Näinhän siinä kävi kuten ounastelin jo 6 vuotta sitten: Linux-käyttäjät vähät välittävät Windowsista. He tulevat vallan mainiosti toimeen ilman mitään "Windows-yhteensopivuutta" ym sloganeita. Windows joutuu puolestaan sopeutumaan muuttuvaan ympäristöön tunnetuin seurauksin (järjestelmääkin tarjotaan jo ilmaiseksi, koska on pakko).
"For 2016, dual-booting, virtual installations of Windows or other methods of co-existing with Windows have become more a matter of caution than the necessity they once were. A few exceptions aside, the average desktop Linux user can exist today completely independent of Windows — even if some of them haven't quite realized that fact."
http://www.datamation.com/open-source/does-linux-still-need-windows-support.html
Linuxista tullut Windowsista riippumaton
8
131
Vastaukset
- windows__imeskelee
Onko tuo muka uutinen? Windows on minulle tarpeeton, kaikki hoituu linuxilla.
- Linuks_aina_Valhe
Buahhahhahhahhahhaaaa........† Linukshihhulitko "vähät välittää"........†
Tasan tarkkaan jok'ikisellä linukshihhulilla on Windows kotonaan tai pikemminkin peräkammarissaan.....†
Jos joku on tarpeeton, niin kyllä se on tubutin - sille ei vielä kukaan ole keksinyt mitään järkikäyttöä!
Jotta olipas ISO VALHE aloitusviesti. Todistaa vain linukshihhulien kieroutuneesta ja fanaattisesta asenteesta, eikä kaikenlainen potaskan puhuminen tuota pienintäkään vaikeutta......† - ristin_tumputtajan
Linuks_aina_Valhe kirjoitti:
Buahhahhahhahhahhaaaa........† Linukshihhulitko "vähät välittää"........†
Tasan tarkkaan jok'ikisellä linukshihhulilla on Windows kotonaan tai pikemminkin peräkammarissaan.....†
Jos joku on tarpeeton, niin kyllä se on tubutin - sille ei vielä kukaan ole keksinyt mitään järkikäyttöä!
Jotta olipas ISO VALHE aloitusviesti. Todistaa vain linukshihhulien kieroutuneesta ja fanaattisesta asenteesta, eikä kaikenlainen potaskan puhuminen tuota pienintäkään vaikeutta......†itkupotkuraivari.
- ubuntulla_jatketaan
Linuks_aina_Valhe kirjoitti:
Buahhahhahhahhahhaaaa........† Linukshihhulitko "vähät välittää"........†
Tasan tarkkaan jok'ikisellä linukshihhulilla on Windows kotonaan tai pikemminkin peräkammarissaan.....†
Jos joku on tarpeeton, niin kyllä se on tubutin - sille ei vielä kukaan ole keksinyt mitään järkikäyttöä!
Jotta olipas ISO VALHE aloitusviesti. Todistaa vain linukshihhulien kieroutuneesta ja fanaattisesta asenteesta, eikä kaikenlainen potaskan puhuminen tuota pienintäkään vaikeutta......†Minulla on kyllä kaksikin windowsia, joista en kylläkään ole mitään maksanut. Lojuvat kaapissa tyhjänpanttina samalla irrotetulla kiintolevyllä. Kun levytila alkaa loppua, niin siitä kiintolevystäkin tulee varastotilaa tärkeämmälle datalle. Windowsia en ole vuoden 2004 jälkeen tarvinnut mihinkään, enkä tule tulevaisuudessakaan tarvitsemaan.
- Kammottava__tubutin
Olipas hieno satu. Noita ja muitakin satuja voi itse kukin käydä kuuntelemassa paikallisen kirjaston satutunneilla......†
Mutta tosiasiassa vain tubuttimet lojuvat komeroissa - usein poksahtaneina! Tubutin on erittäin hanakka poksauttamaan lähes minkä tahansa tietoteknisen laitteen alta aikayksikön........†
Kukapa nyt milläkin ajelee. Mulla on tässä kotosalla 3 konetta, mökillä toiset. Ja 3 etäserveriä. Kaikki Linuxeja, päivittäisessä käytössä.
On kyllä hyllyssä yksi vanha Toshiba, käyttis on XP tai W98, en muista. Heti otan sen taas käyttöön, jos tulee tarve.- Linuks_hätää_kärsii
Haeppa dalli luotsin paikkaa ja nopeasti. Tubutinpojat tarvitsevat apua mitä pikimmin ja eipä siinä enää auta kun viestien poisto........†
Sen verran jos avitat niitä.....† - vindovs_sensuuri
juu kyllä on mikrosoftin evankelistat tubuttimensa kanssa hätää kärsimässä, mutta tuskin viestien sensurointi vindovs 10:n mainetta parantaa, vai kui.................................................?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625