Unelmien poikaystävä (ni)

haaveksija85

Siis tääl on ihan valtavasti erilaisia juttuja tyyliin "kelpaisinko" tai "etin tyttöystävää" ja mä vaan halusin ottaa tän vielä ainakin kerran esille. Ulkonäköön ei rakastuta. Joku voi ihastua sun ulkonäköön, mutta sisimpään rakastutaan. Josotat seurustelukumppaniksesi jonkun tyhmän, joka katsoo pituuttasi, voin luvata että suhteenne rappeutuu kuukaudessa, jos se suhteeksi ehtii edes muodostua. Ja nää "miks ketään ei kiinnosta" jutut on ihan tyhmiä. 1. Saatat olla liian nuori 2. Jos joku ihastuu suhun, ei se rupea aivottomasti kuolaamaan sun perään -sehän toivoo sulta kunnioitusta. 3. Tälläisiä joka-ikinen-nainen/mies-kuolaa-perääni-tyyppejä ei ole olemassakaan. Hollywood elokuvien valetta. 4. Jos joku rakastuu suhun, oot sen silmissä täydellinen ja ihana riippumatta siitä minkä värinen tukka sulla on.

haluaisitko itse poika/tyttöystävän jonka kanssa pelata videopelejä lauantai-iltoina tai lenkkeillä yhdessä, vai pyritkö olemaan ihminen, johon jokainen vastaantulija ihastuu? Jos otit jälkimmäisen vaihtoehdon, onneksi olkoon olet liian lapsellinen seurustelemaan. Jos otit ensimmäisen, olet kypsä seurustelemaan. Tai sitten otat kolmannen vaihtoehdon: young, wild and free. Jokainen omalla tavallaan..

jokaisella on tietysti unelmia ja haaveita seurustelukumppanistaan, ja se on hyvä juttu!

Itse haaveilen usein tälläisestä ↓ jätkästä, mutta eihän sitä etukäteen tiedä kehen rakastuu...

unelmien poikaystäväni olisi fiksu tyyppi. Oman tien kulkija, joka ei välitä muiden mielipiteistä. Se pitäis humanistisista aineista, esim historia, uskonto, filosofia jne... ei tartte olla mikään professori siltikään ;) sellanen ujo, jonka kanssa sit hömpötettäis kahestaan. Sellanen joka haluis suojella mua ja pitää mut lähellään. Sellanen jonka kainalossa sais rentoutua. Ei missään nimessä sellanen ylisuper fitness malli. Sellanen joka tykkäis kyl urheilla ja jonka kanssa vois vaikka pelata sulkapalloa kesänurmikolla. Mut ei mikään kisailija. Sellanen, joka kattois vähän mitä suuhunsa pistää, mut jonka kanssa ois ihan ok istua lauantai sohvalla pelaillen videopelejä ja syöden pizzaa. Sellanen huolehtivainen. Sitä kiinnostais mitä mä aattelen ja mitä mulle kuuluu. Ja sellanen joka pystyis kertoo mulle omia ajatuksiaan. Sellanen fiksu jätkä jolla ois omia ajatuksia ja mielipiteitä. Taiteellinen, sellanen joka haluis ilmaista itseään ja ymmärtäis taiteen (kirjallisuuden ja kulttuurin) päälle. Ehdottoman lojaali ja rehellinen! Sellanen joka ei välittäis rahasta. Sen kanssa vois muuttaa maalle kauas pieneen mökkiin ja viettää rauhallista elämää kaukana kaupungin kiireistä. Sellanen joka rakastais sitä kun mä laitan sille ruokaa ja leivon. Sellanen sydämmellinen ja lempeä ♥

7

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hymynaamalalla44

      Totta

    • lululiizi

      Mäkin haluisin fiksun poikaystävän mut älykkäitä poikia ei tunnu vaan olevan :(

      • kokokokokoko

        Mä haluisin fiksun tyttöystävän mut ku ei tunnu olevan...


    • Ei sit:(

    • nenänöpö

      Kiitos kovasti, oikeasti. Olen aina tiennyt että ulkonäköön ei rakastuta mutta olen ulkonäköni takia ollut pois raiteiltani jo jonkun aikaa ja kiitos kun sait minut taas järkiini :D :)

      Ongelmani on vain se että olen ujo, eikä kukaan poika yleensä osoita kiinnostusta tai rohkene juttelemaan, tuntuu vain että kauniille tytöille jutellaan tms mutta ikäiseni pojat ovat aika lapsellisia vielä, heh. Saatan kuulostaa nyt kamalan ylimieliseltä mutta tiedän kuitenkin olevani sisältä todella kaunis :)

      Fiksu poikaystävä olisi kiva, mutta itse olen vähän tyhmähkö joten luulen että ei niin fiksu poikaystävä olisi ihanuutta :D Oih juuri tuo suojelevaisuus ja läheisyys :3 No kuvailit kyllä hyvin myös minun unelmieni poikaystävän! :) Kiitos vielä <3

      • haaveksija85

        Haha, ole hyvä :) ihana tunne kun tietää piristäneen jotakuta ♥ usko tai älä, mutta itseluottamus on monen mielestä puoleensavetävää. Saat olla ujo, ja muistakin olla oma itsesi,mutta kun ei välitä muiden mielipiteistä on tahtomattaankin aika hot :3 ja kuten sanoin, jos joku suhun ihastuu niin ei se sun naaman eteen tuu kuolaamaan. Se leikkii tyyntä ja rauhallista kunnes oot menny ohi ja lattoo sun perään silleen "♥,♥" ;3


    • Kek... Miten joku voi kuvailla toisen niin täydellisesti.... Löytyi vain pari mikä ei osunut kohdalle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe