Kun kirjoitan viestin Outlook Express:in kautta. on fontti aina 8, eli pienin. Pysyvästi sitä ei saa säädettyä isommaksi. Mikä texturi tässä on kyseessä? Wordin kanssa sillä ei ole mitään yhteistä. Toisessa koneessani ei tätä ongelmaa ole. Pitäisikö se Outlook Express vaihtaa?
Liian pieni fontti.
6
3374
Vastaukset
- toimi?
Tekstin fontin, tyylin ja koon muuttaminen
Voit muuttaa tekstin ulkoasua kaikissa viesteissä tai tehdä muutoksia viestissä valittuun tekstiin.
Voit muuttaa kaikkien viestien tekstin tyyliä seuraavasti:
Valitse Työkalut-valikosta Asetukset.
Valitse Viestin muoto -välilehdestä Fonttiasetukset.
Voit muotoilla tekstiä yksittäisissä viesteissä seuraavasti:
Valitse teksti, jota haluat muotoilla.
(Voit vaihtaa koko viestin fontin valitsemalla Muokkaa-valikosta Valitse kaikki.)
Napsauta muotoilutyökalurivillä haluamiesi vaihtoehtojen painikkeita.
Huomautuksia
Jos muotoilussa on ongelmia, varmista, että HTML-muotoilu on käytössä, valitsemalla uuden viestin ikkunassa Muotoile-valikosta RTF-teksti (HTML). Kun komento on valittuna, sen kohdalla näkyy musta piste.
Kun käytät HTML-muotoilua, mutta vastaanottajan sähköposti- tai uutistenlukuohjelma ei pysty lukemaan HTML-koodia, viesti näkyy tekstimuodossa ja sen liitteenä on HTML-tiedosto. Vastaanottaja voi tarkastella liitetiedostoa avaamalla sen Web-selaimessa.- Ossi
Monet roskapostisuodattimet antavat postille roskapostipisteitä siitä että posti on kokonaan tai osaksi hötömölöä ja siten saattaa joutua bittien taivaaseen ennen perille pääsyä.
Toiset postiohjelmat eivät näytä hötömölöä tai eivät ainakaan oikein. Tällöin posti saattaa jäädä lukematta.
Perusssääntö on se että kaikki "tärkeä" posti tulee lähettää pelkkänä tekstinä. - Mikonpoika
Tein sen virheen että en ruvennut säätämään fontin kokoa jo ennen viestin kirjoittamista. Kirjoitusvaiheessa sitä ei voi tallentaa. Tällaista, harvoin eteen tulevaa ei aina honaa. Kiitoksia kamalasti!
- fontti
Minulla Outlookissa muuttuivat saapuneet viestit yhtäkkisesti todella pienelle fontille. Ennen ovat näkyneet normaalilla fontilla, nyt juuri ja juuri selvän saa.
Mistäkähän tämä voisi johtua? Olen yrittänyt muuttaa työkalut -> asetukset -> jne. fonttia, mutta ei mitään merkitystä sähköpostikansion saapuneisiin viesteihin.. Missähän vika?- Anonyymi
Sama ongelma Outlookissa saapuvissa viesteissä. Sähköpostiasetusten kautta fontin muuttaminen ei auta mitään. Itse lähetetyt viestit toimivat aivan normaalisti. Mitä pitäisi tehdä?
- Anonyymi
Osta isompi näyttö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838