Linuxista tullut Windowsista riippumaton

Kainalniemen-Hiki

Näinhän siinä kävi kuten ounastelin jo 6 vuotta sitten: Linux-käyttäjät vähät välittävät Windowsista. He tulevat vallan mainiosti toimeen ilman mitään "Windows-yhteensopivuutta" ym sloganeita. Windows joutuu puolestaan sopeutumaan muuttuvaan ympäristöön tunnetuin seurauksin (järjestelmääkin tarjotaan jo ilmaiseksi, koska on pakko).

"For 2016, dual-booting, virtual installations of Windows or other methods of co-existing with Windows have become more a matter of caution than the necessity they once were. A few exceptions aside, the average desktop Linux user can exist today completely independent of Windows — even if some of them haven't quite realized that fact."

http://www.datamation.com/open-source/does-linux-still-need-windows-support.html

8

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • windows__imeskelee

      Onko tuo muka uutinen? Windows on minulle tarpeeton, kaikki hoituu linuxilla.

      • Linuks_aina_Valhe

        Buahhahhahhahhahhaaaa........† Linukshihhulitko "vähät välittää"........†
        Tasan tarkkaan jok'ikisellä linukshihhulilla on Windows kotonaan tai pikemminkin peräkammarissaan.....†
        Jos joku on tarpeeton, niin kyllä se on tubutin - sille ei vielä kukaan ole keksinyt mitään järkikäyttöä!
        Jotta olipas ISO VALHE aloitusviesti. Todistaa vain linukshihhulien kieroutuneesta ja fanaattisesta asenteesta, eikä kaikenlainen potaskan puhuminen tuota pienintäkään vaikeutta......†


      • ristin_tumputtajan
        Linuks_aina_Valhe kirjoitti:

        Buahhahhahhahhahhaaaa........† Linukshihhulitko "vähät välittää"........†
        Tasan tarkkaan jok'ikisellä linukshihhulilla on Windows kotonaan tai pikemminkin peräkammarissaan.....†
        Jos joku on tarpeeton, niin kyllä se on tubutin - sille ei vielä kukaan ole keksinyt mitään järkikäyttöä!
        Jotta olipas ISO VALHE aloitusviesti. Todistaa vain linukshihhulien kieroutuneesta ja fanaattisesta asenteesta, eikä kaikenlainen potaskan puhuminen tuota pienintäkään vaikeutta......†

        itkupotkuraivari.


      • ubuntulla_jatketaan
        Linuks_aina_Valhe kirjoitti:

        Buahhahhahhahhahhaaaa........† Linukshihhulitko "vähät välittää"........†
        Tasan tarkkaan jok'ikisellä linukshihhulilla on Windows kotonaan tai pikemminkin peräkammarissaan.....†
        Jos joku on tarpeeton, niin kyllä se on tubutin - sille ei vielä kukaan ole keksinyt mitään järkikäyttöä!
        Jotta olipas ISO VALHE aloitusviesti. Todistaa vain linukshihhulien kieroutuneesta ja fanaattisesta asenteesta, eikä kaikenlainen potaskan puhuminen tuota pienintäkään vaikeutta......†

        Minulla on kyllä kaksikin windowsia, joista en kylläkään ole mitään maksanut. Lojuvat kaapissa tyhjänpanttina samalla irrotetulla kiintolevyllä. Kun levytila alkaa loppua, niin siitä kiintolevystäkin tulee varastotilaa tärkeämmälle datalle. Windowsia en ole vuoden 2004 jälkeen tarvinnut mihinkään, enkä tule tulevaisuudessakaan tarvitsemaan.


      • Kammottava__tubutin

        Olipas hieno satu. Noita ja muitakin satuja voi itse kukin käydä kuuntelemassa paikallisen kirjaston satutunneilla......†
        Mutta tosiasiassa vain tubuttimet lojuvat komeroissa - usein poksahtaneina! Tubutin on erittäin hanakka poksauttamaan lähes minkä tahansa tietoteknisen laitteen alta aikayksikön........†


    • Kukapa nyt milläkin ajelee. Mulla on tässä kotosalla 3 konetta, mökillä toiset. Ja 3 etäserveriä. Kaikki Linuxeja, päivittäisessä käytössä.

      On kyllä hyllyssä yksi vanha Toshiba, käyttis on XP tai W98, en muista. Heti otan sen taas käyttöön, jos tulee tarve.

      • Linuks_hätää_kärsii

        Haeppa dalli luotsin paikkaa ja nopeasti. Tubutinpojat tarvitsevat apua mitä pikimmin ja eipä siinä enää auta kun viestien poisto........†
        Sen verran jos avitat niitä.....†


      • vindovs_sensuuri

        juu kyllä on mikrosoftin evankelistat tubuttimensa kanssa hätää kärsimässä, mutta tuskin viestien sensurointi vindovs 10:n mainetta parantaa, vai kui.................................................?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe