Minulla on 10-vuotias tyttökissa. Olen lähdössä matkalle ja vien kissan vanhemmille hoitoon missä se on ollut aikaisemmin hoidossa n. Vuosi sitten, ulkoilu tapahtunut aina narussa, mutta kotona se ulkoilee ilman narua. Kysymys on että voiko kissan päästää ns. Vieraassa paikassa irrallaan ulos, tuleeko se takaisin?
Ulkoilu hoidossa
6
107
Vastaukset
- omaanienlaskisi
En laskisi misään nimessä! Kissa on niin kiintynyt kotiinsa, joten on vaarana, että se lähtee etsimään kotiaan!
- mititi
Miksi ottaisit sen riskin, että kissa ei palaa?
- isoriski
Vieras ulkoilupaikka on suhteellisesti ajateltuna todella vaarallinen tuttuun verrattuna. Ei tiedä mihin kaikkiin vaaroihin varautua, saati missä on turvallista.
- jokuvoihuoliasen
Haluatko pitää kissaa?
Jos, niin älä jätä, jos et.Lahjota jollekkin kissarakkaalle:) - pienipelkää
Älä ihmeessä laske! Kissa on loppujen lopuksi aika arka eläin, ja vieraassa paikassa säikähtää pientäkin poikkeamaa kotioloihin verrattuna. Voi olla, että et näe kissaasi sen jälkeen.
- Kll
Kiitos vastauksista, en ole kuitenkaan luopumassa kissastani vaan viemässä hoitoon, että ei tarvitse viikkoa olla yksin kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8762
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180761Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675