Minne haluaisit matkustaa lomalle?

LomalleTahtoiib

Olen miettinyt, minne olisi kiva lähteä lomamatkalle. En pidä pitkistä lennoista, mutta muutaman tunnin voisin istua lentokoneessakin.

Minne te lähtisitte mielellänne lomamatkalle?
Eri suuntiin eri vuodenaikaan?

36

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tahtoiib?
      Korppis?

      H.

      • Siilillibi?

        H.


      • olminnäköinen
        hunksz kirjoitti:

        Siilillibi?

        H.

        Miten tässä profiilikuvassasi näkyy vain pätkä mustaa sukkanauhaa ja tukku harmaita karvoja.
        Onko se kenties jonkinlainen alapääselfie?


      • makkarasukka

        Taitaapi olla jollekin jäänyt korkki auki, jutut sen mukaiset.
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        Kysely oli minne haluaisit matkustaa, haluan olen siis jo tilannut reissun Reinin jokiristeilylle. Kevät tulee risteilyn aikana, mahdollisesti näemme ikiihanat kevätkukat monivärisinä joen rannoilla olevilla kukkaistutuksilla.

        Risteilyt ovat tässä iässä pop. Päivisin rantaudutaan ja voi jokainen vointinsa mukaan lähteä kaupunkikävelylle. Hinta-laatusuhde kohdallaan. Pullon korkit ovat tähän mennessä olleet matkustajilla kiinni.
        Risteilyt ovat tähän saakka olleet onnistuneita. Huom! En viihde enää hiekkarannoilla, niitä on tullut tarpeeksi koluttua.


      • makkarasukka kirjoitti:

        Taitaapi olla jollekin jäänyt korkki auki, jutut sen mukaiset.
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        Kysely oli minne haluaisit matkustaa, haluan olen siis jo tilannut reissun Reinin jokiristeilylle. Kevät tulee risteilyn aikana, mahdollisesti näemme ikiihanat kevätkukat monivärisinä joen rannoilla olevilla kukkaistutuksilla.

        Risteilyt ovat tässä iässä pop. Päivisin rantaudutaan ja voi jokainen vointinsa mukaan lähteä kaupunkikävelylle. Hinta-laatusuhde kohdallaan. Pullon korkit ovat tähän mennessä olleet matkustajilla kiinni.
        Risteilyt ovat tähän saakka olleet onnistuneita. Huom! En viihde enää hiekkarannoilla, niitä on tullut tarpeeksi koluttua.

        "makkarasukka"

        iib!

        Eipä ole viina minun päivieni ratto.
        Ilojeni hyppyjen katto.
        Minun luonteellani pystyy mihin vain selvinkin päin.
        Haluaisitko itsellesi riimin?
        Kerro aihe.
        -
        "Reinin vesi on liiaksi musta
        on kuin vuotaisi se tulehdusta.

        Veden varjoissa väreilee kasvot nuoren
        sodan tuskissa huutaa huutaa Minä kuolen"
        -
        Minä en haluaisi matkustaa oikein minnekään.
        Etenkään aiheettomasti.
        -
        Mielessäni siintää kyllä Irlanti.
        Harmi vain, että netissä on jo paljon hienompia kuvia.
        Oluestakin.

        H.


      • makkarasukka kirjoitti:

        Taitaapi olla jollekin jäänyt korkki auki, jutut sen mukaiset.
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        Kysely oli minne haluaisit matkustaa, haluan olen siis jo tilannut reissun Reinin jokiristeilylle. Kevät tulee risteilyn aikana, mahdollisesti näemme ikiihanat kevätkukat monivärisinä joen rannoilla olevilla kukkaistutuksilla.

        Risteilyt ovat tässä iässä pop. Päivisin rantaudutaan ja voi jokainen vointinsa mukaan lähteä kaupunkikävelylle. Hinta-laatusuhde kohdallaan. Pullon korkit ovat tähän mennessä olleet matkustajilla kiinni.
        Risteilyt ovat tähän saakka olleet onnistuneita. Huom! En viihde enää hiekkarannoilla, niitä on tullut tarpeeksi koluttua.

        Meret ja joet. Jokiristeilyistä olemme käyttäneet Suomesta tilaten vain Niilillä.
        Tonavalla ja Reinillä olemme ajelleet paikallisilla piljeteillä.
        Meret jatkoviikkoineen ovat kutsuneet enemmänkin. Karibia, Atlantti, 3 x Välimeri, viimeeksi viime lokakuussa. Aina eri reitit.
        Jatkoviikot sopivat pieneläkeläisen kukkarolle. Atlantin risteilyn jatkona viikko Funchalissa, keskustassa Katedral hotskussa, muistaakseni 87,50€/hlö viikko.
        Korfulla keskustan huoneistohotsku 60€/hlö viikko.
        Dominikaanien lisäviikon hintaa en muista mutta kyllä sekin oli kylkiäisenä halvahko.

        Toinen laiskan matkailijan tapa ovat kiertomatkat. Joku vierastaa paikkojen vaihtoja mutta eihän jokainen kerta tarvitse purkaa kaikkea. Sitä paitsi, kiertelyn loppupäässä on, ainakin meillä, ollut useampi päivä samassa kaupungissa. Dublin, Tirana, Sanghai, Havanna.

        Laiskin tapa, joka tosin ei ole matkailua, on luumuilu Espanjan asunnolla. Ainakin ympäristö ja kieli poikkeavat kotoisista puitteista.


      • flegu kirjoitti:

        Meret ja joet. Jokiristeilyistä olemme käyttäneet Suomesta tilaten vain Niilillä.
        Tonavalla ja Reinillä olemme ajelleet paikallisilla piljeteillä.
        Meret jatkoviikkoineen ovat kutsuneet enemmänkin. Karibia, Atlantti, 3 x Välimeri, viimeeksi viime lokakuussa. Aina eri reitit.
        Jatkoviikot sopivat pieneläkeläisen kukkarolle. Atlantin risteilyn jatkona viikko Funchalissa, keskustassa Katedral hotskussa, muistaakseni 87,50€/hlö viikko.
        Korfulla keskustan huoneistohotsku 60€/hlö viikko.
        Dominikaanien lisäviikon hintaa en muista mutta kyllä sekin oli kylkiäisenä halvahko.

        Toinen laiskan matkailijan tapa ovat kiertomatkat. Joku vierastaa paikkojen vaihtoja mutta eihän jokainen kerta tarvitse purkaa kaikkea. Sitä paitsi, kiertelyn loppupäässä on, ainakin meillä, ollut useampi päivä samassa kaupungissa. Dublin, Tirana, Sanghai, Havanna.

        Laiskin tapa, joka tosin ei ole matkailua, on luumuilu Espanjan asunnolla. Ainakin ympäristö ja kieli poikkeavat kotoisista puitteista.

        "flegu"

        Nimmariasi vähän odotinkin :)
        Maltoit sentään vähän kauemmin kuin teevee yleensä.
        Kerrohan Euroopan parhaista jumppa-saleista.
        Punteista?

        H.


      • makkarasukka
        hunksz kirjoitti:

        "makkarasukka"

        iib!

        Eipä ole viina minun päivieni ratto.
        Ilojeni hyppyjen katto.
        Minun luonteellani pystyy mihin vain selvinkin päin.
        Haluaisitko itsellesi riimin?
        Kerro aihe.
        -
        "Reinin vesi on liiaksi musta
        on kuin vuotaisi se tulehdusta.

        Veden varjoissa väreilee kasvot nuoren
        sodan tuskissa huutaa huutaa Minä kuolen"
        -
        Minä en haluaisi matkustaa oikein minnekään.
        Etenkään aiheettomasti.
        -
        Mielessäni siintää kyllä Irlanti.
        Harmi vain, että netissä on jo paljon hienompia kuvia.
        Oluestakin.

        H.

        Ihanko totta Hunksz, aivanko ikioman riimin tahtoisit kirjoittaa? Olen aivan yllättynyt myönteisellä tavalla.
        Todella haluaisin lukea riimisi miten sävellät sen sanoin sopivaksi.
        Klo on jo 23 joten hyviä, kauniita unia liidättäköön uniisi Nukku-Matti!


      • Tällähetkellä, ihme kyllä Kreikkaan, haluaisin nähdä ne turvaliivi vuoret, joka liivi pelastanut ihishengen!!! Tai joku hyväntekeväisyys järjestö rahtais ja myisi niitä..Suomi tuhansien järvien maa, satunnainenkin veden lähellä, etenkin lapsilla tarvis turvaliivit..


      • hyvyötäystävä
        makkarasukka kirjoitti:

        Ihanko totta Hunksz, aivanko ikioman riimin tahtoisit kirjoittaa? Olen aivan yllättynyt myönteisellä tavalla.
        Todella haluaisin lukea riimisi miten sävellät sen sanoin sopivaksi.
        Klo on jo 23 joten hyviä, kauniita unia liidättäköön uniisi Nukku-Matti!

        makkarasukalle

        Heippa, sinä kaunokainen
        mukava ja osaavainen
        Palstalla sä viivyit kerran,
        ystävänä hetken verran.

        Hyvä tästä sun on jatkaa
        palstalla, tai laivamatkaa.
        Hyvä mieli mukaan ota,
        herättyäsi kirjoita!


      • makkarasukka
        hyvyötäystävä kirjoitti:

        makkarasukalle

        Heippa, sinä kaunokainen
        mukava ja osaavainen
        Palstalla sä viivyit kerran,
        ystävänä hetken verran.

        Hyvä tästä sun on jatkaa
        palstalla, tai laivamatkaa.
        Hyvä mieli mukaan ota,
        herättyäsi kirjoita!

        Lämmin kiitos "hyvyötäystävä"poskihalien myötä kauniista runosta joka lämmittää mieltäni -p i t k ä n - p i t k ä n - aikaa.

        Aamuyö on kulunut OSCAR-pystien jakoa seuratessa Teemalta. Suosikki näyttelijäni
        Leonardo pokkasi odottamansa OSKARIN parhaasta miespääosasta. Paikallinen media hehkutti ansaitusti Leonardoa kauneilla sanoilla, jopa palkintojen jaon jälkeistä yötä, " Tämä' on Leon ja Katen yö" ! MItäpä tähän onneen on muuta sanomista.

        Niin, tänään on karkauspäivä, moniko lady haluaa toimia kosimalla mies-mielitiettyään.


    • Matkakumppaniton

      Minä haluaisin tehdä kaupunkilomia arkipäivisin, Roomaan, Italiaan, Pariisiin ja muihin Europan kaupunkeihin.

      • Plussana lyhyet lentoajat! Vaimoni suosimia rättien hypistelymatkoja ystävänsä kanssa. Käymme myös keskenämme pari kertaa vuodessa. Joulumarkkinoilla ja kesällä.


    • ö-Öö

      Suunnitteilla kaupunkiloma. Ehkä Ouluun, tai tsadiin. Sellanen parin/kolmen yön mittainen, joskus kesällä.

      Kuulostaa ehkä omituiselta, vaan ei ole. Kas, vaikka meitsi asuukin tsadissa ja mökki pohjanmaalla, eipä ole sen kummemmin tullut näihin kaupunkeihin perehdyttyä- Liian lähellä. Periaatteessa lähes kaikki turistikohteet käymättä. Lisäksi museot, galleriat, konsertit, kaikenlaiset kulttuuritapahtumat tahtovat jäädä huomiotta. Muutaman päivän kun kierteleepi "turistina" kotikontuja, voi saada uusia näköaloja ja aatteita. sinällään tutuista paikoista. Voihan se olla, että jossain Kiasmassa käynyt muutamankin kerran, Ateneumissa pari kertaa. Mutta siitä aikaa rutkasti. Ei meitsi käy tsadin keskustassa edes joka vuosi. Ei ole mitään asiaa sinne.

      Noh, toi idea mun mielestä hyvä. Tuli puheeksi, kun "piti" jotain alkaa pähkäilemään kesästä. Meitsiä ei matkustelu kiinnosta. Aikanaan matkustellut ihan tarpeeksi. Sekin, mulla kamala korkeanpaikan kammo, lentäminen kauhistus. Ja lenskareissa ja laivoissa tulee ahtaanpaikan kammo. Junamatkailu ois jees, jos ois vara ottaa oma hytti. Eikä autoilu niin valtavasti kiinnosta, vaikka mukavaa onkin. Siis, miks merta edemmäs kalaan. Varaa hotellin, hyppää lähijunaan ja menee muutamassa kymmenessä minuutissa kaupunkilomalle :DDD

      Idea vapaasti käytettävissä.

      =DW=

    • Haavemaahan

      Jos pitäisi mennä ulkomaille, niin Islantiin, satujen saarelle. Kotimaassa Lapin lumo ei ole haihtunut, joten sinne. Ja totta, pikkutripit lähiseuduille sinne tänne voivat olla aivan yhtä hyviä ja mielenkiintoisia retkiä.

      Matkan ei tarvitse olla kallis ja kauas pitkäksi aikaa, päivän vierailu vaikka pääkaupungissa on varsinkin kesällä ihan mukava juttu. Siellä retkeiltiin aika usein kun lapset olivat pieniä; Suomenlinna, Seurasaari, Mustikkamaa, Korkeasaari, kaupungin keskusta ... Monet Suomen kaupungit ovat ihan tuntemattomia meikälle jotta matkasarkaa piisaisi.

      On myös matkoja jotka voi tehdä nojatuolissa tai vaikka kotihommeleita tehdessä. Aikoinaan lapset pääsivät joskus yllättämään ja oppivat ilmoittamaan "äiti matkustaa".

    • Ni.Hao

      Kiinaan ja Japaniin kiinnostaa tutustua.

    • aurinkoon-matkustaisin

      Tahtoisin matkustaa kanarialle loikoileen altaanreunalla päivät pitkät,
      välliin vähän söisin,
      sitte ku tekis mieli liikuntaa,
      kävelisin pitkin merenrantoja välliin istuselisin ja katselisin ihmisvilinää ja merta,
      illemmalla soppailisin rantakatuja,
      katselisin olisiko mitään mileistä ostettavaa,
      nykyisin en enää haluu ostella sieltä romua siis matkamuistoja ne näyttää suomen maisemassa hassulta,
      samoin vaatteet ei sovi suomalaiseen maisemaan,
      neki on hyvä jättää sinne,
      mutta ajanvietto ja hyvää ruokaa mukavssa ravintolassa on oikein mukavaa touhua,

    • tsukusuku

      "Aurinkoon-matkustaja" ilmiselvästi olemme samanhenkisiä Kanariafaneja. Kiva kävellä playalla, ja kuunnella meren kohinaa levitetyllä alustalla hiekalla maaten, ja odottaen illan hämyä tunnelmaa ravintolassa sekä amigojen kuisketta korvaan illanjatkosta.

      • ei-ku-menoksi-

        tsukusuku,,,
        jooo, lähdetäänkö,,,,, yksin matkustaminen ei ole aina mukavaa
        kivempi on ku on puhekaveri mukana,
        varsinki jos on saman henkinen, ja samat menot suurinpiirtein kiinostaa,,,,,,


    • Kesällä Lieksaan koskea laskemaan...

      • Koskenlaskijajuusto

        Ruunaankoskeako meinasit? Vai Pankakoskea heh heh.


      • Koskenlaskijajuusto kirjoitti:

        Ruunaankoskeako meinasit? Vai Pankakoskea heh heh.

        Ruunaan viidet kosket olen laskenut ja sinne jälleen.
        Olisipa lämmin kesä ensi kesä, ja se loppukellunta, voi että.
        Pankakoskea en ole laskenut, pitäisi sekin...


      • 1eero
        rosaliiin kirjoitti:

        Ruunaan viidet kosket olen laskenut ja sinne jälleen.
        Olisipa lämmin kesä ensi kesä, ja se loppukellunta, voi että.
        Pankakoskea en ole laskenut, pitäisi sekin...

        70-luvulla olin Ruunaalla muutaman päivän, vähän kalasteltiin sitten siiryttiin Koitereelle ja oli harvinaisen hyvät ilmat nii lakkoja kerättiin ämpäri tolkulla.


      • 1eero kirjoitti:

        70-luvulla olin Ruunaalla muutaman päivän, vähän kalasteltiin sitten siiryttiin Koitereelle ja oli harvinaisen hyvät ilmat nii lakkoja kerättiin ämpäri tolkulla.

        Mahdoitko käydä Siikakoskella kalassa, sanovat sitä yhdeksi parhaista kalapaikoista, rannoilla oli monta kalastajaa sinäkin päivänä. Kivan päivän Ruunaassa voi viettää, kaikkiaan viisi koskea ( Siikakoski ja Muroo, Ämmäkoski, Kattilakoski, Neitikoski) siinä lasketaan ja välillä ajellaan moottorilla ja tietysti syödään.


    • Saatanpa tehdä syysreissun Rukalle, Oulangalle ja patikoida osan karhunkierrosta. Turvamiehen pyydän mukaani.

    • maailman-mutkaaja

      Trivako
      Hotels
      Piste
      Com
      Siellähän
      Se
      Koko
      Maailma
      On
      Voi vizzu mikä mainos

      Matkustamisesta?
      Jos on henkistä tyhjiötä viikon irtiotto on liian lyhyt aika sen täyttämiseen.
      Meikä on kyllästynyt matkusteluun. Rajat sulkeutui jo kolme neljä vuotta sitten. Ei huvittanut enää.
      Pienet laivailu irtiotot asia eri ja yleensähän silläkin on oma tarkoituksensa, hyödyntää ostomahdollisuudet.
      Avauksesta? Kovisti on tutun oloinen, kuin se olisi ollut hiljattain? Vastauksetkin lauseineen mukailee samaa. Hyvin tutusti.
      Ettei vaan demppistä pukkaisi tai huomion herpæatuminren. Itse jos tekisin avauksen katsoisin läpi 200-300 edellistä, onko keskustelua samasta asiasta?
      Saattaa muuten olla että itselläni on häiriö ja olen nähnyt avauksen toisella palstalla.
      60 plus on vain 2-5% siitä mitä liikun netissä.

    • Pikkumatkalle lähden nyt, paripäivää. Kaipa tulette toimeen ilman minua,
      ilmoitusluontoinen vaan. Kivaa viikonloppua

    • Lähtisin matkalle jos se ei tuntuisi liian vaivalloiselta. Täältä on ensin päästävä Helsinkiin, jos ajaa omalla autolla menee aikaa yhtä paljon kuin lennolla vaikkapa Kanarialle. Onhan tuossa 50km päässäkin lentokenttä, olen joskus ottanut liittymälennon.
      Minnekä menisin, melkein sama, juuri nyt jonnekin lämpimään ja aurinkoiseen paikkaan.

    • Epäonnistunut "sitku".

      Olimme suunnitelleet, että "sitten kun" olemme täysin vapaalla niin lähdemme kiertämään palloa ajan kanssa. Välttämättömät merten ylitykset lentäen mutta muuten paikallisia kulkuvälineitä käyttäen ilman ennakkovarauksia ja aikataulua.

      Juuri kun tavoitimme "sitku" vaiheen 57/52 vuotisina ilmeni vaimollani pysyvä riesa joka estää, flunssapiikkiä lukuun ottamatta, kaiken estolääkityksen.

      Tuosta syystä olemme joutuneet tyytymään aneemisiin vaihtoehtoihin.

    • staka

      Lomalle? Elämähän eläkeläisellä on yhtä pelkkää lomaa!
      Ulkomaanreissu on varattuna, useampi viikko taas kerralla ettei matkustamiseen mene suhteettoman kauan aikaa. Ja varmaan siihen perään mitä nyt sattuu silmiin ja mieleen tupsahtamaan. Vaikka vaellusta Sveitsissä, tai jotain muuta samansuuntaista.
      Hirmuisesti en jatkossakaan aio kotona vanheta, on täälläkin tullut oltua eikä paikka tästä parane. Mutta mutta... kotiinsa on moni kuollut, eikä täältä kukaan (muu) tule hakemaan jos ei itse ole aktiivinen. Paikalleni en aio jumittua niin kauan kuin jalat keveästi kantaa eikä muitakaan esteitä ole.
      Toisaalta - on tullut käytyä ja/tai oleskeltua useimmissa sellaisissa maissa ja paikoissa mitkä kiinnostavat. Mutta esimerkiksi Meksiko sekä Andit Etelä-Amerikassa ovat vielä käymättä, voisi olla kiva juttu... Niin ja se Paloman Kolumbia :-). Australiakin, mutta ei hirveästi kiinnosta.

    • bessie-

      Haluaisin käydä Krimillä.

      Olen joka tapauksessa menossa huhtikuun lopulla Sotsiin, kysymyksessä on pikemminkin teema- kuin lomamatka. Pelkästään Krimille on nyt vähän hankala matkustaa kun ei tehdä suoria lentoja, joten aion lisätä n. viikon oleskelun Krimillä Sotsin reissun jatkoksi.

    • sevasto

      Meekkö bessi- trollikurssille Sotsiin buahaa?

      • bessie-

        Trollaaminen mahtaa onnistua ilman kurssejakin, innostus asiaan riittänee kuten varmaan hyvin tiedätkin? Minulla sitä ei ole.
        Jos taas maksettua ja vahvasti aatteellista tai muuten päämäärään tähtäävää trollausta tarkoitat, niin eipä ole kiinnostusta siihenkään.

        Sotsiin menen Formula 1 osakilpailua katsomaan. Tuskin tulen siellä "buahaamaan", mitä ikinä se nyt tarkoittakaan. Kuulostaa kuitenkin hieman liian moukkamaiselta sopiakseen tyyliini.


    • Ewert

      Rooma ja muutamat muut kaupunkikohteet ovat listalla, joissakin tullut jo käytyä.Kertaus kuitenkin kannattaa.Tammi_maaliskuu hyvää aikaa kaupunkilomille.
      Keskitalveen sopii myös esim.purjehtiminen Canarialla.Siellä on kiva, tasainen ja lämmin pasaatituuli ympäri vuorokauden.Jokaiselle illalle voi valita uuden kohteen.

    • Voi voi sentään. Lomat on tältä elämältä lomittu, kun eläkkeeltä ei pääse lomalle. Joutuu olemaan eläkeellä 24/7.
      Olis kai pitänyt jättää vähän töitä jäljelle, niin vois pitää lomaa. Böljä, kun en tuota tullut ajatelleeksi.
      Kiva se on työssä olevien lomaa pitää, kun on lomarahat ja kaikki.
      Eläkeläinen jos reissuun lähtee, niin voi takaisin tultua olla eläke taas leikattu tai taitettu ties kuinka pieneen osaan.

      Ei lähetä minnekkään, vaan valvotaan täällä etujamme. Vaikka onhan se etujen valvominen sitä, että näkee valvotusti ostovoimansa pienenevän. No, eipä tuu yllätyksenä.
      Kyllä eläkeläisellä menee lujaa, kun on niin jyrkkä alamäki.

    • siilimuori3

      Loma, mikä se on?
      Mutt jos jonnekin kuitenkin niin ehottomasti kotimaahan johonki jos kohtailleen Tallinna on nähty. Kotimaassakin on vielä monta kolkkaa koluamati.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      345
      4088
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2307
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      129
      1650
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      97
      1431
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1403
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1267
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1238
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      54
      1110
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1074
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1006
    Aihe