Olen etsinyt ns.joululahjaksi miehelleni naista mutta joulu jo meni :( Itse olisin myös mukana joten bi tai ainakin kokeilun haluinen saisit olla!Itselläni on jo kokemusta naisesta.Olemme terveitä olethan sinäkin?Minä olen 24v ja mieheni 25v Ei oo väliä mistäpäin olet kunhan pääset tulemaan meille!Asutaan 06a.Tule nauttimaan kanssamme!Voit kirjoittaa sähköistä postia jos haluat tietää meistä enemmän ja kerro itsestäsi myös jotain :) [email protected]
Bi naista kolmannex
muru
6
2905
Vastaukset
- bi..
mistä päin 06a ootte?:)
- marianne24bi
Kauhajoelta ollaan!Entäs sinä?
- marianne24bi
Äijäni pani jo yhtä muijaa mut mä en ollu mukana ku en halunnu!Kyllä se on niin että kun kaksi naista rakastelee nii ein siinä muita tarvi olla!Ei vaan ole löytynyt minulle vielä sitä oikeaa rakasta siis naista!Ja kaikki asuu niin kaukana eikä kauko suhteet oo mun juttuni!
- Anonyymi
Suurimmaksi osaksi ryhmän jako onkin m n n.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711208
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014