millanen Delhin lentokenttä?

Jlkl

Olen matkalla Delhiin. Kiinnostas tietää tuosta lentokentästä ja sen alueesta millanen se on? Yöllä tosiaan otan taksin sieltä hotellille siihen lähelle. Ja tosiaan ekaa kertaa sinne menossa. Pärjääkö siellä tämmönen hiukan matkustellut? :) Aina parempi saada vinkkejä teiltä viisaammilta,vaikka tietääkin, että kulttuurishokki odottaa. Kuinka turvallinen siis yleensäkin ja kuinka yleistä tuo paljon puhuttu huijatuksi tuleminen? Suurkiitos vastauksistanne!

2

184

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 145

Hei! Lensin yksin delhiin ja piti vaihtaa konettakin, olin 15 vuotias ja tämä siis viimevuonna. Oli omat epäilykseni ja ensimmäistä kertaa lensin yksin joten oli vähän paniikkia ilmassa ! Oli tosi selkeesti kaikki merkitty ja kaikki puhuivat englantia erittäin hyvin. Joka paikassa kivääriaseistautuneita sotilaita ja lentokentälle pääsevät vain ne jotka ovat menossa lennolle, nämä sotilaat siis tarkistavat jokaisen sisääntulijan. Kannattaa ottaa metro keskustaan, erittäin siisti ja moderni, ei mitään verrattuna Helsingin metroon! Hinta myös kohdillaan. Sieltä keskustasta pääsee sitten riksalla jatkmaan. Yöllä taxi on ehkä kuitenkin parempi vaihtoehto.

• Jlkl

Kiitos. Tämä avasi jo paljon :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      75
      1247
    2. 72
      1164
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      74
      999
    4. 95
      879
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      805
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      757
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      27
      705
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      673
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      659
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      600
    Aihe