Unijukka...

Hämillään

Olen kirjoitellut erään miehen kanssa menneinä vuosina. Minä olen aina ottanut etäisyyttä. Viime syksynä tutustuimme enemmän ja kirjoittelimme maailman menosta. Jälleen hävisin hänelle ilmoittamatta. Kun olin kateissa kuukauden, tunsin tarvetta pyytää anteeksi. Hän oli loukkaantunut, ymmärrettävästikin. Tiemme jälleen erkanivat, koska mies ei kyennyt antamaan anteeksi. Tapaaimme jälleen eräällä nettisivustolla viime viikolla.

Olemme kirjoitelleet päivittäin ja hän on loistava ihminen. Todellisuudessa en ole kertonut syytä katoamiseesiini. Ikäeromme. Hän on minua kymmenen vuotta nuorempi. Lisäksi olemme molemmat tahoillamme sitoutuneita. Minun on vaikea ajatella meistä romanttisesti tästä syystä. Iästä emme ole puhuneet, enkä tiedä miten hän asian omassa päässään on pohtinut. Kenties pitää vanhemmista naisista.

Tunnen kuitenkin hänen olevan aito ja minun sielustani kiinnostunut. Sillä esim ei ole kysellyt kuvia tai tapaamista. Olemme nyt lähettäneet kuvat toisistamme ja hän on kertakaikkisen komea, eikä hänkään karkuun juossut minun kuvaani. Päinvastoin.

Olisiko sinulla tähän tilanteeseen kerrottavaa? Unohdanko ikäeromme? Mitä kortit tuovat suhteeseemme?

4

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

Tilanne vaati korttien mukaan rohkeutta ja vastuun ottamista. On kohdattava tilanne sellaisena kuin se on. Päätöksen teet kuitenkin lopulta tietenkin itse.
      Asiassa ei pidä jäädä kahden vaiheille. Korttien mukaan teillä on luottamusta, jota on mahdollista vieläkin kehittää välillänne. Mutta käytännössä tulee mieleen myöskin ajatus, että täytyykö tilanteen pakosta johtaa romanssiin tai suhteeseen?!?
      Tässä tilanteessa on jotakin joka voi aukaista asioissa uutta näkökulmaa. Intuitiolla on jokin rooli tilanteessa. Mutta mitä ajattelisit, jos sopisit tilanteeseen "päivä kerrallaan" elämisestä etupäässä ystävinä, koska ette vapaitakaan ole tahoillanne. Sinänsä ikäeron ei pitäisi olla este millekään, ehkä jopa päinvastoin.
      Elämä on matka, jossa täytyy kokea asioita. Mutta kysymys on myöskin valinnoista !

• Hämillään

Hei ja kiitos tulkinnastasi. Juuri näin olen itsekin ajatellut ja pohtinut mahdollista tapaamista tosiaan vain ystävinä. Luulen, että hän saattaa odottaa romanttista suhdetta enkä ehkä ole lainkaan valmis sellaiseen tässä tilanteessa. Vahvistit tuntemuksiani :)

Kysyn kuitenkin vielä, onko korttien mukaan mahdollista, että tämä kehittyisi romanttiseksi ja onko siihen mahdollisuuksia.

• Unijukka15

Kyllä varmasti, kaikki on mahdollista. Mutta jos ajattelet samaan aikaan, että et halua tilanteen kehittyvän sellaiseksi, niin siihen liittyy silloin romantiikan lisäksi myös puolustautumista, ja koska tapahtuma muuttaa elämääsi, niin se ei ole pakosta hyvä yhdistelmä. Ole selkeä siinä mitä haluat, älä siis puolustaudu ja halua romanssia samaan aikaan ...

• petturit

Tätähän nettiyhteydet ovat,pirullisia avautumisia vieraalle ihmiselle,salaa omalta kumppaniltaan,se on jo henkistä pettämistä,illuusiota jostain toisesta,ja kyse on paremmasta seksielämästä,lyllästyneisyydestä omaan kun aletaan jo tuollaisia keskutelupalstoilla hakuja,voi teitä.Jännitystä pitää hake ajoka lootasta,kun ei ole enää säväyttäää omassa elämässän,mieti ,kaveri riekkuu palstoilla ja sinä,vaikka omat kumppanit kulissina,siten etsitään salaa jotain piritävää,uutta,mutta kun kohtaisitte,sama peli jatkuu kumminkin tahoillanne hävetkää ,selkänne takana,jätkä palstoilla,sinä ja kaltaisesei taas hakemassa jotain,,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      222
      4028
    2. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      128
      3471
    3. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      294
      2814
    4. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      262
      2334
    5. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      81
      1976
    6. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      43
      1679
    7. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      47
      1676
    8. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      53
      1407
    9. Tulen hulluksi hänestä

Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu
      Ikävä
      70
      1318
    10. Ensimmäinen kuukausi palkatatta

Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty
      Kansallinen Kokoomus
      108
      1154
    Aihe