Minulla on 10-vuotias tyttökissa. Olen lähdössä matkalle ja vien kissan vanhemmille hoitoon missä se on ollut aikaisemmin hoidossa n. Vuosi sitten, ulkoilu tapahtunut aina narussa, mutta kotona se ulkoilee ilman narua. Kysymys on että voiko kissan päästää ns. Vieraassa paikassa irrallaan ulos, tuleeko se takaisin?
Ulkoilu hoidossa
6
105
Vastaukset
- omaanienlaskisi
En laskisi misään nimessä! Kissa on niin kiintynyt kotiinsa, joten on vaarana, että se lähtee etsimään kotiaan!
- mititi
Miksi ottaisit sen riskin, että kissa ei palaa?
- isoriski
Vieras ulkoilupaikka on suhteellisesti ajateltuna todella vaarallinen tuttuun verrattuna. Ei tiedä mihin kaikkiin vaaroihin varautua, saati missä on turvallista.
- jokuvoihuoliasen
Haluatko pitää kissaa?
Jos, niin älä jätä, jos et.Lahjota jollekkin kissarakkaalle:) - pienipelkää
Älä ihmeessä laske! Kissa on loppujen lopuksi aika arka eläin, ja vieraassa paikassa säikähtää pientäkin poikkeamaa kotioloihin verrattuna. Voi olla, että et näe kissaasi sen jälkeen.
- Kll
Kiitos vastauksista, en ole kuitenkaan luopumassa kissastani vaan viemässä hoitoon, että ei tarvitse viikkoa olla yksin kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417