Heipä hei onko täällä

runosuoniton

enää mitään muuta kuin nuita riimittelyjä. Avaa minkhä tahansa ketjun, niin riimittelyjä pukkaa.

29

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaminä

      Olethan sinä.

      • runosuoniton

        No kas kun en tuota heti hokannu.


      • silleentällee
        runosuoniton kirjoitti:

        No kas kun en tuota heti hokannu.

        Et heti sitä hokannu
        kun päivän olet dokannu
        tuskin ruokaa kokannu
        mut nyt sä olet mokannu...


      • runosuoniton
        silleentällee kirjoitti:

        Et heti sitä hokannu
        kun päivän olet dokannu
        tuskin ruokaa kokannu
        mut nyt sä olet mokannu...

        Hui kamala mitä tekstiä. Minulle uskovaiselle ihmiselle. Kyllä nyt on lopetettava täällä kirjoitteleminen, tuommoista tekstiä saata ollenkaan lukeakaan.


    • enrunoile

      Eikö runoilijoille ole ihan ikiomat sivut.

      • runuakehiin

        Onhan niille ,ne ovat ihan siinä veetuilijoiden vieressä .


      • ent.siivoojaparka

        Ne sivut on tarkoitettu harrastelijarunoilijoille ja tuleville runoilijoille eikä höpöloruilijoille.
        Nämä tämän palstan blogiloruilijat naurettaisiin sieltä varmasti persedellä ja voita nokassa lasten palstoille.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ne sivut on tarkoitettu harrastelijarunoilijoille ja tuleville runoilijoille eikä höpöloruilijoille.
        Nämä tämän palstan blogiloruilijat naurettaisiin sieltä varmasti persedellä ja voita nokassa lasten palstoille.

        Ei kai kukaan oo niin hurja et näit riimittelyi runoiksi väittäis , ain oon riimeist kirjottanu , lirkkuketjus on tunnetta ja tuskaa .


      • ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Ei kai kukaan oo niin hurja et näit riimittelyi runoiksi väittäis , ain oon riimeist kirjottanu , lirkkuketjus on tunnetta ja tuskaa .

        Runoissa ja riimeissä pitää ollakin jotain sellaista, mikä saa sisäistä liikettä aikaan, olipa sitten lirkkua tai muuten puhuttelevaa, mitä tunnetta hyvänsä.
        Mutta nämä mitäänsanomattomat lorut, herranjestas...
        Yritän kestää.
        Jatkakaa...


      • pesivä
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Runoissa ja riimeissä pitää ollakin jotain sellaista, mikä saa sisäistä liikettä aikaan, olipa sitten lirkkua tai muuten puhuttelevaa, mitä tunnetta hyvänsä.
        Mutta nämä mitäänsanomattomat lorut, herranjestas...
        Yritän kestää.
        Jatkakaa...

        Voe saaastaanaa :(


      • kesivä
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Runoissa ja riimeissä pitää ollakin jotain sellaista, mikä saa sisäistä liikettä aikaan, olipa sitten lirkkua tai muuten puhuttelevaa, mitä tunnetta hyvänsä.
        Mutta nämä mitäänsanomattomat lorut, herranjestas...
        Yritän kestää.
        Jatkakaa...

        Ihan sinulle tiedoksi, että huomenna mulle tulee vesseli kylään ja lauantaina vielä toinenkin. Joten mun riimejä ei taida ennen sunnuntaita montakaan tulla.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Runoissa ja riimeissä pitää ollakin jotain sellaista, mikä saa sisäistä liikettä aikaan, olipa sitten lirkkua tai muuten puhuttelevaa, mitä tunnetta hyvänsä.
        Mutta nämä mitäänsanomattomat lorut, herranjestas...
        Yritän kestää.
        Jatkakaa...

        Aika mukavast tuntuu olevan liikettä riimien ympäril,ei menny vaiva hukkaan kun koittaa ilahruttaa palstalaisii


      • ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Aika mukavast tuntuu olevan liikettä riimien ympäril,ei menny vaiva hukkaan kun koittaa ilahruttaa palstalaisii

        En nyt kyllä sillä sisäisellä liikkeellä tarkoittanut mitään (sisä)piirileikkiä lastenlorujen ympärillä.


      • kesivä
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        En nyt kyllä sillä sisäisellä liikkeellä tarkoittanut mitään (sisä)piirileikkiä lastenlorujen ympärillä.

        No joo joo, ymmärretään, ymmärretään. Kyllähän mä olen silleen ollut ulkopuolinen ettei ole niitä sisäpiirileikkejä ihan päässyt syntymään. Oottelehan rauhassa, kyllä mä hilseilen vielä avaruuteen.


      • ent.siivoojaparka
        kesivä kirjoitti:

        Ihan sinulle tiedoksi, että huomenna mulle tulee vesseli kylään ja lauantaina vielä toinenkin. Joten mun riimejä ei taida ennen sunnuntaita montakaan tulla.

        En minä nyt ole ketään täältä pois ajamassa.
        Sehän oli Paloma enkä minä, joka kirjoitti: """ Olisipa täällä sellainen iggausnappi, millä saisi jotkut kommentoijat hävitetyksi näytöltä, ettei jäisi vaivaamaan."""


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        En nyt kyllä sillä sisäisellä liikkeellä tarkoittanut mitään (sisä)piirileikkiä lastenlorujen ympärillä.

        Mäkin haluisin päästä siihen mustien sisäpiiriin ,vois koittaa pikkasen rauhotta niitä .


    • kesivä

      Jesjes, aivan mahtavaa,
      ei tarvii avata ketjua kahtakaa,
      kun saa jo riimejä lykätä
      ja vaikka itsekseen niistä tykätä.
      Näemmä täällä on joku härdelli,
      vai liekö salakapakka-bordelli.
      Enpäs vedä liinoja kiinni,
      lynkkaus tai synkkaus.

      https://www.youtube.com/watch?v=bloZTkfcduc

      • hienohipiäinen

        Rasvaa hyvä ihminen ittes, ettet keski koko aikaa.


      • kesivä
        hienohipiäinen kirjoitti:

        Rasvaa hyvä ihminen ittes, ettet keski koko aikaa.

        Kyllä, kiitos muistutuksesta!
        Ja sori, oli pikkuisen pakko laittaa tuo riimin tynkä, ei ollut tarkoitus härnätä. En vaan sitä riimiketjua löytänyt.


      • kesivä kirjoitti:

        Kyllä, kiitos muistutuksesta!
        Ja sori, oli pikkuisen pakko laittaa tuo riimin tynkä, ei ollut tarkoitus härnätä. En vaan sitä riimiketjua löytänyt.

        Se painui edelliselle sivulle kun oli nii paljo näit muita asioi tapetilla.


      • kesivä
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Se painui edelliselle sivulle kun oli nii paljo näit muita asioi tapetilla.

        Täällä on tosiaankin paljon asioita, mutta aikalailla sama teema kaikissa.


    • Minä en osaa runoilla. Enkä enää opettele. En myöskään käy musiikkipalstoilla kun siellä odotetaan riimittelyä.
      Ei minua häiritse, runoilkoon ken siitä tykkää, en edes välitä lukea näitä ns. runoja, tykkään enemmän tavallisesta keskustelusta.

      • ent.siivoojaparka

        Ei musiikkipalstoilla edellytetä riimittelyä. Oletko käynyt katsomassa?


      • ei.palstaa

        Tarkotatko musaketjua?


      • ei.palstaa kirjoitti:

        Tarkotatko musaketjua?

        Tarkoitin ketjua.


    • Jokuonriimitellyt

      "Ihminen,älä sinä hermostu,ihmettele sinä vaan.
      Kaikki on otettava vastahan,mitä taivaasta annetaan."

    • EtSittenSinäAinakaan

      Mietipä, mikä on Sinun oma panoksesi tilanteen muuttamiseksi.
      Kerro meillekin.

    • Mietisinä

      Mieti,mieti kelle sinä,voisit olla kynttilänä.

    • tää-jatsi-on-poikaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe