Tulipa mieleen, mitä ja ketä varten autoissa on näkyvät tunnukset?
Poistaisin turhan huomion herättäjinä.
arvokuljetusauto
4
259
Vastaukset
- skzkw
Mainosarvon vuoksi tietenkin.
- 6-5
Sehän oli selvästi sisäpiirikeikka. Ei niillä auton tunnuksilla ollut mitään merkitystä. Vai luulitko, että rosvot huomasivat auton tunnusten perusteella moottoritiellä ja päättivät sen jälkeen ryöstää sen.
- hiekkakasanlaidalta
Noissa iltalehden kuvissa ei ole mainiittu rekkareita - tommosia autoja on pörränny ainaki K-Suomen maisemissa Jkl- Saarijärv välillä
- toi sininen kuorma-auto samanmoinen kui joku kalatehtaan ent. auto värikkäillä mainosteksteillä - elämä muutakin kui haarukkapaloja-
liekö valkoinen pressu tai maali kontin takaosassa.
Urheiluseuroilla uutisten mukaan taitaa paikallisesti pyyhkiä kehnosti
liitännäiselinkeinoineen, konstit silleen välillä monensorttiset kui entisten emäntäin kissimirreillä kun ne emännillä pöytiä pyyhki.
Keltaisista huomioliiveistäkin ainaki Ä:koskella tuli tunnetuksi joku halkopulisterikerho kun he SPRn mukeihin kauppojen auloissa keräsi asiakkailta varoja Hesassa pidettyyn hurmoskokoukseen missä Tuksutyttellin hiuksiinkin ilmestyi Jeesuksen kuva - iloisesti mäyräkoiratkin kilisten ja tunnelmaa ylläpitäen silleen pysyi völjyssä mukana ja ilmassa suuren urheilujuhlankin tuntua.
Mummukat väliillä joutuu etsimään nenäliinojaan, kadonneita lompsiaan ja laukkujaan - pyyhkimään vertakin nokastaan - toivottavast ei useampiakin henkiä noissakaan puuhissa tartte uhrata epäjumalilleen. - OJL
Luulen, että rahoja kuljettaneen yhtiön kuljetus saattoi olla liikkeellä kahdella eri autolla, joista ryöstön kohteena olleessa autossa ei ollut mitään ryöstettävää. Siksi ei saalista tullut. Auto johon ryöstöyritys kohdistui oli aika rupuisen näköinen ja siinä oli vain yksi mies, eli kuljettaja, vaikka tilaajat vaativat varmaankin aina kahta miestä kun kyseessä on raha- tai arvo kuljetus.
Miksi Turusta oli lähetetty auto tyhjänä Helsinkiin, muuten kuin hämäysmielessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165