Mitäs olette touhunneet tämmösenä nättinä talvipäivänä? :) Lunta tuli ja nyt aurinko meinaa vähän vilkutella meille.
Muiskis palstalaiset :)
120
270
Vastaukset
Muiskista vaan Lana ;-¤ Meikä on pierunrysiään vaan uitellut elikkä pyykkäyspäivä oli. Pikapuoliin pitäisi lähteä lompsimaan kohti tytsin residenssiä kun siellä on saunomista ja meikän lempiherkkua tarjolla.. :-P Tällaisena päivänä olis mukava mennä yhdessä pulkkamäkeenkin muttei vielä uskalla ettei tytsin syke nouse.. :-/ No mitäs sää Lana oot hommaillut? Ootko leiponut pullaa? Meikä vaan siksi kysyy että vois aikansa kuluksi kiertää sitä kautta.. ;-D
No mäkin olen pyykkäilly..tai kone kyl pesi. :) Enpä ole leiponu kyllä tänään.En ole leiponu ku jouluna viimeks.Lorvikatarri nääs.. :P
Saako arvata,että sait jotain kaaliin liittyvää ruoaks? ;)tinttu-liina kirjoitti:
No mäkin olen pyykkäilly..tai kone kyl pesi. :) Enpä ole leiponu kyllä tänään.En ole leiponu ku jouluna viimeks.Lorvikatarri nääs.. :P
Saako arvata,että sait jotain kaaliin liittyvää ruoaks? ;)Butch on ruinannu itelleen kaalilaatikkoo... :D
artagnan kirjoitti:
Butch on ruinannu itelleen kaalilaatikkoo... :D
:) Se ei ole huonoa ruokaa olleskaan. :)
artagnan kirjoitti:
Butch on ruinannu itelleen kaalilaatikkoo... :D
Ehdotan että myös kaimalleni tarjotaan nokare tuota laatikkoa. Butsi vois sitte räpsästä kuvan siitä kuinka herra reagoi...:)
tinttu-liina kirjoitti:
Saako arvata,että sait jotain kaaliin liittyvää ruoaks? ;)Minulla kyllä olisi pullaa tarjolla.. Kanelipullia olen leivoskellut.. :P
Kittiechihu kirjoitti:
Minulla kyllä olisi pullaa tarjolla.. Kanelipullia olen leivoskellut.. :P
Voi kittie..Sä saat mut tuntemaan itteni kyllä nii laiskaks,ku sä jaksat touhuta koko ajan..:P Kanelipullat on kyllä namia.:)
toljanter kirjoitti:
Ehdotan että myös kaimalleni tarjotaan nokare tuota laatikkoa. Butsi vois sitte räpsästä kuvan siitä kuinka herra reagoi...:)
Mä tarjosin joskus meidän katille mun tekemää kalakeittoa,nii kehtas onneton alkaa kaapimaan lattiaa sen ruokakupin ympäriltä eli yritti peittää sitä,:O Vähän mä olin loukkaantunu..ei arvostanu mokoma karvaläjä mun keittotaitojani.:P
tinttu-liina kirjoitti:
Mä tarjosin joskus meidän katille mun tekemää kalakeittoa,nii kehtas onneton alkaa kaapimaan lattiaa sen ruokakupin ympäriltä eli yritti peittää sitä,:O Vähän mä olin loukkaantunu..ei arvostanu mokoma karvaläjä mun keittotaitojani.:P
Toi meidän murun vötkäle syö kyl keitettyy lohee hyväl halul. Kivan kuulonen ku se sillai tosissaan maiskuttelee... ;)
artagnan kirjoitti:
Toi meidän murun vötkäle syö kyl keitettyy lohee hyväl halul. Kivan kuulonen ku se sillai tosissaan maiskuttelee... ;)
Kaimahan on kuin minä, taisin jossain vaiheessa kertoakkin että mun lempiruoka on lohikeitto:)
artagnan kirjoitti:
Meidän kateille ei kelpaa ees lohi. :) Jauhelihaa ja kanaa vaan.
tinttu-liina kirjoitti:
Voi kittie..Sä saat mut tuntemaan itteni kyllä nii laiskaks,ku sä jaksat touhuta koko ajan..:P Kanelipullat on kyllä namia.:)
Äh, et sinä laiska ole. Sinä olet työelämässä, joten sinulla on oikeus laiskotellakin. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Meidän kateille ei kelpaa ees lohi. :) Jauhelihaa ja kanaa vaan.
meidän koira tykkää tosi paljon lohesta.. :D
tinttu-liina kirjoitti:
:) Se ei ole huonoa ruokaa olleskaan. :)
No meikä söisi sitä vaikka aamua iltaa kun tytsi osaa kyllä kokata että vie kielenki mennessään.. :-P
tinttu-liina kirjoitti:
Ei hemmetti soikoon ;-D Meikä tahtoisi nähdä että kuinka tytsin ukon kulmakarvat kohoaisi kattoon asti jos antiikkimööpeleistä löytyis ykskään kynnenjälki saati että lattioita kaavittaisiin.. ;-D
Kittiechihu kirjoitti:
meidän koira tykkää tosi paljon lohesta.. :D
Oho..:)Jotenki luulis et sessulit rakastaa vaa liharuokia.:)
butch-cassidy kirjoitti:
No meikä söisi sitä vaikka aamua iltaa kun tytsi osaa kyllä kokata että vie kielenki mennessään.. :-P
Ööh..mä kyl epäilen,että se alkais tökkimää jossai vaiheessa.;)
butch-cassidy kirjoitti:
Ei hemmetti soikoon ;-D Meikä tahtoisi nähdä että kuinka tytsin ukon kulmakarvat kohoaisi kattoon asti jos antiikkimööpeleistä löytyis ykskään kynnenjälki saati että lattioita kaavittaisiin.. ;-D
Kyllä aika usein tulee jälkiä kattien touhuista,mut sen tietää jo ennenku eläimen ottaa.Sitä saa välillä pistää tapetit ja sohvat vaihtoon.:)
tinttu-liina kirjoitti:
Oho..:)Jotenki luulis et sessulit rakastaa vaa liharuokia.:)
Niinpä, kyllä se lihaakin syö. Mutta näköjään lohikin kelpaa hyvin. :D
tinttu-liina kirjoitti:
Ööh..mä kyl epäilen,että se alkais tökkimää jossai vaiheessa.;)
Et Lana vaan tunne tarpeeksi meikän intohimoista luonnetta elikkä kun meikä johonkin asiaan mieltyy siitä ei sitten meinaa päästä eroon mitenkään. Kessuttelun lopettaminenki otti hemmetin lujille.. :-/
tinttu-liina kirjoitti:
Kyllä aika usein tulee jälkiä kattien touhuista,mut sen tietää jo ennenku eläimen ottaa.Sitä saa välillä pistää tapetit ja sohvat vaihtoon.:)
Toi tytsin läskipunkero on sitten eri maata kun se ei vaivaudu edes sängylle hyppäämään omin jaloin vaan aina se joutuu sitä nostamaan. Meikä yritti sitä leikityttääkkin mutta sillä oli sellainen ilme naamallaan että lopeta jätkä ilveily tai lähde nostelemaan. Onko noi sun kissat maatiaisia vai mitä..?
Kittiechihu kirjoitti:
Niinpä, kyllä se lihaakin syö. Mutta näköjään lohikin kelpaa hyvin. :D
:) Kyllä sessulit on nii ihania. <3
butch-cassidy kirjoitti:
Toi tytsin läskipunkero on sitten eri maata kun se ei vaivaudu edes sängylle hyppäämään omin jaloin vaan aina se joutuu sitä nostamaan. Meikä yritti sitä leikityttääkkin mutta sillä oli sellainen ilme naamallaan että lopeta jätkä ilveily tai lähde nostelemaan. Onko noi sun kissat maatiaisia vai mitä..?
Toinen on ja toinen ei. :) Yleensä kisulit kyl touhuaa kauheesti.Toivottavasti toi Arielin katti ei levene lihapullaks,jos ei liiku. ;))
Kisulit tykkää juosta jonku paperipallonki perään nii,että on matotki tuhannen solmussa.tinttu-liina kirjoitti:
:) Kyllä sessulit on nii ihania. <3
Onhan tuo mukavaa seuraa.. :) Kissatkin on kyllä kivoja, mukavaa kun sinä Tinttu, sekä Ariel voitte pitää niitä lemmikkeinä. Minäkin haluaisin, mutta on allergiaa..
Kittiechihu kirjoitti:
Onhan tuo mukavaa seuraa.. :) Kissatkin on kyllä kivoja, mukavaa kun sinä Tinttu, sekä Ariel voitte pitää niitä lemmikkeinä. Minäkin haluaisin, mutta on allergiaa..
Tosi kurjaa,että sulla on toi allergia. :(( Kiva kummiski,että voit ainakin koiraa pitää.Se vasta kamalaa olis,ku ois kaikille allerginen. Mä en ole koskaan elänyt niin,etteikö ois joku kultamussuli aina saman katon alla.En ees osais kuvitella semmosta elämää. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Tosi kurjaa,että sulla on toi allergia. :(( Kiva kummiski,että voit ainakin koiraa pitää.Se vasta kamalaa olis,ku ois kaikille allerginen. Mä en ole koskaan elänyt niin,etteikö ois joku kultamussuli aina saman katon alla.En ees osais kuvitella semmosta elämää. :)
On se kurjaa.. Mutta onneksi edes koiraa pystyn pitämään, lemmikit on ihania. :)
Kittiechihu kirjoitti:
On se kurjaa.. Mutta onneksi edes koiraa pystyn pitämään, lemmikit on ihania. :)
On ne..Välillä saa nauraa niitten hassuille touhuille.Ja ihana juttu ku tulee kotiin,nii kisuli tulee heti silitettäväks.:)
tinttu-liina kirjoitti:
Toinen on ja toinen ei. :) Yleensä kisulit kyl touhuaa kauheesti.Toivottavasti toi Arielin katti ei levene lihapullaks,jos ei liiku. ;))
Kisulit tykkää juosta jonku paperipallonki perään nii,että on matotki tuhannen solmussa.Tota noin... Jos noi sun kisut on sellasii sprintterityyppei toi murun on sit kai sellanen bodarityyppi :D
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Jos noi sun kisut on sellasii sprintterityyppei toi murun on sit kai sellanen bodarityyppi :D
Bodarityyppi.. :D Voi varmaan ollakki..Noi katit on kaikki nii erilaisia.Tää nuorempi on ylensyönyt pikkupossu,mut jaksaa kummiski juosta välillä ku mielipuoli ympäri huushollia.:)
tinttu-liina kirjoitti:
On ne..Välillä saa nauraa niitten hassuille touhuille.Ja ihana juttu ku tulee kotiin,nii kisuli tulee heti silitettäväks.:)
Samat sanat! Minäkin saan usein nauraa koirani touhuille ja tulen hyvälle mielelle. :)
Kittiechihu kirjoitti:
Samat sanat! Minäkin saan usein nauraa koirani touhuille ja tulen hyvälle mielelle. :)
Sitähän sanotaan että eläimet on vähän niinku sielunhoitajia..:)) Mä tapasin kittie muutes ihanan koiran.Sen silmät oli nii suloset,että mä rakastuin heti.<3
tinttu-liina kirjoitti:
Sitähän sanotaan että eläimet on vähän niinku sielunhoitajia..:)) Mä tapasin kittie muutes ihanan koiran.Sen silmät oli nii suloset,että mä rakastuin heti.<3
Niin sielunhoitaja kuvaa hyvin eläimiä, minä myös pidän koiraani terapeuttina, se saa minut hyvälle tuulelle ja raahaa minut ulos kävelylle. :)
Mimmoiseen koiraan tutustuit?Kittiechihu kirjoitti:
Niin sielunhoitaja kuvaa hyvin eläimiä, minä myös pidän koiraani terapeuttina, se saa minut hyvälle tuulelle ja raahaa minut ulos kävelylle. :)
Mimmoiseen koiraan tutustuit?En mä sitä rotua tiedä,mut sillä oli silmät niinku spanielilla.Sen katse sulatti mun sydämmen täysin.<3 Nii juu..se on kyllä hyvä ku koirat tahtoo sinne lenkille,ku mikään ei ole niin mieltä piristävää ku kävely raittiissa ilmassa.:)
tinttu-liina kirjoitti:
En mä sitä rotua tiedä,mut sillä oli silmät niinku spanielilla.Sen katse sulatti mun sydämmen täysin.<3 Nii juu..se on kyllä hyvä ku koirat tahtoo sinne lenkille,ku mikään ei ole niin mieltä piristävää ku kävely raittiissa ilmassa.:)
No jos törmäät koiraan toiste, niin juttele omistajan kanssa ja kysy mikä koirarotu on kyseessä? :)
Kirjastossa kävin mieheni kanssa, tuli hyvä mieli kun ulkona on ihanan aurinkoinen talvisää.. :)
On tosiaan ollu nätti päivä tänään,ku eilen oli ihan hirmunen ilma. :P Taisit hakea sieltä kirjastosta taas ison kasan lukemista? ;)
Minäki aloitin taas lukemaan yhtä kirjaa,,Saas nähä kuinka monta vuotta siinäki taas kuluu. :Dtinttu-liina kirjoitti:
On tosiaan ollu nätti päivä tänään,ku eilen oli ihan hirmunen ilma. :P Taisit hakea sieltä kirjastosta taas ison kasan lukemista? ;)
Minäki aloitin taas lukemaan yhtä kirjaa,,Saas nähä kuinka monta vuotta siinäki taas kuluu. :DNo pari kirjaa lainasin, sekä hain postista paketin tilaamiani kirjoja.. :D
Kittiechihu kirjoitti:
No pari kirjaa lainasin, sekä hain postista paketin tilaamiani kirjoja.. :D
Jessus sentään.:D oot sä mahoton lukutoukka!Olikko jo koulussa yhtä innokas lukija?
tinttu-liina kirjoitti:
Jessus sentään.:D oot sä mahoton lukutoukka!Olikko jo koulussa yhtä innokas lukija?
Aloin lukemaan kirjoja ekaluokalta lähtien.. :)
Kittiechihu kirjoitti:
Aloin lukemaan kirjoja ekaluokalta lähtien.. :)
Sä sit luit koulukirjojaki innolla ja vetelit kokeista kymppejä? :))
tinttu-liina kirjoitti:
Sä sit luit koulukirjojaki innolla ja vetelit kokeista kymppejä? :))
No en todellakaan ollut hyvä koulussa, vain joissakin aineissa.. Mutta luin muita kirjoja heti kun lukemaan opin.
Kittiechihu kirjoitti:
No en todellakaan ollut hyvä koulussa, vain joissakin aineissa.. Mutta luin muita kirjoja heti kun lukemaan opin.
Meikä nyt uteliaisuuttaan kysyy että luetko mieluummin suomeksi vaiko ruotsiksi kun molemmat kielet on hallinnassa? Harmi vaan kun ei tunnettu meikän lukioaikana.. Olisit saanut auttaa ruotsin läksyissä.. ;-)
Kittiechihu kirjoitti:
Toi lukeminen ei ole koskaan kyllä huono juttu.Kyllä siinä pollaki tykkää,ku lueskelee. :)
butch-cassidy kirjoitti:
Meikä nyt uteliaisuuttaan kysyy että luetko mieluummin suomeksi vaiko ruotsiksi kun molemmat kielet on hallinnassa? Harmi vaan kun ei tunnettu meikän lukioaikana.. Olisit saanut auttaa ruotsin läksyissä.. ;-)
Luen yhtä hyvin suomeksi, ruostsiksi ja engalnniksi, eli ei väliä. :) Minä avustin kyllä yhtä luokkatoveria ruotsinkurssilla, kun opiskelin lähihoitajaksi, joten ihan mielelläni olisin auttanut sinuakin. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Toi lukeminen ei ole koskaan kyllä huono juttu.Kyllä siinä pollaki tykkää,ku lueskelee. :)
Juuh, totta. :)
Viittiikö tunnustaa et mä oon sit vedelly sikeit umpipeitois ku viime viikol yöt kulu aivastelles ja niistäes ku oli nii hemmetinmoinen räkätauti... Et pitäis kai alkaa potkii noit luutui vähä kasaan...
Ai sä olet hoidellu univelkoja pois. :) Tuossa taudissa nukkuminen ei kyllä olekkaan hääviä.Onneks ei ole nyt ollu pitkään aikaan mitään tollasta..:P Ookko parantunu jo kokonaan?
tinttu-liina kirjoitti:
Ai sä olet hoidellu univelkoja pois. :) Tuossa taudissa nukkuminen ei kyllä olekkaan hääviä.Onneks ei ole nyt ollu pitkään aikaan mitään tollasta..:P Ookko parantunu jo kokonaan?
No nenä on viel vähä tukos... Tää oli kyl ärhäkkää tarttuun ku mä ja toi Temmirauta saatiin tää Butchilt ja sit ku Temmirauta vei polttopuukuorman tolle meidän murul nii hän sai sit miehineen taudin hältä.
artagnan kirjoitti:
No nenä on viel vähä tukos... Tää oli kyl ärhäkkää tarttuun ku mä ja toi Temmirauta saatiin tää Butchilt ja sit ku Temmirauta vei polttopuukuorman tolle meidän murul nii hän sai sit miehineen taudin hältä.
Oho..Onpas todellakin ollu tarttuvaa kamaa. :P Ja kaiken alunpanija oli tietysti Butsi.. Antakaa sille selkään,ku tollai levittää pöpöjänsä. ;)))
tinttu-liina kirjoitti:
Oho..Onpas todellakin ollu tarttuvaa kamaa. :P Ja kaiken alunpanija oli tietysti Butsi.. Antakaa sille selkään,ku tollai levittää pöpöjänsä. ;)))
No Butchin mukaan tää piti kuulemma olla pelkkää allergianuhaa mut mä luulen et me ollaan tartutettu jo ainaki puol Kokkolaa... :/
artagnan kirjoitti:
No Butchin mukaan tää piti kuulemma olla pelkkää allergianuhaa mut mä luulen et me ollaan tartutettu jo ainaki puol Kokkolaa... :/
Butsi huijas.;)) Nyt sit palstalaiset tietää et jos tauti iskee kaupunkilaisiin,niin kaiken syynä on Butsi..;)
artagnan kirjoitti:
sen verran jäbän pitää ihteään puolustella et olo tuntu silloin kyllä kaikin puolin terveeltä ku typykälle polttopuita kuskasin. et semmosena oireettomana tuli sitte tautia eteenpäin levitettyä..
tinttu-liina kirjoitti:
Ilmiantakaa tää Lanan viesti pikaisesti. Syyksi voitte kirjoittaa että väkivaltaan yllyttäminen.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Ilmiantakaa tää Lanan viesti pikaisesti. Syyksi voitte kirjoittaa että väkivaltaan yllyttäminen.. ;-D
Elä sinä butsipusumuruseni siellä intoile.;))))
temmirauta kirjoitti:
sen verran jäbän pitää ihteään puolustella et olo tuntu silloin kyllä kaikin puolin terveeltä ku typykälle polttopuita kuskasin. et semmosena oireettomana tuli sitte tautia eteenpäin levitettyä..
Tuo on niitä juttuja mille ei vaa voi mitään.Ei sitä koskaan voi tietää millon se pöpö on ottanu kiinni.
Niin koomiselta kuin se kuulostaa, niin olen potenut flunssaa. Ympyrä sulkeutui, sillä minun tartuntani on peräisin Arielilta. :)
Sinäki sairaana? :P En kyllä muista millon oisin kuullu,et tosiaan pöpö käy kaikki läpi..Usein perheessäkään vaikka yksi sairastuu,nii ei välttämättä kukaan muu.Paranemisia sulle Speedo.:)
Mä oon kirjoitellu viimeisen viikon ajan tänne palstallekki suojakäsineitä käyttäen ja tieteski hengityssuojain naamalla. Ja terve oon ku pukki;)
tinttu-liina kirjoitti:
Sinäki sairaana? :P En kyllä muista millon oisin kuullu,et tosiaan pöpö käy kaikki läpi..Usein perheessäkään vaikka yksi sairastuu,nii ei välttämättä kukaan muu.Paranemisia sulle Speedo.:)
Kiitos! Arielilla oli jopa hengityssuojain kasvoillaan, kun kävin viemässä hänelle opintoihin liittyvää materiaalia. Ei näköjään auttanut. :)
spee_do kirjoitti:
Kiitos! Arielilla oli jopa hengityssuojain kasvoillaan, kun kävin viemässä hänelle opintoihin liittyvää materiaalia. Ei näköjään auttanut. :)
Kyllä se vaan kummasti voi tarttua vaikka tekis mitä.:( Usein toitotetaan käsienpesua,mut en usko et se hirveesti aina auttais.Täytyy uskoa siihen et TERVE ihminen sairastaa vuodessa 4-5 flunssaa.:)Mä en sit varmaa ole terve.;)
tinttu-liina kirjoitti:
Kyllä se vaan kummasti voi tarttua vaikka tekis mitä.:( Usein toitotetaan käsienpesua,mut en usko et se hirveesti aina auttais.Täytyy uskoa siihen et TERVE ihminen sairastaa vuodessa 4-5 flunssaa.:)Mä en sit varmaa ole terve.;)
Mä luulen et tää oli tään kaameen aivastelun takii nii tarttuvaa. Niinku jotaki 15 kertaa peräkkäin. Kyl siel Temmiraudallaki oli sit oltavat lehmäin seas... :(
artagnan kirjoitti:
Mä luulen et tää oli tään kaameen aivastelun takii nii tarttuvaa. Niinku jotaki 15 kertaa peräkkäin. Kyl siel Temmiraudallaki oli sit oltavat lehmäin seas... :(
Mitähä ne lehmät mahto aatella..:D Kissat ainaski kahtoo silmät suurina ku aivastaa ja lähtevät kälppimään paikalta.:))
tinttu-liina kirjoitti:
Mitähä ne lehmät mahto aatella..:D Kissat ainaski kahtoo silmät suurina ku aivastaa ja lähtevät kälppimään paikalta.:))
no ei niitten päässä liikoja liiku :) sorkkaa nostelivat ku isommasti pärskäytti..
tinttu-liina kirjoitti:
Lukioaikana toi oli meikän kohdalla normimeininkiä että flunssa iski monta kertaa vuodessa. Tavallisesti aina jonkun koejakson jälkeen oli aina hemmetinmoinen tauti päällä.. :-/
toljanter kirjoitti:
Mä oon kirjoitellu viimeisen viikon ajan tänne palstallekki suojakäsineitä käyttäen ja tieteski hengityssuojain naamalla. Ja terve oon ku pukki;)
Etkä varmaan unohtanu tieteskää niitä cooleja aurinkolaseja..;)))
temmirauta kirjoitti:
no ei niitten päässä liikoja liiku :) sorkkaa nostelivat ku isommasti pärskäytti..
Mistäs tiiät kuule vaikka ne aattelis kuinkaki fiksusti..;)) Joka aamu manailevat mielessää,et taasko toi jäbä tulee meijän tisukoita repimään..;)))
butch-cassidy kirjoitti:
Lukioaikana toi oli meikän kohdalla normimeininkiä että flunssa iski monta kertaa vuodessa. Tavallisesti aina jonkun koejakson jälkeen oli aina hemmetinmoinen tauti päällä.. :-/
Ihan niinku olis stressiperästä..:P
tinttu-liina kirjoitti:
Etkä varmaan unohtanu tieteskää niitä cooleja aurinkolaseja..;)))
No ne mulla on aina päässä kun tänne kirjoittelen, ei sitte silmiin satu jos tulee kamalan räiskyvää palautetta mulle;)
toljanter kirjoitti:
No ne mulla on aina päässä kun tänne kirjoittelen, ei sitte silmiin satu jos tulee kamalan räiskyvää palautetta mulle;)
Aatteles jos näissä kuuluis ääniki..Sais olla teillä miehillä korvatulpat välillä korvissa.;))
tinttu-liina kirjoitti:
Aatteles jos näissä kuuluis ääniki..Sais olla teillä miehillä korvatulpat välillä korvissa.;))
Ihan varmuuden vuoksi oon varautunut tuohonkin...
Eli esimerkiksi juuri nyt oon suojautunut kuulosuojaimilla, hengityssuojalla, tiskarin kumikäsineillä, aurinkolaseilla sekä tietenkin nitropurkki on varalta pöydällä valmiina...
Ootte te palstan tyttöset vaan semmosia että tommosen turva-arsenaalin tarvii tonttu jotta tohtii kanssanne kommunikoida:(toljanter kirjoitti:
Ihan varmuuden vuoksi oon varautunut tuohonkin...
Eli esimerkiksi juuri nyt oon suojautunut kuulosuojaimilla, hengityssuojalla, tiskarin kumikäsineillä, aurinkolaseilla sekä tietenkin nitropurkki on varalta pöydällä valmiina...
Ootte te palstan tyttöset vaan semmosia että tommosen turva-arsenaalin tarvii tonttu jotta tohtii kanssanne kommunikoida:(Mut kaikelta et voi kummiskaa suojautua tonttuseni...;)) Koitappa vaa kestää.;)
tinttu-liina kirjoitti:
Mistäs tiiät kuule vaikka ne aattelis kuinkaki fiksusti..;)) Joka aamu manailevat mielessää,et taasko toi jäbä tulee meijän tisukoita repimään..;)))
helpotus se niille on ku saa utareet tyhjiksi... ;D
- TOSIREALISTINKOKKOLA
Hullu mikä hullu. Laskekaapa seuraavat hullun Turkoosin kommentit, hah...
Eikö 'kokkolan kingsin' monologit oikein vedä kaipaamasi huomiota...;)
Mitä enempi urpo täällä laitat yllä olevan kaltaisia herjoja sen tyytyväisempi olen. Tajuan siitä että sairaan olion on tosi paha olla sairaassa huomion kaipuussaan. Nykyään olen TODELLA tyytyväinen, please kaipaan lisää huomiotasi :)))
kovasti oli jäbän silmään pimiää vielä ;) aamupuuroa meinaan tässä alkaa hiljalleen keittelemään..
tinttu-liina kirjoitti:
Mä en tiiä,mut mun massu kääntyy ympäri ku aattelenki sanaa aamupuuro..yöök. :X
se on kuules semmonen terveellinen tapa aloittaa päivä. typykkäki kummasti tottu ku viikko oltiin reissussa. se on vaan silleen et välillä pitää sitte muistaa nielaistaki eikä vaan poskiin kerätä.. ;)
temmirauta kirjoitti:
se on kuules semmonen terveellinen tapa aloittaa päivä. typykkäki kummasti tottu ku viikko oltiin reissussa. se on vaan silleen et välillä pitää sitte muistaa nielaistaki eikä vaan poskiin kerätä.. ;)
Mä en ole ikinä ollu mikään aamusyöjä.Juon kahvia monta kupillista,niin se riittää kyllä. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Mä en ole ikinä ollu mikään aamusyöjä.Juon kahvia monta kupillista,niin se riittää kyllä. :)
no eipä sitä itekkään ennen lypsylle lähtöä juo muuta ku lasillisen vettä mut sitte ku sieltä tulee on sen verran jo nälkä et pelkällä kahvikupillisella ei pärjää.. :)
temmirauta kirjoitti:
no eipä sitä itekkään ennen lypsylle lähtöä juo muuta ku lasillisen vettä mut sitte ku sieltä tulee on sen verran jo nälkä et pelkällä kahvikupillisella ei pärjää.. :)
Etkö sä juo kahvia ennen lypsylle menoa??? :O Herrajee..eihän sitä voi olla hereillä ilman kaffeeta..:P
tinttu-liina kirjoitti:
Etkö sä juo kahvia ennen lypsylle menoa??? :O Herrajee..eihän sitä voi olla hereillä ilman kaffeeta..:P
no ei sitä vaan kykene ottamaan mitään suuhunsa ennen ku sieltä tulee.. jäbällä on muutenki semmonen raakan puoleinen herätys et heti ylös ilman mitään sen kummempia torkkumisia. siinä sitä sitte mukavasti herää ku ensimmäiselle kantturalle lypsimiä tällää.. ;)
temmirauta kirjoitti:
no ei sitä vaan kykene ottamaan mitään suuhunsa ennen ku sieltä tulee.. jäbällä on muutenki semmonen raakan puoleinen herätys et heti ylös ilman mitään sen kummempia torkkumisia. siinä sitä sitte mukavasti herää ku ensimmäiselle kantturalle lypsimiä tällää.. ;)
Mä kyllä arvostan sua ihan kamalasti. Ei sitä ihan joka immeisestä ole tuohon työhön. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Mä kyllä arvostan sua ihan kamalasti. Ei sitä ihan joka immeisestä ole tuohon työhön. :)
no kyllä tää semmonen auringon laskun ala on et sitte ku jäbäki joskus lopettaa ei kenenkään kannata karjanpitoa jatkaa. kannattavuus on silleen heikkoa et sontatalikkoa kummempaa investointia ei oo järkeä tehä. hirvittää vaan niitten puolesta joilla on kamalat velat kontollaan..
- TOSIripulisti
Mitä se Perhon ripulisti taas täällä homoilee!
Moikka mitäs asiaa minulla oli ei kai mitään muuta kuin hyvää sunnuntai iltaa toivotan
Kiva ku tulit.:) Täällä voi löpistä vaikkei nii asiaa oliskaa.;) Kivaa sunnuntai-iltaa sullekki Ilmannimi.:)
Ok. Kerron kyllä ku keksin sanottavaa
Mä sit oon tota kosintaa ootellu mut kovin on ollu hiljasta et kai täs joutuu jo luopuun... :(
tinttu-liina kirjoitti:
Oivoi..Se on rikki nyt..meinaanArtsin sydäntä. :(
No on se... :( Taidettiin sit viel suututtaaki toi meidän muru ku lähettiin Butchin kaa myöhään illal loikuun ikkunan alle ku hän oli menny jo nukkuun. Et tällasii me 9-vuotiaat...
artagnan kirjoitti:
No on se... :( Taidettiin sit viel suututtaaki toi meidän muru ku lähettiin Butchin kaa myöhään illal loikuun ikkunan alle ku hän oli menny jo nukkuun. Et tällasii me 9-vuotiaat...
Oho...no toivotaan että hän leppyy pian. <3
tinttu-liina kirjoitti:
Oho...no toivotaan että hän leppyy pian. <3
No meikä intoutui Artsin kanssa härnäämään sitä hiukkasen liikaa ja ottamaan ilon irti karkauspäivästä kun tytsi on sellainen sitoutumiskammoinen elikkä sitä ei saisi alttarille muuta kuin lujasti köyttämällä.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No meikä intoutui Artsin kanssa härnäämään sitä hiukkasen liikaa ja ottamaan ilon irti karkauspäivästä kun tytsi on sellainen sitoutumiskammoinen elikkä sitä ei saisi alttarille muuta kuin lujasti köyttämällä.. ;-D
Voi voi pojat teitä...Ny kannattaa sit olla hissukseen ja sen jälkeen yrittää lepytystä..;) Selkäsaunan kyl tarttisitte oikeen äitin käestä taas.;)
tinttu-liina kirjoitti:
Voi voi pojat teitä...Ny kannattaa sit olla hissukseen ja sen jälkeen yrittää lepytystä..;) Selkäsaunan kyl tarttisitte oikeen äitin käestä taas.;)
No onneksi ei naamalta toisiamme tunneta ettei tuu lättyyn.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No onneksi ei naamalta toisiamme tunneta ettei tuu lättyyn.. ;-D
Sanottasko että ette istuis viikkoon...:))))
tinttu-liina kirjoitti:
No kyllä meillä hemmetti soikoon olikin mahanalus jalkoja täynnä ja paskat miltei puntissa kun nähtiin että tytsin ukon auto kaartaa pihatielle kun luultiin että se on yötä poissa.. x-O
tinttu-liina kirjoitti:
anna kuules paukkua vaan.. ;)
butch-cassidy kirjoitti:
No kyllä meillä hemmetti soikoon olikin mahanalus jalkoja täynnä ja paskat miltei puntissa kun nähtiin että tytsin ukon auto kaartaa pihatielle kun luultiin että se on yötä poissa.. x-O
voisko tähän muuta sanoa ku et on se sitte luojan lykky et toi karkauspäivä on vaan kerran neljässä vuodessa et jospa siihen ens kertaan mennessä olis tullu sen verran järkeä lisää et puolilta öin ei tarvis toisten takapihoja koluta..
temmirauta kirjoitti:
voisko tähän muuta sanoa ku et on se sitte luojan lykky et toi karkauspäivä on vaan kerran neljässä vuodessa et jospa siihen ens kertaan mennessä olis tullu sen verran järkeä lisää et puolilta öin ei tarvis toisten takapihoja koluta..
Mä sit muistelen tota kiikkustuolis niinku säki tapaat sanoo... ;D
artagnan kirjoitti:
Mä sit muistelen tota kiikkustuolis niinku säki tapaat sanoo... ;D
Saat sit kertoa lapsenlapsilles miten säikytit nuoren neidon yöllä melkeen pyörryksiin,ku sä olit niin hurmioitunut. ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Saat sit kertoa lapsenlapsilles miten säikytit nuoren neidon yöllä melkeen pyörryksiin,ku sä olit niin hurmioitunut. ;))
Et miten vaari oli korviaan myöten rakastunut muttei mummoon... ;)
artagnan kirjoitti:
Et miten vaari oli korviaan myöten rakastunut muttei mummoon... ;)
No se mummo ei tieteskää ollu sillon viel kuvioissa mukana.:)) Sit muksut utelee et mikset sit ottanu sitä,jos kerran nii rakastit..;))
tinttu-liina kirjoitti:
No se mummo ei tieteskää ollu sillon viel kuvioissa mukana.:)) Sit muksut utelee et mikset sit ottanu sitä,jos kerran nii rakastit..;))
No sit vaari vastaa et en kelvannu... :(
Mä en sit pystyny välttää kiusausta ku tää on kuiteski sadas... :D
Mulla on sulle pieni pyyntö mun rakas valmentaja... Älä säästä piiskaa, kun läimit Butchia ja Artagnania :)) Siis ihan oikeasti säikähdin aivan puolikuoliaaksi, koska luulin, että meidän taloon murtaudutaan :(( Mmmm... Se mun piti muistaa myös mainita, ettei mun miau ole läski, vaan toooooooooosi lihaksikas ja Butchin puheista 99% on puhdasta kakkaa :))
Ja minähän myönnyn mun valmennettavan pyyntöön ja annan kyllä kunnolla piiskaa pojille,kunhan saan ne kiinni. ;)) Oppivat käyttäytymään nuo huligaanit. ;)
Tuo sun kissan rotu onkin aika jämäkän tyyppinen katti ihan luonnostaan.Meidän katti ei ole lihaksikas,vaan ihan oikeasti läski,mut ku ei hän ruokahalulleen mitään voi. :))Se unohtu,että kyllä sitä sen verran tuota Butsia on jo oppinu tuntemaan tällä palstalla,että tietää hänen olevan semmonen vääräleuka. ;))
Jokainen meistä on varmaankin saanut toisesta kirjoittajasta sellaisen yleiskuvan..jos näin voi sanoa. :))tinttu-liina kirjoitti:
Ja minähän myönnyn mun valmennettavan pyyntöön ja annan kyllä kunnolla piiskaa pojille,kunhan saan ne kiinni. ;)) Oppivat käyttäytymään nuo huligaanit. ;)
Tuo sun kissan rotu onkin aika jämäkän tyyppinen katti ihan luonnostaan.Meidän katti ei ole lihaksikas,vaan ihan oikeasti läski,mut ku ei hän ruokahalulleen mitään voi. :))Tota noin... Me sit tallottiin yks kukkapenkkiki maan tasal ku tuli se ääntäki nopeempi primitiivireaktio et ny häivytään et auttaa kai ku tunnustaa... ;)
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Me sit tallottiin yks kukkapenkkiki maan tasal ku tuli se ääntäki nopeempi primitiivireaktio et ny häivytään et auttaa kai ku tunnustaa... ;)
Et älä sit lyö lujaa... ;D
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Me sit tallottiin yks kukkapenkkiki maan tasal ku tuli se ääntäki nopeempi primitiivireaktio et ny häivytään et auttaa kai ku tunnustaa... ;)
Jassoo..et siellä on sit laitettu pihaaki uuteen uskoon..Mä hoidan tuon piiskajutun ja Ariel keväällä lapio ojossa passittaa pojat uuden kukkapenkin tekoon.?..;))
artagnan kirjoitti:
Et älä sit lyö lujaa... ;D
N-a-p-a u-m-p-e-e-n NORSU tai näytän sulle mun ruman ilmeen...
tinttu-liina kirjoitti:
Jassoo..et siellä on sit laitettu pihaaki uuteen uskoon..Mä hoidan tuon piiskajutun ja Ariel keväällä lapio ojossa passittaa pojat uuden kukkapenkin tekoon.?..;))
Mokomat kakkiaiset olivat talloneet mun vuorenkilvistä ihan OIKEASTI varret poikki... ://
a--r--i--e--l kirjoitti:
N-a-p-a u-m-p-e-e-n NORSU tai näytän sulle mun ruman ilmeen...
Norsu...:D Hyvä Ariel!! :)))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mokomat kakkiaiset olivat talloneet mun vuorenkilvistä ihan OIKEASTI varret poikki... ://
Pojat vaan sit ostamaan uudet ja istutuspuuhiin keväällä.Voit kalauttaa lapiolla aina tietyin väliajoin..
a--r--i--e--l kirjoitti:
olihan se sitte semmonen näky niinku mullilauma olis hypelly.. :(
Missähän meidän pönttötonttu luuraa? :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397820Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822