olen huomannut, että tässä muutaman päivän sisällä alapäähäni on muodostunut muutamia kipeitä ja kovia paiseita. Kävin eilen lääkärissä ja lääkäri sanoi niitä joksikin märkäpaiseiksi, jotka suurin osa on puhjennut. Vessassa käynti, suihkussa oleminen, istuminen, kävelyja asennon vaihto tekevät todella kipeää.
lääkäri antoi jonkinlaista tulehtuneelle alueelle sopivaa rasvaa, jota laitan vessassa käyntiä varten.
nyt olen huomannut, että alapää alue on alkanut haisemaan ja jonkinlaista eritettä on tullut. Suihkussa kipu on todella vihlovaa, joten yritän välttää siellä olemista.
onko muilla ollut tälläisestä kokemusta? voiko kyseessä olla jokinlainen sukupuolitauti? olen menossa testeihin piakkoin.
alapäässä paiseita
stressaaantunut
2
164
Vastaukset
- huijuijui
Hirvittävää!
- tätiterkka
Kyllä sinulla voi olla sukupuolitauti. Klamydia? Kannattaa käydä testeissä ja PIAN. Muista nyt kondomin käyttö jatkossa(varsinkin jos partnerit vaihtuu). Suihkuttele lämpimällä vedellä alapäätäsi eläkä harrasta seksiä kun paiseet alkaa aueta.Jos nousee kova kuume mene päivystykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707