Geokätkösovellut puhelimeen, ilman internettiä

tahtookätköillä

Onko olemassa mitään gps geokätkösovellusta, joka toimisi ilman nettiyhteyttä? Kohta lähdössä reissuun ja matkanettiä ei saanut toimimaan, joten nettiä ei käytettävissä. Meillä ei myöskään ole käsigps:ä.

9

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämätoimiikyllä
      • tahtookätköillä

Ei oo Androidia :/ onks mitään edes vähän sinne päin sovellusta iphonelle?

• tästäjohtuuetteiole
        tahtookätköillä kirjoitti:

Ei oo Androidia :/ onks mitään edes vähän sinne päin sovellusta iphonelle?

Eipä oikein ole. Iphone on vähän tällainen rajoitettu laite kuten muutkin Applen tuotteet eikä niihin siksi saa kunnollisia sovelluksia.

• Cachebird

Cachebird iphonelle. Siihen saa offline kartat ja purkit.

• Vähäntällainen
        tästäjohtuuetteiole kirjoitti:

Eipä oikein ole. Iphone on vähän tällainen rajoitettu laite kuten muutkin Applen tuotteet eikä niihin siksi saa kunnollisia sovelluksia.

Myös Cachly appsissa iPhonelle on offline toiminto. Tuota android rakastajaa ei koskaan kannata uskoa.

• eipämoistasontaa
        Vähäntällainen kirjoitti:

Myös Cachly appsissa iPhonelle on offline toiminto. Tuota android rakastajaa ei koskaan kannata uskoa.

Eipä moista sontaa Androidiin tarvita:)

• eitajuaei

Puhelimessa on gps eli kytke se toimintaan niin sinulla on gps toiminnassa. Mikä asiassa niin vaikeaa?
      Se että saat koordinaatit kätköille on paperi ja kynä nettihaeskelu jos ei halua maksaa paria euroa ohjelman toiminnasta eli nettiyhteydestä?
      Nettiyhteys joka on liikkuva niin esim. dataprepaid on erittäin hyvä 19,90€/6kk eli 3,90€/kk ja kyseessä suomen prepaid, ulkomailla myydään sen vapaan mittaisia prepaid-liityymiä "kympillä".

Ota kotona naatit talteen ja puhelimen gps päälle kun paikanpäällä, niin se on yksinkertaisuudessaan siinä, tosin ei helppo idea ja mitään säästä! 1500€ lento ja hotelli, mutta 1-2 kolikkoa puuttuu siihen nettiin?...

• pilkunviilaajaaa

57€ suntaansa lento oli ;)

• Kannattaako_kätköillä

jos budjetti ei kestä ulkomailla? Siirry vaikka hiljaiseen puistokävelyyn.
        Varaa on 700 euron Iphoneen, mutta ei parin euron datasiirtoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe