Mulla ei oo varsinaisesti mtn. some kokemusta näistä suurista ja suosituimmista vaihtoehdoista, mut alko vähän tuntuun, että johonkin olis hyvä liittyä. En oikeen Facesta tai Twitteristä välitä näin konsepteina (mutta mua voi yrittää ympäripuhua), ja en oikeestaan haluais liittyä useampaan. Onko ees mahdollista vaan liittyä yhteen ja olla onnellinen?
Kuvata tykkään ja joskus sellasia (ihan kunnon järjestelmäkameralla otettuja) kuvia haluaisin jakaa, muuten vaatimukset on pääosin se, että voi puhua (myös) privatesti jonkun kaa.
Semi some-noob, mihin kannattaa liittyä?
Underground-Someilija
1
151
Vastaukset 1
- 14072019
Hei, voisin suositella sinulle Google Plussaa. Siellä voi keskustella privaatisti tai ryhmässä. Minulla oli ensin vain gmail-sähköposti, siihen liitettiin G viime vuonna. Ja nyt olen saanut "ystäviä" ympäri maailmaa. Ihan mukavaa. Minulla ei ole kokemusta Fb:sta tai muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101290- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66751
- 33642
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501