Ongelma painon kanssa

Olen 8-luokkaa käyvä poika, ja olen huolissani painostani. Pituuteni on 180cm, paino n. 57kg. Normaalit mitat, oletettavasti, mutta koen iteni 1-2 kg ylipainoiseksi. Mitä tehdä?

11

192

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dunno

Siis sä et oo todellakaa ylipainonen. Enneminki alipainone. Oot jo tosi pitkä ni sun kuuluis painaa paljo enemmä. Oikeesti älä nyt vaa rupee tommosii aattelee. Must sun kuuluis painaa ainaki se 65kg.... Ellen nyt aivan vääräs oo.

• Todellisuuss

70kg tolla pituudella sen kuuluis painaa. Tää jätkä on kauhee kukkakeppi (about 20kg alipainoo).

• Todellisuuss kirjoitti:

70kg tolla pituudella sen kuuluis painaa. Tää jätkä on kauhee kukkakeppi (about 20kg alipainoo).

Hetkine? 13 kg enemmä ja mua ei edes erottais sen rasvan alta??? Oikeest nyt jo on vähä liikaa löysää..

• ghghfjgjxhf

Mää oon 01 poika painan 67kg ja oon 173cm enkä oo ylipainonen sää oot just alipainonen jestas kui oot kevyt

• Ruumiinrakenne... oon luonnostani aika kevyt
        käyny varmaa onni geenien tai jonku kanssa et pysyn helposti tän painosena

• nenänöpö

Sanoisin että olet lähellä alipainoista ! Hei älä laihduta, todellakaan :)

• Oldie

Sinulla on selkeästi ongelmia itsetuntosi ja "itseimagosi" kanssa, jos olet huolissasi parin kilon takia. Ihmisen paino saattaa vaihdella parin kilon toleranssilla hyvinkin tiheään muutoinkin.

Painosi ei todellakaan anna syytä huoleen. Jos et kuitenkaan pääse huolestasi eroon, niin mene puhumaan asiasta vaikka terkkarille tai lääkärille. Se kannattaisi tehdä ajoissa, ennen kuin tilanne pahenee esimerkiksi syömishäiriöksi.

• 02-poika

Sä et oo ylipainosta nähnytkään!
      Ite oon seiskalla, oon 170cm pitkä ja painan 65kg.

• trolli121212

Trolli

• Sun pitäs olla 59-80kg eli ehdotan että nostat painoa pari kiloa varsinkin koska olet poika. : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      85
      5993
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      292
      5296
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      50
      3335
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      10
      2856
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      106
      2729
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      4
      1665
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      16
      1595
    8. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1500
    9. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      32
      1449
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      178
      1074
    Aihe