Eniten, vanha totuushan on että se paras kamera jäi kotiin mutta tämä tuli mukaan joten mikä se kamera on?
Minkälaista kameraa käytätte
13
147
Vastaukset
- Sekakäyttäjä
Nikon D4 ja D800e jäivät töihin, joten käsillä ovat Fujifilm X-T1 mustana ja harmaana, sekä Fujifilm X100s. Lisäksi laatikon pohjilla epälukuisa määrä Canonin ja Panasonicin näpsiä.
Kerro nyt mitä itse käytät?
- Canonisti_minäkin
Aika tasaisesti käytössä Fujin X Pro 1, X 20 ja iPhone 6. Eniten kuvia ehkä järkkärillä ja seitten iPhonella.
- Canonisti_minäkin
Palstahan on kuvankäsittely, niin täydennän, että kaikki kopioidaan iMac'lle jossa käytän lajitteluun iPhotoa ja käsittelyyn Apperturea.
- Palstahan
Canonisti_minäkin kirjoitti:
Palstahan on kuvankäsittely, niin täydennän, että kaikki kopioidaan iMac'lle jossa käytän lajitteluun iPhotoa ja käsittelyyn Apperturea.
Ihan kaikissa digikameroissa on kuvankäsittely, niin täydennän, että kaikkia digikuvia käsitellään kamerassa. Käytän jälkikäsittelyyn Affinity Photoa ja C1:a.
Nokia Lumia 1020 https://www.youtube.com/watch?v=BvfGJ20mrsc
Luontoa kannattaa seurata!- tuli_mukaan
Jos Leica jää kotiin niin Panasonic LF 1 on yleensä mukana
- 920
Samsun S5 kännykällä tai Canon 20D:llä. Kännykkä toimii muistiinpanokamerana.
Viimeaikoina hupikuvat ovat jääneet vähemmälle, työkuvia vain otetaan. - nikonman
Jos nikon d5 jäi himaam nii nikon d500
(Olen nikonilla töissä joten olen saanut nuo kamrat jo käyttöön) - Niko_ti_nisti
Nikon D300.
- O__nisti_minäkin
Leica D-Lux (typ 109)
Canon SX280 HS on aika usein mukana, jos ei sitä jaksa kantaa niin Ixus 220 HS tai Ixus 155.
- D50D300sD700D4
Paras (D4) ei jää useinkaan kotiin mutta yllättävän hyviä kuvia saa hyvissä olosuhteissa ihan Lumian kamerakännykällä silloin kun se jää....
Esimerkiksi pokkarin mukana pitämisen kamerakännyt ovat käytännössä nollanneet tyystin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656685
- 562018
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes451909- 541172
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3511167Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511115Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141041Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917