltä miksi te ette voi korvata yhtään maksua koska liittymää ei ole käytetty joos muualle olisi liikaa ja turhaan maksanu he kyllä korvaisi jollain lailla ja se vielä soitin sinnne 10 puheluita kesti vuoden ennen kuin mulle sanottiin että on 2 liittymää pojalla ...

    • siis en ymmärrä nää meidän laskut meni ristiin mutta soitin sinne monta kertaa he vasta vuoden päästä kertoivat siis eihän kukaan huvikseen maksa...tietenkään ja olivat menny ulosottoon vielä..jos dna olisi fiksu liike näkeehän ne ettei liittymää ole käytetty

    • juttuaKuningaskuluttaja

      Tiedätkö mikä on kuningaskuluttaja , sinne vaan juttua voi ääni kellossa muuttua ja muuttuu.

    • kmtäh

      Pitkä on lista mutta mikä on pojan selitys numeron vaihtumiseen? Tuo numero on prepaidliittymän eikä siitä laskua kotiin tule.

      • EIKÄ OLE VPREPAID LIITTYMÄ TIETÄÄKSENI LASKU TULLUT 29.50 E MUN NIMISS MENNY VAIMOLLE..MAKSETTAVKS TOINEN TULLU MULLE


      • TÄSTÄ TULLU JA SAIN VAHVISTUKSEN ETT NUMERO IRTISANOTTU ALKANU JOSKUS 2014?


    • jokkex_

      Aloituksen kirjoitusasun perusteella voi arvella, että aloittajalla on takkua muidenkin kuin DNA:n kanssa. Eihän tuollaista sotkua edes jaksa lukea loppuun saakka.

    • 105

      tilasin dna kanavapaketin jotta näen formula kisat 15.10.2014 peruin tilauksen 16,10.2014 sähköpostilla kuten olin tehnyt tilauksen ja sanoin että en tarvitse tv korttia koska perun tilauksen samantien eli seuraavana päivänä laitoin kymmeniä tilaus peruutuksia ja aina vain automattinen vastaus palAUTA KORTTI JA TILAAJA TUNNUS EN SAANUT KOSKAAN KORTTIA MUTTA MAKSU TULI EILEN INTRUM JUSTIA 10,50 DNA PALVELUMAKSU JA PERINTÄKULUT 14,00 SIIS TOSI TÖRKEETÄ TOIMINTAA DNA EN KYLLÄ SUOSITTELE KENELLÄKÄÄN DNA:TA PERINTÄ HOITUU MUTTA ASIAKAS PALVELU NOLLA NYT KUNINGAS KULUTTAJALLE MITEN ASIA HOITUU DNA PITÄÄ MINUA ASIAKKAANA VAIKKA OLEN SANONUT IRTI SOPIMUKSEN HETI KUN SEN TEIN SYYNÄ MAIKKARI RUPESI MYYMÄÄN FORMULA LÄHETYKSIÄ MTV MAX PAKETISSA JOTEN DNA OLI MINULLE TURHA JA EN IKINÄ LUNASTANUT HEIDÄN POSTITTAMAA KORTTIA MISSÄ KORTTI ON SE ON POSTIN JA DNA SELVITETTÄVÄVÄ MUTTA MINÄ MAKSAN TÄMÄN KIERON DNA:N LASKUT

      • toteaja-

        Ziisus. ei tuota kukaan jaksa lukea, saati pysty ymmärtämään.


      • ploid

        Onpa sulla ongelmia. Jos tänään päätät jotain olet toista mieltä jo seuraavana päivänä! Nuku yöt kunnolla niin luistaa ajatus kirkkaasti...........


    • hauskatrolli

      Hauska trolli tuo, jonka caps lock juuttunut alas :D

      • DNA_on_silti_suolesta

        Juuh, ehkä vanhaa limpparia tai jotain muuta töhnää näppäinten välissä. :D


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe