Heipä hei onko täällä

runosuoniton

enää mitään muuta kuin nuita riimittelyjä. Avaa minkhä tahansa ketjun, niin riimittelyjä pukkaa.

29

98

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaminä

Olethan sinä.

• runosuoniton

No kas kun en tuota heti hokannu.

• silleentällee
        runosuoniton kirjoitti:

No kas kun en tuota heti hokannu.

Et heti sitä hokannu
        kun päivän olet dokannu
        tuskin ruokaa kokannu
        mut nyt sä olet mokannu...

• runosuoniton
        silleentällee kirjoitti:

Et heti sitä hokannu
        kun päivän olet dokannu
        tuskin ruokaa kokannu
        mut nyt sä olet mokannu...

Hui kamala mitä tekstiä. Minulle uskovaiselle ihmiselle. Kyllä nyt on lopetettava täällä kirjoitteleminen, tuommoista tekstiä saata ollenkaan lukeakaan.

• enrunoile

Eikö runoilijoille ole ihan ikiomat sivut.

• runuakehiin

Onhan niille ,ne ovat ihan siinä veetuilijoiden vieressä .

• ent.siivoojaparka

Ne sivut on tarkoitettu harrastelijarunoilijoille ja tuleville runoilijoille eikä höpöloruilijoille.
        Nämä tämän palstan blogiloruilijat naurettaisiin sieltä varmasti persedellä ja voita nokassa lasten palstoille.

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Ne sivut on tarkoitettu harrastelijarunoilijoille ja tuleville runoilijoille eikä höpöloruilijoille.
        Nämä tämän palstan blogiloruilijat naurettaisiin sieltä varmasti persedellä ja voita nokassa lasten palstoille.

Ei kai kukaan oo niin hurja et näit riimittelyi runoiksi väittäis , ain oon riimeist kirjottanu , lirkkuketjus on tunnetta ja tuskaa .

• ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

Ei kai kukaan oo niin hurja et näit riimittelyi runoiksi väittäis , ain oon riimeist kirjottanu , lirkkuketjus on tunnetta ja tuskaa .

Runoissa ja riimeissä pitää ollakin jotain sellaista, mikä saa sisäistä liikettä aikaan, olipa sitten lirkkua tai muuten puhuttelevaa, mitä tunnetta hyvänsä.
        Mutta nämä mitäänsanomattomat lorut, herranjestas...
        Yritän kestää.
        Jatkakaa...

• pesivä
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Runoissa ja riimeissä pitää ollakin jotain sellaista, mikä saa sisäistä liikettä aikaan, olipa sitten lirkkua tai muuten puhuttelevaa, mitä tunnetta hyvänsä.
        Yritän kestää.
        Jatkakaa...

Voe saaastaanaa :(

• kesivä

Yritän kestää.
        Jatkakaa...

Ihan sinulle tiedoksi, että huomenna mulle tulee vesseli kylään ja lauantaina vielä toinenkin. Joten mun riimejä ei taida ennen sunnuntaita montakaan tulla.

Yritän kestää.
        Jatkakaa...

Aika mukavast tuntuu olevan liikettä riimien ympäril,ei menny vaiva hukkaan kun koittaa ilahruttaa palstalaisii

• ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

Aika mukavast tuntuu olevan liikettä riimien ympäril,ei menny vaiva hukkaan kun koittaa ilahruttaa palstalaisii

En nyt kyllä sillä sisäisellä liikkeellä tarkoittanut mitään (sisä)piirileikkiä lastenlorujen ympärillä.

• kesivä

En nyt kyllä sillä sisäisellä liikkeellä tarkoittanut mitään (sisä)piirileikkiä lastenlorujen ympärillä.

No joo joo, ymmärretään, ymmärretään. Kyllähän mä olen silleen ollut ulkopuolinen ettei ole niitä sisäpiirileikkejä ihan päässyt syntymään. Oottelehan rauhassa, kyllä mä hilseilen vielä avaruuteen.

• ent.siivoojaparka
        kesivä kirjoitti:

Ihan sinulle tiedoksi, että huomenna mulle tulee vesseli kylään ja lauantaina vielä toinenkin. Joten mun riimejä ei taida ennen sunnuntaita montakaan tulla.

En minä nyt ole ketään täältä pois ajamassa.
        Sehän oli Paloma enkä minä, joka kirjoitti: """ Olisipa täällä sellainen iggausnappi, millä saisi jotkut kommentoijat hävitetyksi näytöltä, ettei jäisi vaivaamaan."""

Mäkin haluisin päästä siihen mustien sisäpiiriin ,vois koittaa pikkasen rauhotta niitä .

• kesivä

Jesjes, aivan mahtavaa,
      ei tarvii avata ketjua kahtakaa,
      kun saa jo riimejä lykätä
      ja vaikka itsekseen niistä tykätä.
      Näemmä täällä on joku härdelli,
      vai liekö salakapakka-bordelli.
      Enpäs vedä liinoja kiinni,
      lynkkaus tai synkkaus.

https://www.youtube.com/watch?v=bloZTkfcduc

• hienohipiäinen

Rasvaa hyvä ihminen ittes, ettet keski koko aikaa.

• kesivä
        hienohipiäinen kirjoitti:

Rasvaa hyvä ihminen ittes, ettet keski koko aikaa.

Kyllä, kiitos muistutuksesta!
        Ja sori, oli pikkuisen pakko laittaa tuo riimin tynkä, ei ollut tarkoitus härnätä. En vaan sitä riimiketjua löytänyt.

• kesivä kirjoitti:

Kyllä, kiitos muistutuksesta!
        Ja sori, oli pikkuisen pakko laittaa tuo riimin tynkä, ei ollut tarkoitus härnätä. En vaan sitä riimiketjua löytänyt.

Se painui edelliselle sivulle kun oli nii paljo näit muita asioi tapetilla.

• kesivä
        koti-kiusattu kirjoitti:

Se painui edelliselle sivulle kun oli nii paljo näit muita asioi tapetilla.

Täällä on tosiaankin paljon asioita, mutta aikalailla sama teema kaikissa.

• Minä en osaa runoilla. Enkä enää opettele. En myöskään käy musiikkipalstoilla kun siellä odotetaan riimittelyä.
      Ei minua häiritse, runoilkoon ken siitä tykkää, en edes välitä lukea näitä ns. runoja, tykkään enemmän tavallisesta keskustelusta.

• ent.siivoojaparka

Ei musiikkipalstoilla edellytetä riimittelyä. Oletko käynyt katsomassa?

• ei.palstaa

Tarkotatko musaketjua?

• ei.palstaa kirjoitti:

Tarkotatko musaketjua?

Tarkoitin ketjua.

• Jokuonriimitellyt

"Ihminen,älä sinä hermostu,ihmettele sinä vaan.
      Kaikki on otettava vastahan,mitä taivaasta annetaan."

• EtSittenSinäAinakaan

Mietipä, mikä on Sinun oma panoksesi tilanteen muuttamiseksi.
      Kerro meillekin.

• Mietisinä

Mieti,mieti kelle sinä,voisit olla kynttilänä.

• tää-jatsi-on-poikaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      423
      3631
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1612
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      114
      1432
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1399
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1368
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1316
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1246
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1159
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1027
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      39
      960
    Aihe