FitLine-tuotteet

Hile

Onko kenelläkään kokemuksia FitLine-tuotteista? Olisi mukava jos joku asiantuntija kertoisi näistä vitamiineista,koska kuulemani perusteella ne imeytyvät tehokkaasti.

12

2304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koi

      Käytin kyseisiä tuotteita n. vuoden verran ja olin kyllä tyytyväinen. Taloudellinen tilanne ei vaan tällä hetkellä anna myöden ostaa niitä.. :/

      • Shitline-Fitline

        Yli 1600 sivua uusinta tutkimustietoa, sairauksien ehkäisy & hoito!

        Tykkäätkö lukea kirjoja? Kannattaa lukea tämä kirja:
        https://www.lifeextensioneurope.com/6th-edition-disease-prevention-and-treatment-life-extension
        Sairauksien ehkäisy ja hoito, esim. lisäravinteilla.
        Uusi 6. painos ilmestyi juuri. Yli 1600 sivua.

        Muista tilausta vahvistaessa syöttää alennuskoodi:
        60130904
        Sillä koodilla 5% alennusta kaikista tämän kaupan tuotteista. Alennuskoodi toimii vain uuden asiakkaan ekassa tilauksessa.
        Lähettävät EU-maa Hollannista, joten tullin kanssa ei tule ongelmia.


    • kokemuksia

      Treenaan 4-6krt/vko, osa treeneistä on pitkiä matalasykkeisiä, osa ns. vetotyyppisiä, 1-2 kertaa viikossa myös kova treeni. Melkoisen kuluttavaa siis.

      Olen käyttänyt myös lukuisten muiden valmistajien lisäravinteita, mm. Twinlab.

      Olen käyttänyt FitLine perussettiä (he kutsuvat aamu-päivä-ilta -setiksi) vuoden verran. Muutamia kokemiani plussia/miinuksia:

      - yleishintataso (keskimäärin) FL-tuotteissa kallis, ellei jopa törkeä
      - pulvereiden sekoittelu useita kertoja päivässä alkaa nyppimään pidemmän päälle
      - annostelun kanssa saa olla tarkkana, ohjearvot voivat olla liian kovia; oma annostelutaso etsittävä
      - edelliseen viitaten voi tulla oireita, joskin harmittomia (ihon punoitus, vatsan kenkkuilu)

      setissä kaikki tarpeellinen samassa, erityisesti itse pidän hyvänä, että on maitohappobakteereja
      hyvä saatavuus
      verkoston palvelukonsepti pelaa; eivät "tuputa"
      vatsaystävällisyys (kunhan annostustaso löytyy)
      nopea imeytyminen
      veriarvoni ovat parantuneet (seurannassa 3 krt/v); vaikea kuitenkaan todistaa tuotteiden ansioksi
      Vastustuskyvyn kasvu (pojan hoitopaikasta kantamat flunssa- ja vatsatautitartunnat ovat vähentyneet); vaikea kuitenkaan todistaa tuotteiden ansioksi

      Uskon, että normaalilla terveellisellä ruokavaliolla pääsee pitkälle, varmasti pärjäisin ilmankin, mutta skeptikkonakin on pakko myöntää, että jaksamista ovat helpottaneet. Ainoa luontaistuote, minkä käytön lopettaminen henkilökohtaisesti kramppi/suonenvetoherkälle kropalleni tuottaa välittömästi ongelmia, on magnesium (tätä on FL-setissäkin). FL-tuotteiden käytön aikana veriarvoni ovat tosiaan parantuneet, mutta skeptikkona en ole varma tuotteiden ansioista siinä.

    • täältä

      No täällä on tietoa, joskaan ei puolueetonta...
      http://www.735.fitline.com/index.php
      ...mutta kuten lukija nopeasti huomaa, että hieman hihhulityyppistä on. Älyttömästi kirjoitusvirheitä ja välillä kökkömäistä maailmaa syleilevää TV-shop -tekstiä. Verkosto voisi hieman käyttää konsultointia sivujensa parantamiseen, mm. kaikille kulttuureille - esim. suomalaisille - ei sovi maailmaa syleilevä hihhulointi.
      Mutta myös muutama asiallinen perustelukin löytyy ja kattavat tuotetiedot.

    • Kokeillut

      Katsokaa tarkkaa mitä ne sisältää. Yksi näistä tuotteista sisälsi aspartaamia. Jätin tuotteen käyttämisen koska aspartaami on hermostolle vaarallista.
      Olkaa tarkkana mitä tuotteet yleensä sisältää.

      Tutkikaa internetistä mikä aspartaami tai asesulfaami on ja mitä ne aiheuttaa!!!!!!!!!!
      Se kihelmöinti ja punoitus on niasiinin vaikutusta, eikä ole vaarallinen. Pitemmän päälle sen vaikutus lakkaa. Niasiini on ihmisen hermoille tärkeä B-vitamiini.

    • Hile

      aika vähän näyttää, että noita tuotteita käytetään, kun ei ole tullut tuon enempää vastauksia. Minua kiinnostaa hirveästi se, että ne imeytyis 100%:sti. Eihän pillereissä olevat vitamiinit imeydy verenkiertoon kuin aivan murto-osa. Miksi siis ostaa niitä, jos eivät imeydy täysin. Sitten ne pillerinjämät jää suolistoon ja aiheuttaa tukoksia. Ruuastahan ei saa tarpeeksi vitamiineja ja hivenaineita, vaikka kuinka söis terveellisesti: paitsi Luomu-ruuat, jotka viljellään ilman kemikaaleja yms. myrkkyjä. Mutta tunnetusti Luomu on myös kallista ruokaa. Kuten FitLinekin. Paras vaihtoehto olisi, että laittaisin takapihalle kasvimaan ja kasvattaisin kaiken tarvitsemani ruuan itse. Lannoittaisin lehmänlannalla yms. Kommentteja!

      • Käyttäjänäollut

        Olisiko sinun syytä mitata veriarvot ja maksarvot. Aspartaami on hermostomyrkky eikä sen käyttö oie suositeltavaa tuotteissa


    • 770803
    • FitLine 770803

      On kokemuksia! Miksi kysyt?

    • Huijaustahanse

      FitLine, ylihinnoiteltuja valmisteita ja hurmoshenkistä markkinointia eli kovaa bisnestä = kusetusta. Tuotteet jumalattoman kalliita ja tavalliselle ihmiselle täysin tarpeettomia. Kannattaa ostaa ennemmin hyvää ruokaa silläkin rahalla.

    • Anonyymi

      Eikö näistä "syöpälääkkeistä" ole annettu vielä Nobelia?

    • Anonyymi

      Syötyäni näit fitlinen tuotteita muutaman kuukauden eli aamu besicit ja ilta juomat,yhtenä päivänä sain yllättäen sisäisen veren vuodon suolistoon,3 vrk tiputuksessa,nyt mietin kun syytä ei löytynyt voiko se johtua näistä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2132
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      173
      1661
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1342
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1192
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe