Jos et halua lähteä töihin , tee näin !

eitöihinpääsenäin

Tehkää näin jos ette halua ottaa työtä vastaan !
pistät hakemukseen etu ja sukunimen ja puh numeron ja cv !
ei muuta !
Näin sinua ei tulla valituksi !
te lähettäny minulle 102 lappua ja kaikkiin olen hakenut netin kautta samalla tavalla !
te sivulla lukee , ei tietoa !
Näin sinua ei kukaan työllistä, kun hakemus on huono !

21

2415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eitöihinenään

Tämä on hyvä ja toimivaksi havaittu !

• Tietoahalutaan

Mikä on cv ja mistä sellasen saa?

• Cevari
        Tietoahalutaan kirjoitti:

Mikä on cv ja mistä sellasen saa?

CV:n saa tekemällä töitä, eli se on luettelo työpaikoista joita sinulla on ollut.
        Jos laitat CV ja sitten pelkkää tyhjää, se tarkoittaa ettet ole ollut koskaan missään töissä. Joten ei mikään kovin hyvän työkokemuksen omaava:/

• Elämänenergiaan

Siinä on se riski, että Työvoimatoimiston tyyppi soittaa ja tarkistaa työnantajalta, minkälaisen hakemuksen olet sitten lähettänyt. Sitten tulee karenssia, kun tajuavat että on tahallaan lähettänyt huonon hakemuksen. Toki voi yrittää esittää tyhmää, ja väittää ettei tajunnut tehneensä huonon hakemuksen. Itse olen aina lähettänyt kuvattoman hakemuksen, mutta muuten hyvän. Nykyisin sekin riittää, ettei saa kutsua haastatteluun. Lain mukaan ei voi tulla karenssia, jos et ole laittanut kuvaa mukaan. Ellei sitten ilmoituksessa lue, että lähetä kuvallinen hakemus. Toisaalta...Työkkärin setä tai täti nyt voi pistää karenssi vaikka tyhjästä, jos hänestä siltä tuntuu.

• day_by_day_

Itsellä ei käytännössä ole edes tuota cv'tä. Koko aikuisiällä ollut vain yhden 2 kuukauden palkkatuetun työjakson lähes 10v sitten, joten cv mahtuisi tulitikkuaskin kanteen etu ja takaperin. Pimeitä töitä kun ei siihen voi oikein laittaa. Omalla kohdalla ero on tosin siinä että ottaisin mielelläni palkkatyötä vastaan. Haastattelukutsuja ei ole vielä tullut. Ei tosin karenssiakaan

• KorkeastiKouluttautunut

Sä oot varmaan aika älykäs ja pätevä tyyppi :)

• eipäs.kannata

Tuota ei kyllä hakemukseksi katsota jos ei ole muuta kuin nimi ja puh.nro eikä esim. "haen teillä avoinna olevaa paikkaa xxxxx". Ethän tuolla hakemuksella millään osoita hakevasi paikkaa ja kun sieltä te-toimistolta tarkistavat ketkä työtarjouksen heiltä saaneet ovat hakeneet ko. paikkaa niin käry käy ja karenssit pukkaa päälle. Todella fiksua!

• Nääi

Luuseri tuet heti pois ni alkaa työt maistumaan! Ruoka kupongit käyttöön ja ei yhtään rahaa. Se olis meininkiä!

• hahahalplplpl

Kävitkö koulua ollenkaan pöhelö? luuseri tuet, ruoka kupongit??

• kukkahattusetä

Jos ette halua töitä miks ihmeessä roikutte työkkärin listoilla? Käsittäkseni työkkärin listoilla ollaan jos halutaan tehdä TYÖTÄ, sehän on työvoimatoimisto eikä lepokoti.

• palkkaavaiei

Suurin osa hakee nimenomaan TYÖTÄ. Itse en kutsuisi näitä puhelinmyyntitöitä ym. työksi, koska ne eivät täytä erästä tärkeää työn kriteeriä, nimittäin että työstä saisi palkan. Valitettavasti osa työkkäreistä on nyt innostunut lähettämään tarjouksia näihinkin. Ihan hyvä, jos joku tietää vinkin, miten näistä tarjouksista voi kieltäytyä ilman karenssia.

• Anonyymi

Kukkahattusetä se vasta tyhmä on!

• Anonyymi

Rahaa ei saa jos ei ole työkkärin listalla.
        Töitä kun ei kaikille riitä.
        Töitä ei voi tehdä kun työkyvytön.
        Sairaslomat käytetty, pakko olla työtön.
        Eläkkeelle ei pääse vaikka työkyvytön.

Tuossa nyt muutama syy miksi työkkärin listoilla roikkuu ihmiset..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahaa ei saa jos ei ole työkkärin listalla.
        Töitä kun ei kaikille riitä.
        Töitä ei voi tehdä kun työkyvytön.
        Sairaslomat käytetty, pakko olla työtön.
        Eläkkeelle ei pääse vaikka työkyvytön.

Tuossa nyt muutama syy miksi työkkärin listoilla roikkuu ihmiset..

"Rahaa ei saa jos ei ole työkkärin listalla"

Saa vähintään leikatun toimeentulotuen mikäli ei ole muuta omaisuutta.

• järkikäteen

Jos työkkäri antaa osoituksen työpaikkaan, jossa ei oikein palkanmaksu pelitä, niin jos järkipuhe ei virkailijalle auta, vaan silti pakottaa hakemaan niin senkus menet sinne vaan, ettei tule karenssi ja kun tiliä ei näy palkkapäivänä niin rikosilmoitus ja yhteys palkkaturvaan. Sieltä saat apua tai yhteys sossuun, ja sossusta saat korkeimman mahdollisen toimeentulotuen,. Sitähän ei leikata, kun sulla ei oo päällä mitään karenssia ja sossulan tätejä ei kiinnosta siis onko joku töissä vai ei, eli niitä kiinnostaa vaan tulot ja aika pienet on sillon tulot, kun palkka on nolla euroa. Rikosilmoituksen käsittelyn yhteydessä koittaa aika kovat ajat työkkärinkin tyypille, kun kerrot poliisille, että tiesit kyseisen firman maineen, mutta sua ei kuunneltu, vaan silti pakotettiin hakemaan sinne.Ite oon keksinyt aina jonkin kommervenkkien ettei tule karenssia. Jos laittavat ilmaistyöhön työkokeiluun, niin otan paikan kiltisti vastaan ja sairastun sitten, ettei tartte mennä. Aina keksin jotain ja työkkäristä niillä menee hermot. Mitään vitun paskaa duunia en ala tekee, enkä varsinkaan ilmatteeksi,jos oman alan töitä saan ja liiton palkan,ni heti otan työn vastaan heti.

• osittainenpäiväraha

Vielä lisäys...Jos taas kyse ei olekaan siitä, että firma jättäisi tahalleen palkan maksamatta, vaan kyseessä olis ns. proviisiopalkka, eli jos et myy puhelinmyyjänä pahemmin mitään tai ollenkaan mitään, ja sen takia palkka on minimaalinen niin sama homma, eli haet asumistukea, sossun toimeentulotukea ym.ym.ja tuetaan rullaa, kun et saa kunnon palkkaakaan. Ainiin, jos on puoliso, niin sen tulot vaikuttaa, eikä välttämään saa niitä tukia, mutta sitten voi hakea osittaista päivärahaa. Se on niille, jotka välillä sa jotain palkkaakin ja välillä taas ei mitään.

• tarkennus

Soviteltua et saa, jos työaikasi on yli 80 % kokoaikatyöstä. Ei, vaikka tulot olisi pyöreät nolla euroa. Eli soviteltua saa vain osa-aikaisessa työssä oleva ja työkkärissä työnhakijana oleva. Soviteltua ei saa myöskään silloin, jos on itse ilmoittanut haluavansa tehdä työtä osa-aikaisesti.

• Anonyymi

Minulla on erittäin hyvä kuva hakemuksissa. Makasin varmaan 10 minuuttia sängyllä selällään jalat seinälle nostettuna. Naama alkoi punoittaa ja tuntui että koko naama räjähtää. Sitten nappasin kuvan itsestä. Näytän siltä että olen ryypännyt yhtä soittoa viimeiset 20 vuotta.

• Anonyymi

Eli todellisuutta parempi kuva.

• Anonyymi

50+ ei tarvitse pelätä töihin joutumista.
      Onneksi kunta ei jatkossa voi välttää sakkomaksuja kuntouttavalla ym. roskalla, joten ikäihmiset saavat olla rauhassa!

• Anonyymi

Toimiva konsti on vaihtaa nimensä romanitaustaiseksi (väli-aikaisesti) niin pääsee eläkkeelle vaikka jo nuorena.... työkuntoisena.
      Tuttavani kokeili ja heti nappas, ei kuntoutuksia, tutkimuksia ei mitään!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      320
      1214
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1019
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      819
    7. 71
      764
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    Aihe