Onko kokemusta lokakuisesta matkailusta? Mikä on parasta siihen aikaan vuodessa New Yorkissa? Entä miinukset? Harkitsen reissua miehen ja lapsen kanssa, ei ole eka kerta New Yorkissa, mutta olisi eka kerta lokakuussa. Vinkkejä ja ajatuksia kuullaan ilolla :)
Vastaukset 2
- Setämees
Me olimme 2014 lokakuun loppupuolella New Yorkissa muutaman päivän. Keli vaihteli tuolloin aika lailla. Hetkittäin tarkeni t-paidalla ja välillä vettä satoin kaatamalla ja tuuli ja oli kylmä. Pukeutumalla tietenki pärjäsi, mutta sateen aikana oli ikävää kun ei sateessa oikein olisi viitsinyt kierrellä ulkona ihastelemassa paikkoja.
Ajankohtaa ajatellen Central park syksyisissä väreissä oli aika mukavaa katseltavaa. - nykisyksyllä
Lokakuussa sää on Nykissäkin aika oikullinen, joten odotettavissa on kaikkea lämpimän, pilvettömän ja tuulettoman sään ja kylmän viiman ja sateiden välillä. Vaatetusta pitää siksi olla mukana monenlaista, jotta pärjää. Keskuspuisto on upea näky lokakuun ruskassa, samoin tietysti mikä tahansa muu puisto, jos sellainen hotellin lähellä on. Nähtävyyksillä voi käydä samaan tapaan kuin kesälläkin, ne ovat New Yorkissa auki vuoden ympäri. Aktiviteeteista sopivat etenkin teatteri, ja lätkä- tai korismatsit, joita seurataan sisätiloissa. Museot luonnollisesti ovat nekin oivallisia paikkoja säällä kuin säällä. New Yorkin annista kaiken edellä mainitun osalla kannattaa lukea loistavalta suomalaiselta sivulta: http://kaupunkilomalle.com/new-york
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1561441Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58658- 39604
- 48603
- 52562
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29542