Ei myy - ei se vaan MYY

myyjätön

Miten sais rivitalon myytyä Helsingissä?

On yritetty toria, mutta kukaan ei edes halua tulla katsomaan. Hintaa on hinattu alas 20 000 syystä, että se riittäisi tavoitteeseemme, mihin haluamme muuttaa. Välittäjää ei jaksa ottaa, koska siinä alkaa se joka-viikko-siivous-pakoon kodista, ja välittäjän kautta ei enää ole alehintaa vaan ylihinta, koska välityspalkkiotkin pitää maksaa. Onko olemassa muuta kikkaa, mistä etsiä asunnon tarvitsijaa kuin tori*fi? Alue on ihan tavallinen (ei-mikään-töölö-bulewardi), lapsi-ystävällinen ja hyvien kulkuyhteyksien päässä sekä keskustaan että lentokentälle julkisilla.

10

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota nyt ihan suosiolla vain se välittäjä, jää tutkitusti palkkion jälkeenkin enemmän rahaa käteen.

      Lisäksi sinulla on asenneongelma. Sinä et päätä sitä hintaa jolla asuntosi myydään ("Hintaa on hinattu alas 20 000 syystä, että se riittäisi tavoitteeseemme, mihin haluamme muuttaa"), vaan ostaja. Tai voit tienkin päättää, että myytkö vai et, ostajan tarjoamaan hintaan.

      • myyjätön

        Ihan vaan haluan tehdä hyvää ja antaa 20 000 eukkua alennusta jollekkin onnelliselle, jonka ei niin paljoa tarvitse ottaa lainaa ja elämä vähän helpottuu vaikka pienten lasten lapsi perheelle.


      • BauHerr
        myyjätön kirjoitti:

        Ihan vaan haluan tehdä hyvää ja antaa 20 000 eukkua alennusta jollekkin onnelliselle, jonka ei niin paljoa tarvitse ottaa lainaa ja elämä vähän helpottuu vaikka pienten lasten lapsi perheelle.

        Tuo on taas luonnonlakien vastaista. Myyjän tehtävä on myydä eikä leikkiä sosiaalitoimistoa.

        Tuolla asenteella on paras hankkia hyvä välittäjä, joka lähtee myymään realistisella hinnalla ilman mitään sossuagendaa.

        Markkinataloudessa kaikki tarpeellinen informaatio on leivottu hintaan. Ei siihen pidä kytkeä mitään sossuntätifilosofiaa.


    • myyjäLKV

      Tori on ihan väär foorumi asunnonmyyntiin. Sieltä esim vuokralaishautkin ovat 95% luottotiedottomia. Laita ilmo Oikotielle niin alkaa tapahtua. Ota välittäjä. Minä voin sen sinulle myydä järkevällä palkkiollanmi. Olen LKV.

      • myyjätön

        Okei, mä annan tän sulle myyntiin! Siten pääset näyttämään mihin kykenet.


    • HintaKohdalleen

      "Ihan vaan haluan tehdä hyvää ja antaa 20 000 eukkua alennusta jollekkin onnelliselle, jonka ei niin paljoa tarvitse ottaa lainaa ja elämä vähän helpottuu vaikka pienten lasten lapsi perheelle"

      Jos asunto ei mene kaupaksi, vaikka hintaa alentaa, niin silloin se pyyntihinta on edelleen liian korkea.
      Laske toiset 20.000, ja katso meneekö sitten.

      Asunto menee aina kaupaksi, kun hinta on kohdallaan. Tietysti, jos sijainti on huono, yhtiö huonossa kunnossa, tai vastaavaa, niin silloin hinta pitää laskea todella alas, että kaupat syntyy.

      Monesti tapahtuu niin, että alkuperäinen pyynti on liian korkea, ei kauppoja, lasketaan hintaa, ei edelleenkään kauppoja. Silloin ainoa keino on pyytää tarjouksia, jos sitten vaikka kaupat syntyisi.

      Pyydä parilta välittäjältä hinta-arvio. Saatat yllättyä, mikä on asuntosi TODELLINEN arvo tämän hetkisissä markkinoissa. Ja huomata, että pyytämäsi hinta on todellakin pahasti yläkantissa.

      • lässyn_lässyn

        > Aika pieni keittiö on ns. isossa asunnossa.

        80-luvun muotia. 80-luku on kuulemma tulossa taas muotiin.

        Eli ei keittiöön tarvi mahtuakaan kuin mikroaaltouuni, missä lämmitetään aamupala. Lounas ja päivällinen syödään ulkona. ;-D

        Ja on muuten surkeat valokuvat eikä yhtään mitään tietoja tehdyistä & tulevista remonteista, vaikka myydään yli 30 vuoden ikäistä kohdetta. Edes lämmitystapaa ei kerrota! On vain lässyn lässyn höpötystä hyvistä kukluyhteyksistä ja ulkoilumaastoista. Eiköhän tämäntyyppistä kohdetta ostavat muutenkin näistä tiedä...


    • älkääuskoko

      Kaikki helevitin koijari välittäjät näytti turpansa aukaiseen,ei missään tapauksessa välittäjää jos itse pystyy myymään.

      Minä ostin itse juuri välittäjän kautta ok-talon ja en toista kertaa osta,vituttaa ihan kun tuli ostettua,huijareita koko saatanan sakki,yksikään ei saa puhtaita papereita.

      Eräälläkin kertaa kun möin ranta kohteen niin otin välittäjän mukaan, ja se oli virhe,kyseessä oli välitys liikkeen toimitusjohtaja lkv nimikkeellä,perskule oikeuteen jouduttiin,minä korvauksiin ja välittäjä vastuuvakuutuksella joutui korvaamaan kymmeniä tuhansia ostajalle valehtelusta,hirveitä ovat.

      Tori .fi toimii silloin kun hinta on kohdallaan,ostin itsekkin 2012 torin kautta erään ok-talon ja ostin sen nopeasti,ilmoitus oli laadittu aamulla ja soitin jakolmen tunnin päästä ilmoitin myyjälle että ostan kohteen,myyjällä meni siis yksi päivä ja hänkin möi kohdetta siis yksin,vanhempi rouva,helposti möi.

      Välittäjän rentut ,jumankauta kun tekisi mieli putki persiille noita aponoita ,ne on huijareita,täysiä koijareita,kenennkään ei pidä luotta ,ei sitten yhteenkään.

      Mua niin saatana korpee nuo välittäjät kun menin ostamaan siltä niin nyt osto hekestä on kulunut kuukausi ja laitoin laki miehen perään,täydellistä ammatitaidottomuutta vaikka heppu oli ollut alalla 30 vuotta,laki mies pyöritteli päätä ja hyvää ei hepusta kertonut,samoin sanoi kuntotarkastajasta,ettei yhteenkään sanaan pidä siltä mieheltä luottaa.

      Älkää siis hyvät lukijat uskoko yhteenkään välittäjään ,ne on satusetiä,uskokaa minua minä olen kokenut sen nyt kuukausi sitten ja laki mies on nyt laitettu asialle samoin htt tavaran tarkastaja,hekvetti että korpeen nuo huijarit.

    • oijavoivoivoi

      Niin, jos käyttää välittäjää tulee siivota asunto esittelyä varten. Kun ei käytä, ei tarvitse siivotakaan - koskaan. Sitten ihmetyttää ettei kukaan osta................................ Haloo!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe