Olen matkalla Delhiin. Kiinnostas tietää tuosta lentokentästä ja sen alueesta millanen se on? Yöllä tosiaan otan taksin sieltä hotellille siihen lähelle. Ja tosiaan ekaa kertaa sinne menossa. Pärjääkö siellä tämmönen hiukan matkustellut? :) Aina parempi saada vinkkejä teiltä viisaammilta,vaikka tietääkin, että kulttuurishokki odottaa. Kuinka turvallinen siis yleensäkin ja kuinka yleistä tuo paljon puhuttu huijatuksi tuleminen? Suurkiitos vastauksistanne!
millanen Delhin lentokenttä?
2
162
Vastaukset
- 145
Hei! Lensin yksin delhiin ja piti vaihtaa konettakin, olin 15 vuotias ja tämä siis viimevuonna. Oli omat epäilykseni ja ensimmäistä kertaa lensin yksin joten oli vähän paniikkia ilmassa ! Oli tosi selkeesti kaikki merkitty ja kaikki puhuivat englantia erittäin hyvin. Joka paikassa kivääriaseistautuneita sotilaita ja lentokentälle pääsevät vain ne jotka ovat menossa lennolle, nämä sotilaat siis tarkistavat jokaisen sisääntulijan. Kannattaa ottaa metro keskustaan, erittäin siisti ja moderni, ei mitään verrattuna Helsingin metroon! Hinta myös kohdillaan. Sieltä keskustasta pääsee sitten riksalla jatkmaan. Yöllä taxi on ehkä kuitenkin parempi vaihtoehto.
- Jlkl
Kiitos. Tämä avasi jo paljon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998