Hei, en ole aikaisemmin kirjoitellut mihinkään palstoille kun monesta asiallisesti aloitetusta keskustelusta näyttää, että lapsi menee pesuveden mukana heti kättelyssä. Ja Jormat ja Jaanat heittää trollia.
Jos nyt joku asian omakohtaisesti kokenut kuitenkin tämän aloituksen huomaisi niin olisi mukavaa ;)
Miten olette selvinneet vaikka velkanne korkoineen ja ulosottokuluineen - moneenkertaan maksetut ovat suoritettu? Merkintä "saatava maksettu loppuun" ei ainakaan vuokra-asuntoa haettaessa näytä auttavan mitään, koska merkintä luottotiedoista ei poistu.
Minulla velkaa oli noin 30 000 alunperin, 15 000 varmaan kertyi uo-kuluista ja koroista, kaikki YVK tai siis se yksipuolinen velkomustuomio. Nyt vielä loppurypistys.
Lapset muuttivat kotoa pois, tämä vuokrasopimus oli tehty aikaa ennen kuin ulosotto alkoi. Ja niiden isä on jo mullan alla, sillähän minulle nämä velat jäi. Nyt vuokranantaja ottaa asunnon omaan käyttöön ja liian isoksi tämä minulle jäikin.
Eikö pitkäkestoinen ulosotto sentään ilmaise että velkoja on onnistuneesti saatu perittyä mutta se kai rinastetaan varattomuuten, vai?
Onko teillä - asiallisilla ihmisilla - tietoa mistä voisi saada vuokratuksi asuntoa pk-seudulla? Br. palkka - vaikka siitä 1200 vielä meneekin uo:lle vähän aikaa /kk riittäisi kyllä sellaiseen 700 -800/kk vuokraan.
Hyvä työ naisella PK-seutu mutta UMP eikä asuntoa
ManillanKöysi
1
216
Vastaukset
- kristiina.l
hei. olisi vuokralle kaksio espoosta. määräaikaisesti 3 kk. asunto osittain kalustettu. Vuokran olen ajatellut todella edullisesti 600 e. Sosiaalitoimiston maksatus ei käy. asunto olisi alivuokrasopimuksella, ja siinähän on vuokralaisella samat oikeudet kuin normaalilla vuokrasopimuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828