Auringossa tummuvat linssit

Mirkkis7

Olen kiinnostunut hankkimaan auringossa tummuvat lasit, ovat aurinkolasit ja myös samalla toiset ja saa vaihtelua rilleihin.
Onko kokemuksia tummuvista?

6

4065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pärjää_ilmankin

Mulla oli kymmenisen vuotta sitten vielä semmoset linssit. Ei niillä oikeastaan tehnyt mitään, kun ne toimivat niin hitaasti. Autolla pystyi lähtemään ajamaan vasta, kun oli ensin ladannut niitä auringonpaisteessa vähän aikaa auton ulkopuolella. Ja sisätiloihin tullessa olivat pitkään liian tummat. Lasisina linssit olivat tosi painavat. Kehitystä lienee tapahtunut?

• Ehdottomasti-tummuvat

Oon kovasti eri mieltä edellisen vastaajan kanssa.
      Mulla ollut jo useamman kymmenen vuotta käytössä tummuvat ladit.
      On ollut sekä lasi- että muovolinssiset. Muoviset oli hitaammat, mutta toimi nekin. Nyt nää uusimmat, noin vuoden ikäiset lasilinssit, ovat nopeet. Kirkastuu ja tummuu 10 sekunnissa hyvinkin. En muita edes ajattelekaan. Nää on aivan ehdottomat.

Paino on kuulemma liki tupla muovisiin verrattuna, mutt en eroa huomaa mun nenän päällä. Eihän ne mitään kiloa paina! Muutaman kymmenen grammaa korkeintan.

Autossa eivät tummu, koska tuulilasi estää UV-säteilyn. Eihän tuulilasin läpi myöskään rusketu... You know... Eli ei heikennä näkyvyyttä autoa ajaessa.

Suosittelen lämpimästi

• Kalliit-kapistukset

Juuri tuon autossa käyttämättömyyden takia minä jouduin luopumaan itsestään tummuvista ja hankkimaan erilliset silmälasien päälle laitettavat aurinkolasit autolla ajoa varten.

• elämä-on-kallista

Nykyään saa myös autossa tummuvia linssejä

• Mirkkis7

Kiitos vastauksista. Yllätys oli tuo että painaa enemmän. Olen lukenut että nämä uudemmat tummuvat vaihtavat nopeammin vaaleaksi kuin aiemmat.

• Tummuvat_lasilinssit

Lasilinssien enempi paino muovisiin nähden ei tunnu lainkaan ainakaan mun nenälläni. Painoero on merkittävä vain prosenteissa ei grammoissa. Mulla on ollut siis molempia. Vaihdoin nää uudet muovisista lasilinsseihin. Niitäkin on paksumpia ja ohempia laatuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4090
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2101
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      550
      1658
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1405
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1127
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1048
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      943
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      838
    Aihe