olen huomannut, että tässä muutaman päivän sisällä alapäähäni on muodostunut muutamia kipeitä ja kovia paiseita. Kävin eilen lääkärissä ja lääkäri sanoi niitä joksikin märkäpaiseiksi, jotka suurin osa on puhjennut. Vessassa käynti, suihkussa oleminen, istuminen, kävelyja asennon vaihto tekevät todella kipeää.
lääkäri antoi jonkinlaista tulehtuneelle alueelle sopivaa rasvaa, jota laitan vessassa käyntiä varten.
nyt olen huomannut, että alapää alue on alkanut haisemaan ja jonkinlaista eritettä on tullut. Suihkussa kipu on todella vihlovaa, joten yritän välttää siellä olemista.
onko muilla ollut tälläisestä kokemusta? voiko kyseessä olla jokinlainen sukupuolitauti? olen menossa testeihin piakkoin.
alapäässä paiseita
stressaaantunut
2
193
Vastaukset 2
- huijuijui
Hirvittävää!
- tätiterkka
Kyllä sinulla voi olla sukupuolitauti. Klamydia? Kannattaa käydä testeissä ja PIAN. Muista nyt kondomin käyttö jatkossa(varsinkin jos partnerit vaihtuu). Suihkuttele lämpimällä vedellä alapäätäsi eläkä harrasta seksiä kun paiseet alkaa aueta.Jos nousee kova kuume mene päivystykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3111211Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 88941
- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14638- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587