uskaltaako tonne enää mennä?
köln / cologne
isookirkko
4
637
Vastaukset
- eisinnekannata
Ei kannata siellä on Shitlerin persereijästään suoltamia huoranpenikka natsi yli-ihmisiä,elikkä tyypillisiä paskan arvoisia saksalaisia.
Vetäisivät vaan itsensä vessanpöntön kautta paskakaivoon niin pääsevät pyhiinvaellusmatkalle Shitlerin haudalle ja nuuhkikoon siellä sitä pyhää henkeä ja nauttikoon ehtoolliskakkakokkareita. - rtr454
no oisit lyäny sitä
- datesaredates
taas yksi uusi paikka jonne ei juuri huvita mennä kamelikuskien takia
- paskasaksalaiset
Mutta viettääkö ne Shitlerin huoranpenikka yli-ihmiset,elikkä paskan arvoiset saksalaiset helatorstaita?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2251883- 831163
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112988- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92669Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante119660- 22637